Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb je een PB gestuurdFH218374 zei:Alpina is een ander niveau auto dan een BMW met een M-onderstel. In het algemeen sportief comfortabel. Een Alpina rijdt zoals een BMW zou moeten rijden.
Phaeton V8 zei:Een gewone 330i of 335i is nu geen optie, tenzij de auto bijzonder overtuigend is qua optische en technische staat.
funf zei:PV8 is toch met bijna al zijn auto's stevig aan de beurt gekomen qua onderhoud. Hij is het dus gewend...![]()
Singer911 zei:Heb je in het begin nooit overwogen om gelijk een 6 cilinder te kopen?
Nee we hebben geen vaste verdeling, we rijden met elke auto evenveel.BENZine zei:Is het niet zo dat je zelf vooral met de Golf rijdt, en je vrouw met de BMW? En blijft dat dan zo?
Of juist niet . Bubbel gaat wel barsten.Phaeton V8 zei:Leuke auto, Bofkont! Ik zal in de tussentijd al mijn spaargeld in Bitcoin overzetten, dan kan ik hopelijk op korte termijn mijn budget verdubbelen.
KadettRT zei:Of juist niet . Bubbel gaat wel barsten.Phaeton V8 zei:Leuke auto, Bofkont! Ik zal in de tussentijd al mijn spaargeld in Bitcoin overzetten, dan kan ik hopelijk op korte termijn mijn budget verdubbelen.
uwbuurman zei:Ik vind 'm nog zo duur voor een e91, deze had ik zelf ook al op de radar. Maximaal 24k zou meer in de lijn liggen. Staat ook een zwarte 330i in brabant te koop voor 29k, die is van 2009! Voor dat geld heb je al bijna een f31 335i en zeker een (oké, 4 potjes) 328i.
Uk denk dat nog een jaartje doordoen in de 318i en dan rustig de markt eens verkennen wel het beste is. De nieuwe 3serie komt later 2018 ook uit, dat drukt de prijs van de f3x wel, dan moet dat ook gevolgen hebben voor de e9x, die dan ineens 2 modellen oud is.
Carfanatic zei:soms moet je ook rustig afwachten tot je echt wat leuks tegen komt.
Springbok zei:Ben het met je eens dat ze aan de prijs zijn. Blijkbaar is er markt voor. Zoals ik al eerder zei zou ik voor dat geld liever een F31 kopen. Is in de basis gewoon een 7 jaar jongere auto.
Aras zei:Voor 35k koop je ook een E55 kombi, denken de buren ook niet dat je een Primera hebt gekocht.
uwbuurman zei:Lekkere "primera" 328i in Mtrim...
Bofkont zei:helaas wel een handbak.
Dat is het nieuwe model. Dat id weer een BMWuwbuurman zei:Lekkere "primera" 328i in Mtrim...