Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jay DoubleYou zei:Mooi hoor! Tsja, veel zal er niet meer voor gegeven worden waarschijnlijk? Dan maar zolang mogelijk doorrijden als het financieel lukt.
Barri zei:Hij staat er toch ook prachtig bij! En er zijn weinig redenen om een klap geld stuk te gooien voor wat nieuwers toch.
Ik ga dat even bekijken. Net nog gereden en toen merkte ik totaal niks. Auto gleed gewoon over de weg.Pietzoveel zei:Meten is weten.... Laat er eerst naar kijken en misschien is het een "eenvoudig" probleem, zoals speling op een fusee- of stuurkogel. Zelfs een Camry heeft af en toe toch last van een slijtage!
Soloman zei:Vraag is wel: wat moet er gebeuren om die dingen er in te schroeven? Moet de motor eruit? Ik ga het mijn garage vragen het te doen.
Ik vind die Camry's van voor het hele nieuwe ontwerp van 2002 erg mooi. Je ziet ze nog heel vaak rondrijden in Amerikaanse series. Die dingen zijn onverwoestbaar.Mijn Camry 2.2 is uit 2001,super fijne auto.Ik heb de Camry 7 jaar j. En heb er in die tijd 90000 probleemloze kilometers mee gereden.Gewoon normaal onderhoud en een keer nieuwe remblooken.Ik vind Toyota een geweldig merk,eigenlijk zijn alle Japanse auto's goed en betroubaar.
Maar ik heb een klein probleempje,de voorste mistlampen branden niet meer,eigenlijk alleen maar asl ik de schakelaar op aan zet en het knipperlichtpookje naar beneden of naar boven duw.. De garage wist er geen raad mee...Tja als ik naar de Toyota dealer ga ben ik al 200 euro armer als ik de deurknop vasthou.Wie weet hier misschien raad op
Ga ik doen. Ik heb het nu al wat rustiger. Ik heb nu minder verantwoordelijkheden op mijn werk, en dat voel ik nu. Ik kan nu eindelijk normaal werken.Lekker doorrijden als het nog goed bevalt. Afschrijven doet-ie toch niet meer.En fijn om te horen dat je wat rust gaat krijgen. Kom je dan weer wat vaker langs hier?
![]()
Ik zit te denken aan de equivalent van de Lexus. Zelfde basis, eigenlijk de Camry van de Lexus. Moet even opzoeken. Alleen tweedehands zijn ze behoorlijk aan de prijs.Ook met een nieuwe Camry ontkom je niet aan parkeerschade. Dat gaat je nog meer pijn doen.
Wat fijn! Ik weet nog dat je het er hier vaak over had in het Offtopic hoe moeilijk je het had. En nog steeds aan het experimenteren met hamburgers?Ga ik doen. Ik heb het nu al wat rustiger. Ik heb nu minder verantwoordelijkheden op mijn werk, en dat voel ik nu. Ik kan nu eindelijk normaal werken.
Hoi Jay. De moeilijke tijden zijn voorbij. De managers hebben me zelf benaderd dat ik me over de kop werkte en dat er iets moest veranderen. Dat is gebeurd. Mijn werkzaamheden zijn nu met de helft verminderd en ik voel me erg gelukkig omdat ik nu "normaal' kan werken in een geordende werkweek die goed overzichtelijk is. Ik word nog wel goed in de gaten gehouden dat ik het nu rustig aan blijf doen. Nog vijf jaar te gaan.. En met plezier.Wat fijn! Ik weet nog dat je het er hier vaak over had in het Offtopic hoe moeilijk je het had. En nog steeds aan het experimenteren met hamburgers?![]()
Herkenbaar. Ik heb dat in 2016 gehad. Iedereen om me heen had wel weer een ander idee over hoe ik mijn werk moest doen. Dat gaat niet. Ervoor gekozen een stapje terug te doen. Vijf jaar verder op een andere afdeling toch weer het oude werk opgepakt. Maar nu omdat men vindt dat ik daar goed in ben. En om de week afgewisseld met een collega. Bevalt me zo erg goed. Hier nog ruim 3 jaar te gaan en ook met plezier. Ik ben leuk werk ook wel veel meer gaan waarderen.Hoi Jay. De moeilijke tijden zijn voorbij. De managers hebben me zelf benaderd dat ik me over de kop werkte en dat er iets moest veranderen. Dat is gebeurd. Mijn werkzaamheden zijn nu met de helft verminderd en ik voel me erg gelukkig omdat ik nu "normaal' kan werken in een geordende werkweek die goed overzichtelijk is. Ik word nog wel goed in de gaten gehouden dat ik het nu rustig aan blijf doen. Nog vijf jaar te gaan.. En met plezier.
Maar terug on-topic voordat een mod me ook in de gaten gaat houden.![]()
Het probleem is dat als je ouder wordt je een bom hebt aan kennis en ervaring. En helemaal als je al heel lang in de organisatie rondloopt. Dan weet je op een gegeven moment heel veel en wordt je bedreven in dingen. Het gevolg is dat er veel werk vanzelf naar je toe stroomt, omdat een ander het gewoon niet weet, en jij wel. Dan is het noodzakelijk om in te grijpen. Ik heb meegemaakt dat nieuwe instromers geen zak meer leerden, omdat ik wel alles deed. Dan krijg je een mes dat aan twee kanten snijdt: een oudere die richting overwerktheid gaat en jongeren die helemaal niets leren.Herkenbaar. Ik heb dat in 2016 gehad. Iedereen om me heen had wel weer een ander idee over hoe ik mijn werk moest doen. Dat gaat niet. Ervoor gekozen een stapje terug te doen. Vijf jaar verder op een andere afdeling toch weer het oude werk opgepakt. Maar nu omdat men vindt dat ik daar goed in ben. En om de week afgewisseld met een collega. Bevalt me zo erg goed. Hier nog ruim 3 jaar te gaan en ook met plezier. Ik ben leuk werk ook wel veel meer gaan waarderen.