Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Aras zei:Voor 35k koop je ook een E55 kombi, denken de buren ook niet dat je een Primera hebt gekocht.
Die 5k kan je lekker opstoken, die heb je niet nodig om de puntjes op de i te zetten.500 E zei:Aras zei:Voor 35k koop je ook een E55 kombi, denken de buren ook niet dat je een Primera hebt gekocht.
Sterker nog: je houdt er 5k aan over.
Dat is nippen in mijn maatstaven.Joël D. zei:Opstoken gaat wel lukken met zo'n E55 kan ik je vertellen.... Die van mijn vader krijg ik echt niet zuiniger dan 1:8.
Bofkont zei:Met een 330i hoef je weinig moeite te doen om 1 op 10 te halen.
Aras zei:Die 5k kan je lekker opstoken, die heb je niet nodig om de puntjes op de i te zetten.500 E zei:Aras zei:Voor 35k koop je ook een E55 kombi, denken de buren ook niet dat je een Primera hebt gekocht.
Sterker nog: je houdt er 5k aan over.
funf zei:Nou, dan moet PW12 dus alleen die Bimmer nog kwijt. Wie biedt op die perfect onderhouden liefhebbersauto?
funf zei:Aha, dan heb ik een idee...
funf zei:De Schaduw heeft hem ook....
500 E zei:Nieuw, en niet nieuw gemaakt! Ik lees graag je ervaringen met deze V8.
BENZine zei:Ik zou gaan voor een 325i of 330i. De 35i is kwetsbaarder door de turbo, zeker nu de wagens wat ouder worden.
BENZine zei:Een E91 330i gaat ook als de brandweer. Ook op de Autobahn kom je daarmee niets te kort, en met een 325i eigenlijk ook niet.
En natuurlijk gaat een 335i nog rapper, maar hoe vaak spreek je dat extra vermogen aan (wetende dat er toch een stuk extra techniek achter zit wat al redelijk op leeftijd begint te raken)?