Pietzoveel
Asfaltkampioen
Bij m'n Neon (en veel PT's) was het een probleem in de stuurschakelaar....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ketelapper zei:Heerlijk, 10 jaar lang dik tevreden met een superfijne autoPrachtig geschreven ook. Nuchterheid is een groot goed! In een blend met humor krijg je waardevol forum-proza.
Bij mij wisselt de auto dan wel regelmatig, maar ik sta nu op 12,5 jaar A6. Dan vragen veel mensen mij ook wel 'goh, alweer hetzelfde besteld' maar JA, want dat bevalt mij nu eenmaal erg goed. Dus ik heb veel herkenning bij jouw beleving. Keep going strong!
Soloman zei:ketelapper zei:Heerlijk, 10 jaar lang dik tevreden met een superfijne autoPrachtig geschreven ook. Nuchterheid is een groot goed! In een blend met humor krijg je waardevol forum-proza.
Bij mij wisselt de auto dan wel regelmatig, maar ik sta nu op 12,5 jaar A6. Dan vragen veel mensen mij ook wel 'goh, alweer hetzelfde besteld' maar JA, want dat bevalt mij nu eenmaal erg goed. Dus ik heb veel herkenning bij jouw beleving. Keep going strong!
Dank je wel! Hij gaat na de feestdagen voor vier nieuwe banden. Aardig prijskaartje, maar de banden zijn op. En de eerste kinderziekte meldt zich: de automatische rechter buitenspiegel blijft wel eens steken bij het uitklappen.
In maart nieuwe remschijven.
Dan kan hij er voorlopig weer tegen aan.
Twix zei:Soloman zei:Dank je wel! Hij gaat na de feestdagen voor vier nieuwe banden. Aardig prijskaartje, maar de banden zijn op. En de eerste kinderziekte meldt zich: de automatische rechter buitenspiegel blijft wel eens steken bij het uitklappen.
Kinderziekte noemt 'ie dat... Ha ha. Misschien eens een keer goed schoonmaken?
Vanzelf opgelost dus. Hij deed het plotseling weer. Ik had een paar weken eerder gekeken of er vuil in zat. Maar hij was gewoon schoon. Mijn vrouw wrikte er wel eens aan, maar daar heb ik snel een einde gemaakt. Met een paar keer het spiegelknopje in te drukken, kwam hij met stapjes naar buiten, maar nu doet hij het gewoon weer. Geen idee wat er aan de hand was.PauseBreak zei:Twix zei:Soloman zei:Dank je wel! Hij gaat na de feestdagen voor vier nieuwe banden. Aardig prijskaartje, maar de banden zijn op. En de eerste kinderziekte meldt zich: de automatische rechter buitenspiegel blijft wel eens steken bij het uitklappen.
Kinderziekte noemt 'ie dat... Ha ha. Misschien eens een keer goed schoonmaken?
Mijn idee. Beetje kruipolie ertussen misschien nog en klaar ben je.
Proficiat met 10 jaar Camry![]()
Carkiller zei:Onverwoestbaar, die Camry.![]()
Ja ik las het hier. Ziet er goed uit! Weer goed om van je te horen. Heb het hier wat verwaarloosd, sorry, al dat thuisgewerk en zo.Carkiller zei:Ja, ook onverwoestbaar. En naast de Sub nu een mooie Yaris T sport.
Jay DoubleYou zei:SOLO!!!Welkom terug. Leuk dat de Camry nog steeds rijdt. Nog leuke tips voor dit topic? Ook die heb ik gemist.
![]()
haarr zei:Ik denk ook dat je nog jaren verder kunt. Ook met niet originele onderdelen zal de auto prima functioneren.
Soloman zei:haarr zei:Ik denk ook dat je nog jaren verder kunt. Ook met niet originele onderdelen zal de auto prima functioneren.
Ik begin het eigenlijk nu wel grappig te vinden zo'n luxe oude grote bak, helemaal nu ik besef dat het zo maar zou kunnen dat hij het jaar haalt dat benzineauto's not done meer zijn. En alles werkt nog. Ik heb die auto al 13 jaar ongeveer, hele geschiedenis alweer. Hiervoor een Carina E, ook al een fijne auto.
Ik zie ook nu pas mensen kijken. Ik denk dat hij steeds meer uit het straatbeeld verdwijnt.
We hebben hem weggedaan omdat we de Camry zagen staan. De Carina E, die van mij tenminste, was heel kaal, met nog draaizwengels voor de ramen. Wel automaat en centrale deurvergrendeling, maar dat was het wel aan accessoires. Was een heerlijke auto, dat wel, maar de 1.6-motor maakte hem sloom. Niet dat ik daar mee zat. De 1.6 was gewoon te licht voor dit formaat auto.MLL zei:Soloman zei:haarr zei:Ik denk ook dat je nog jaren verder kunt. Ook met niet originele onderdelen zal de auto prima functioneren.
Ik begin het eigenlijk nu wel grappig te vinden zo'n luxe oude grote bak, helemaal nu ik besef dat het zo maar zou kunnen dat hij het jaar haalt dat benzineauto's not done meer zijn. En alles werkt nog. Ik heb die auto al 13 jaar ongeveer, hele geschiedenis alweer. Hiervoor een Carina E, ook al een fijne auto.
Ik zie ook nu pas mensen kijken. Ik denk dat hij steeds meer uit het straatbeeld verdwijnt.
De Carina E is de meest betrouwbare auto ooit geproduceerd.
Soloman zei:Het bleek de stabilisator-verbinding te zijn! Vervangen en het geklop is weg. Kosten van deze reparatie: 42 euro (excl btw).
Verder weer nieuwe apk. Enige afkeur was dat de uitlaat een beetje los zat. Gerepareerd.
Hij is nu 18 jaar en 19 dagen oud. Op naar de 19 met deze glimbak!
En zelfs € 2000 krijg je niet: waarschijnlijk krijg je bij een poging tot verkoop, allemaal armoedzaaiers aan de deur en dat in covid-19 tijd. Of je moet ijzeren zenuwen hebben en al die mensen afwimpelenSoloman zei:De rare situatie is nu dat ik gewoon niks meer krijg voor deze auto. Als ik 2.000 euro krijg dan mag ik mijn handen dichtknijpen, maar de nieuwe eigenaar krijgt er een waardevolle luxe auto voor zonder ook maar ergens een spatje roest. Dus hij blijft gewoon tot hij ermee opgeeft. Maar ja, de tijd zal eens komen dat hij niet de weg meer op mag met die toenemende milieuregels. 18 jaar oud, 250.000 op de teller en hij rijdt nog subliem. Ik vraag me af of hij ooit nog eens begint met een roestplekje.