Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Teveel km's , juist u ziet daar geen bezwaar in toch mijn beste Phaeton.
FH218374 zei:Ik reed een keer in een 125i Cabrio met zo'n geknepen 3 liter motor. Was echt een deceptie. Zwaar geluid maar zo weinig power, weinig koppel en niet drehfreudig. Nee, was helemaal niks.
michel1975 zei:Je lijkt Bofkont wel met je getwijfel en gedraai![]()
Het bezit is vaak het einde van het vermaak. Overigens was dat ook de reden dat ik voor een fun auto gegaan ben.Phaeton V8 zei:michel1975 zei:Je lijkt Bofkont wel met je getwijfel en gedraai![]()
Dat zie ik anders. De 318i bevalt prima en ik hoef niet per se een andere auto te hebben. De koopbegeerte werd met name gewekt door af en toe op sites te kijken met mooie auto'sniet zozeer omdat ik per se wat anders wil. Ik heb 2 geschikte kandidaten gezien, en bij de laatste was ik mentaal helemaal gereed voor aankoop. Maar die was supersnel verkocht. Bij nader inzien mag ik natuurlijk heel blij zijn met wat ik heb, en waarom zou ik weer zoveel geld gaan uitgeven. Het is heel mooi, een nieuwe auto, maar 3 auto's zijn nog mooier, en een hele loods vol met auto's is nog mooier. Het houdt een keer op. Langer rijden in een auto die goed bevalt is helemaal geen gek idee.
Zoals een wijze Indiase yoga goeroe ooit zei: it is more important to want what you have than to have what you want
Een wijze uitspraak.
Springbok zei:Wel jammer van de Melbourne rode F31. Dat is echt lekker kleurtje
Springbok zei:Ik ben benieuwd hoe de grill staat. Over het algemeen ben ik niet zo’n fan van zwarte nieren bij alu raamlijsten en dakdragers.
Phaeton V8 zei:michel1975 zei:Je lijkt Bofkont wel met je getwijfel en gedraai![]()
Dat zie ik anders. De 318i bevalt prima en ik hoef niet per se een andere auto te hebben. De koopbegeerte werd met name gewekt door af en toe op sites te kijken met mooie auto'sniet zozeer omdat ik per se wat anders wil. Ik heb 2 geschikte kandidaten gezien, en bij de laatste was ik mentaal helemaal gereed voor aankoop. Maar die was supersnel verkocht. Bij nader inzien mag ik natuurlijk heel blij zijn met wat ik heb, en waarom zou ik weer zoveel geld gaan uitgeven. Het is heel mooi, een nieuwe auto, maar 3 auto's zijn nog mooier, en een hele loods vol met auto's is nog mooier. Het houdt een keer op. Langer rijden in een auto die goed bevalt is helemaal geen gek idee.
Phaeton V8 zei:Op de vraag of mijn auto na inruil door hen zou worden verkocht, was het antwoord "nee, die gaat naar de handel, jouw 318i is niet speciaal genoeg"![]()
Nou, dan bestel ik maar wat BMW Performance accessoires, misschien kan ik ze de volgende keer overtuigen dat mijn auto echt wel bijzonder is :T
michel1975 zei:Je lijkt Bofkont wel met je getwijfel en gedraai![]()
BENZine zei:Ik loop juist altijd met een boog om dergelijke auto's heen, met sportuitlaten of ander after-market uiterlijk vertoon. Voor een origineel exemplaar heb ik meer geld over, kan mij dan ook niet voorstellen dat deze updates de inruilwaarde van de auto op termijn zullen verhogen. Maar als je er zelf plezier aan beleeft dan is dat natuurlijk reden genoeg om je auto hiermee te "verfraaien". Monteer je de uitlaat zelf?
Het geluid uit de sportuitlaat is gewoon mooier.
uwbuurman zei:doorrijden is een goed plan, zo is mijn e91 er al 6 jaar langer dan gepland, ik denk vaak dat ik wat nieuwers wil en elke keer ben ik blij omdat hij zo lekker rijdt....
Corsa-20SEH zei:Super mooi! Op de dag dat ik onze 1 serie voor een 3 serie station wil vervangen mag hij er van mij exact zo bij staan!
BENZine zei:Corsa-20SEH zei:Super mooi! Op de dag dat ik onze 1 serie voor een 3 serie station wil vervangen mag hij er van mij exact zo bij staan!
Hier lijkt zich een koper te melden Phaeton..... !
Carfanatic zei:Horen de uitlaatpijpen niet wat hoger te zitten, ik vind ze nu wat laag hangen.
Springbok zei:De zonneschermen heb ik ook in de F31, maar het ze eigenlijk alleen voor de kleine. Als deze F31 blijft ga ik ze denk toch laten tinten voor het gheel. Zijn ze bij jou uit 1 stuk trouwens?
De M nieren blijf ik beter bij shadowline vinden passen
Phaeton V8 zei:Springbok zei:De zonneschermen heb ik ook in de F31, maar het ze eigenlijk alleen voor de kleine. Als deze F31 blijft ga ik ze denk toch laten tinten voor het gheel. Zijn ze bij jou uit 1 stuk trouwens?
Zonneschermen zijn uit 1 stuk inderdaad. Ik heb ze ook alleen voor de kleine. Ramen tinten vind ik een veel minder mooie oplossing. Zag laatst een nieuwe E-klasse waar de achterramen behoorlijk donker waren, bijna zwart leek het, het contrast met de voorste ramen was géén gezicht. Maar dat is persoonlijk.
Eerlijk gezegd nog nooit gedacht aan zwarte hemelbekleding of B- of C-stijlen. Maakt het interieur wellicht wat donkerder. Welicht ga ik het mooi vinden als ik eens wat voorbeelden ga opzoeken op internet. Maar tot nu toe nooit bij stil gestaanBENZine zei:Een zwarte hemelbekleding zou het interieur i.c.m. de cognac bekleding helemaal af maken, kun je die niet ergens scoren op Ebay? Misschien heeft Akto in Apeldoorn ook nog wel een setje liggen. Of, wat ook al heel veel doet is het vervangen van de B- en C-stijlen door zwarte exemplaren. Ik heb dat destijds ook bij mijn E61 gedaan en dat stond echt prachtig en het kostte weinig.
Springbok zei:Phaeton V8 zei:Springbok zei:De zonneschermen heb ik ook in de F31, maar het ze eigenlijk alleen voor de kleine. Als deze F31 blijft ga ik ze denk toch laten tinten voor het gheel. Zijn ze bij jou uit 1 stuk trouwens?
Zonneschermen zijn uit 1 stuk inderdaad. Ik heb ze ook alleen voor de kleine. Ramen tinten vind ik een veel minder mooie oplossing. Zag laatst een nieuwe E-klasse waar de achterramen behoorlijk donker waren, bijna zwart leek het, het contrast met de voorste ramen was géén gezicht. Maar dat is persoonlijk.
De tint kan je natuurlijk zelf kiezen. Te donker vind ik ook niet mooi. Max OEM %, maar miss zelfs minder.
Kristian zei:Uitlaat hangt naar mijn mening ook iets te laag. Lijkt me eenvoudig aan te passen met de beugels en rubbers. Nu hangt ie onder de uitsparing in de achterbumper i.p.v. erin wat de bedoeling is.
Phaeton V8 zei:Eerlijk gezegd nog nooit gedacht aan zwarte hemelbekleding of B- of C-stijlen. Maakt het interieur wellicht wat donkerder. Welicht ga ik het mooi vinden als ik eens wat voorbeelden ga opzoeken op internet. Maar tot nu toe nooit bij stil gestaan![]()