SVF: Nissan Note 1.2 Connect Edition 2013 255.000 km // ai ai ai ! Noteweer en... KRAK!!!

Dat is zeker een leuke Barri! (y) Maar wel flink boven mijn budget. Nu ongeveer max. 6.000 euro maar over een tijdje mogelijk wat meer.

Bedankt alvast voor de tips en meedenken! Ik ga nu gezellig met mijn zoon een dagje naar Walibi dus verwacht dat ik vanavond pas weer feedback kan geven.

Ik ben al helemaal vergroeid met m'n Verso-S! Geweldige gezinsauto.

Zo'n Renault oogt opzich leuk, maar je moet het avontuur natuurlijk wel zien zitten in die prijsklasse.

Ik kan een beetje uit eigen ervaring spreken over de 0.9 TCe. Mijn ouders hebben tot recent een eerste generatie Captur gereden met die motor, die inmiddels is ingeruild op een tweede generatie Captur met 1.3 TCe met EDC-automaat (zegt op zich ook al iets).

De 0.9 TCe heeft ze nooit in de steek gelaten, maar er stond dan ook pas 89.000 kilometers op bij inruil. Mij is bekend dat uitrekkende distributiekettingen wel voorkomen bij dit blok, maar naar het schijnt wat minder massaal dan bij de 1.2 TCe die je inderdaad moet zien te mijden. Olieverbruik heb je met deze blokjes weinig last van, het is ook indirecte inspuiting waardoor minder sprake zou moeten zijn van interne vervuiling dan bij de moderne direct ingespoten benzinemotoren. Qua rijden is het op zich prima, het is een driecilinder en dat merk je, dus meer resonanties en het typische geluid dat ook best leuk kan zijn. Ook is er wel sprake van een turbogat, tot 2.000/2.500 tpm gebeurt er niet veel en daarna krijg je een duw.

Ik denk dat het een goede optie voor jou kan zijn, maar als je zoals je aangeeft nog even kunt wachten om meer budget te creëren zou ik dat altijd doen om exemplaren te vinden met minder kilometers. Dit zou overigens niet alleen gelden voor Clio's maar ook voor andere kandidaten op het lijstje. Je wilt er natuurlijk wel aanzienlijk op vooruit gaan als je zoveel geld uitgeeft en weer een aantal jaar vooruit kunnen.

• Leuk
Waarderingen: SVF
Maar hoe zit het met de rest van de auto?

M'n zwager heeft een aantal jaar geleden een periode in een Clio Estate 0.9 gereden uit halverwege jaren '10. Dat ding rammelde alsof die 20 jaar oud was. Voelde gewoon niet kwalitatief aan. Het was een bedrijfsauto dus wellicht afgeragd, maar toch.

Mitsubishi Colt?

0-b09a9678e30b515ab87d15639617365f.jpg

Net over het tonnetje aan kilometers heen en voor 6 duizend euro. Misschien niet de ruimste voor wat je zoekt.. maar qua motortechniek nog niet echt downsized, zeg maar.

Met dat model Colt heb ik niets en is ook niet veel ruimer dan de i20, wat meer in de hoogte misschien. Het zal vast een prima en betrouwbare auto zijn maar in de basis een model uit 2004 en dat merk en zie je er wel aan af. Ik ben wel weer erg aan het twijfelen gebracht over de Clio en die kleine 3 cilindertjes met turbo's in het algemeen. Met een lage km stand nog wel te overwegen maar dan gaan de prijzen al aardig omhoog tenzij je wat optische gebreken of schades voorlief neemt.

Er is heel diep in mijn achterhoofd ook nog een stemmetje dat zegt om de i20 gewoon grondig aan te pakken en helemaal in orde te maken, te updaten met een 2 din android radio, airco repareren, misschien een trekhaak, etc. en daar voor pak,m beet ongeveer 2.000 euro in te investeren..

Ratio vs emoties. Maar als echte autoliefhebber kriebelt het na ruim 6 jaar en wil je ook wel gewoon weer eens wat anders / moderner / ruimer.

Er is heel diep in mijn achterhoofd ook nog een stemmetje dat zegt om de i20 gewoon grondig aan te pakken en helemaal in orde te maken, te updaten met een 2 din android radio, airco repareren, misschien een trekhaak, etc. en daar voor pak,m beet ongeveer 2.000 euro in te investeren..

Ratio vs emoties. Maar als echte autoliefhebber kriebelt het na ruim 6 jaar en wil je ook wel gewoon weer eens wat anders / moderner / ruimer.
Ik weet niet hoe handig je bent, maar dat vind ik zeker geen gek idee. Ik moet namelijk heel eerlijk zeggen dat de getoonde Clio's in mijn ogen nu niet heel erg fris zijn, zeker niet voor de 5k die ze moeten kosten, zeker op de foto's zie ik bij elke al dingen wat bij mij rode vlaggen geeft. Natuurlijk is een tweedehands niet een nieuwe auto, maar toch.

Als je een beetje handig bent, zijn dingen ook zelf te fixen voor een appel en een ei, Hyundai onderdelen zijn zeker via bijvoorbeeld Winparts niet duur, de condensator van mijn Getz heb ik ook zelf vervangen, dat was een middag werk, niet omdat het ingewikkeld was, maar omdat ik het in de brandende zon deed ;)

2000 euro investeren is wel veel aangezien de auto al 2,5 ton heeft gereden. Koppeling, bak, ophanging zijn dan ook zaken die kunnen gaan spelen.

Een versere i30 zou ook nog een optie kunnen zijn, maar met een vraagprijs van 5.500 euro geen koopje.

Ik zou dan persoonlijk voor een Kia Ceed gaan, vind ik persoonlijk er wat vlotter uit zien.
Ceed
0-c45caaa6d3ad6cd87f96f098a4b3096b.jpg

Deze heeft wel meer dan 2 ton gelopen, maar vind het een leuke verschijning.

De Nissan Note 2e generatie vanaf 2013 is zeker geen verkeerde auto, biedt erg veel auto voor het geld. In de praktijk zul je hier een prima en betrouwbare auto aan hebben, mits je er een koopt waar netjes mee om is gegaan, en die goed is onderhouden. Dat geldt natuurlijk voor elk merk en model wat je koopt.

Je moet met een gebruikte of nieuwe auto ook een beetje geluk hebben. (Onze nieuw gekochte Toyota Aygo was kwalitatief bijzonder teleurstellend, er ging veel kapot)
Wat ik zelf fijn van het merk Renault vindt zijn de zeer lage kosten, fijne rijeigenschappen, en de betrouwbaarheid. Met mijn huidige en vorige Renault ben ik tussen de beurten in niet in de garage geweest, en deden het altijd.

Probeer bij de Clio 4 de fase 2 te vinden, die kwam in de loop van 2016 op de markt. Die zijn beter afgewerkt, en er zijn hoogwaardiger materialen gebruikt in het interieur. De bouwkwaliteit ligt ook op een hoger niveau. Ik heb zelf een Clio 5 (RS Line) , de bouwkwaliteit en afwerking hoort zeker tot de top in het B segment.

Ik zou het budget wel hoger zetten, je zoekt nu echt onder in de markt. Dat is meestal niet handig. Je komt dan meestal de mindere exemplaren tegen.
Of spaar anders nog even door.

De Kia Rio is natuurlijk ook een heel goed alternatief voor de Hyundai I20.

Succes.

Hyundai i30 (wel het nieuwere model) en Kia Ceed heb ik ook wel naar gekeken en vind ik beide mooie auto's maar met name over de Ceed lees en hoor ik (ook van iemand hier op het forum) nogal horrorverhalen over motoren die stuk lopen en gereviseerd of vervangen moeten worden. Ook is het duidelijk een segment hoger met daarbij horende hogere kosten voor verzekering, belasting, onderhoud en benzineverbruik. De Venga en ix20 vallen ook af want de 1.4 motor schijnt behalve problemen met de ketting ook een probleem te kennen met de krukaslagers waardoor vroegtijdige revisie nodig is. Bij de Koreanen lijken de kleintjes met lichte motoren het meest degelijk.

Ik moet vanaf morgen weer een volle cyclus van 6 dagen werken en wil daarna eens wat auto's gaan bekijken en proefrijden hier in mijn omgeving. Ten eerste de rode Clio met zijschade die staat in Diepenheim en is inmiddels 200 euro in prijs verlaagd Een nieuw voorportier kost rond de 500 euro en dan is er nog de schade aan de dorpel. Verder lijkt het me wel een eerlijke auto met weinig km's met een heel gaaf maar nogal smaakgevoelig interieur dus wie weet valt er een goede deal te maken!

Dan nog deze complete en rode Note in Vriezenveen en deze wat kalere versie in Apeldoorn en de goedkoopste Note met de meeste km's op gaspedaal dus dat wordt spannend!:) Die laatste aanbieder heeft ook nog een grijze Clio Estate diesel te koop voor dezelfde prijs, maar diesel gaat het voor mij niet worden daarvoor rij ik te weinig: nog geen 15.000 per jaar.

Mocht het met de Note en Clio niets worden (en opknappen van de i20 is ook niet echt een optie met deze km stand) dan zou deze nette rode Kia Rio met weinig km's in Hengelo nog een prima alternatief zijn. Technisch grotendeels gelijk aan mijn i20 dus vertrouwde en degelijke techniek, maar wel een paar jaar moderner. Hiier is ook een 2 din radio (eventueel met achteruitrijcamera) in te bouwen. En misschien een trekhaak voor een fietsendrager of bagagebox.

@ Pjötr Ik heb geen 2 linker handen en denk dat ik wel redelijk handig ben maar niet zo handig als jij als ik zie wat jij allemaal doet / hebt gedaan aan de Getz. Meer de standaard dingen als olie verversen, bougies en filters vervangen maar ook remblokkken / schijven, een multieriem of benzinepomp, of een stuk uitlaat vervangen of repareren. Er staat hier ergens in dit topic nog wel een verslag dat ik de einddemper van de Swift van mijn vrouw hebt gerepareerd met een stuk stofzuigerbuis waarmee die 2 keer door de APK is gekomen! En ik heb een keer de schade aan mijn Mazda 2 gerepareerd (nieuwe bumper en spatbord) Staat hier ook nog wel in dit topic.

Laatst bewerkt:
De Venga is er ook met 1.6. daarnaast heb ik nog nooit gehoord van de issues die je noemt bij de Venga en Ceed. Bij elke auto gaat wel eens iets mis, maar dat zijn echt de uitzonderingen. Bij een 1.2 Puretech is het een uitzondering als ie heel blijft en bij een vroege TSI is het een uitzondering als ie bij 150dkm nog zijn eerste ketting heeft.

@ Barri, zie o.a. deze video op autoweek. Het gaat hier overigens om kantelende zuigers, maar minstens zo ernstig. Ik hoor dit verhaal ook van de monteur waar ik mijn auto in onderhoud heb. Van de Ceed ken ik naast die van Harm hier op het forum nog 2 vergelijkbare gevallen in mijn omgeving met motorschade. Kan toeval of uitzondering zijn maar het vormt bij mij wel een niet zo rooskleurig beeld, terecht of niet, waardoor ik wat huiverig ben

Laatst bewerkt:
Maar die van Harm is een nieuwer type, een diesel, en de terugroepactie is genegeerd. Dus die vind ik niet relevant. Auto's waar niks aan kapot gaat bestaan niet, al benadert een Toyota of Lexus (benzine en/of hybrid) dat wel.

Die Kia Rio lijkt me overigens een uitstekende keus voor dat geld. Ik vind m erg gunstig geprijsd. In jouw situatie zou ik dat verkiezen boven een Clio als ik dit topic zo doorlees.
Op de frontpage staat een samenvatting van de reviews van zo'n Rio: https://www.autoweek.nl/autotests/artikel/praktijkervaring-kia-rio-2011-2017-definitieve-doorbraak/

Laatst bewerkt:
De getoonde Kia Rio lijkt mij op het eerste gezicht een aantrekkelijke koop, goede prijs, en geen schade.
Eigenlijk een betere keus dan de Renault Clio's (met schade) die ik in dit topic langs zag komen.

Voor mijn moeder de Clio kocht had ze zo’n Rio gekocht. Vond het echt een erg fijne auto om mee te rijden en volwassen interieur. Had haar al gewaarschuwd dat de stap van Mazda3 2.0 naar die Rio te groot zou zijn. Ze vond idd de motor de soft/sloom dus werd het na paar jaar de Clio.

Ik ga maandag kijken en proefrijden in de grijze Nissan Note in Eefde. Deze heeft 230.000 km gelopen en met een prijs van €4.250 euro de goedkoopste Note van dit model op gaspedaal. Ik ben dus zeer sceptisch maar tegelijkertijd ook zeer nieuwsgierig! Via autotrack kun je een vrij uitgebreide historie inzien van deze auto. Hij heeft 2 eigenaren gehad: de eerste heeft hem maar 1½ jaar gehad en de vorige eigenaar van april 2015 tot mei dit jaar waarna hij blijkbaar nog een keer van handelaar is gewisseld (vanwege de km stand?) Voor zover dat op de matige foto's is te zien ziet hij er wel netjes en fris uit, stoelen lijken ook niet ingezakt en stuur, versnellingspook e.d. verraden ook niet dat hij zoveel heeft gelopen. Hij kan wel een poetsbuurt gebruiken. Aan het profiel te zien lijkt hij op winter of all-season banden te staan. APK lijkt hij altijd zonder problemen zijn doorgekomen. Hij wordt geleverd met een nieuwe APK en onderhoudsbeurt zonder meerprijs.

Nou weet ik over het algemeen wel waar ik op moet letten, kijken en voelen, ook bij een proefrit en de echt rotte appels vallen dan vaak wel door de mand maar waar ik het meest huiverig voor ben is de ketting. Als het de originele nog is hoe kan ik eventueel een beginnend probleem met de ketting vroegtijdig herkennen? Ik weet dat het probleem vaak begint met een ratel tijdens de koude start, dus heb ook aangegeven dat ik de auto wil testen met een koude start! Maar stel dat het allemaal goed lijkt aan te voelen zonder bijgeluiden is er misschien nog een manier om de ketting tijdens het rijden te testen, net zoals bv bij een koppeling test? Misschien heel laag in de toeren, en dan vol gas geven, ik zeg maar wat...

Mijn zoon is overigens niet erg enthousiast over de Kia Rio en vind hem zelfs lelijk! Maar hij zegt ook dat we er dan feitelijk niet heel erg op vooruit gaan behalve dat hij iets nieuwer is en minder km's. Ik / wij willen immers ook vooral een wat ruimere en meer praktische auto en mocht het met deze Note niks worden dan beter gewoon doorsparen voor een betere, en daar heeft hij eigenlijk wel gelijk in.

Ik weet dat deze 1.2 motor ook in de Nissan Micra ligt uit diezelfde periode en die heeft toch een hele degelijke reputatie. Het gaat dan wel om de 98 pk sterke turbo versie. Deze Note heeft de 80 pk motor zonder turbo. Zit er tussen die 2 nog een wezenlijk verschil kwa betrouwbaarheid? Ik zou zeggen hoe minder er op zit hoe minder er stuk kan?

Er heeft zich overigens nog een andere verassende outsider gemeld die bij mij volledig onder de radar was gebleven omdat ik zocht op bouwjaar vanaf 2012 maar bij deze zou ik me niet zoveel zorgen maken over de km stand met een sterke, zuinige en oerdegelijke 1.3 motor, 6 bak en start stop systeem. Een vergeten model: De Toyota Urban Cruiser! Hier zijn mijn zoon een vrouw ook niet erg enthousiast over en kwa model is het ook niet helemaal mijn ding en kwa bouwjaar gaan we er amper op vooruit, maar ik vind het vooral van binnen eigenlijk een heel leuk en praktisch ding met veel opbergvakken en o.a een verschuifbare achterbank. Het komt ook allemaal hoogwaardig en solide over. Veel leuker en praktischer dan een Yaris maar kleiner en lichter dan een Auris.

Laatst bewerkt:
Met de Note ga je er ook niet veel op vooruit. Wel.4 jaar jonger maar nog steeds een hoge kilometerstand en moet je hopen dat het onderstel wel goed is. Ik zou doorsparen en een nieuwere en/lagere kilometerstand kopen.

Met de Note ga je er ook niet veel op vooruit. Wel.4 jaar jonger maar nog steeds een hoge kilometerstand en moet je hopen dat het onderstel wel goed is. Ik zou doorsparen en een nieuwere en/lagere kilometerstand kopen.
Dat klopt en is ook een beetje wat mijn zoon al zei. Verstandig mannetje!:) Of het onderstel nog fris is merk je snel genoeg bij de proefrit.

En ik ben en blijf natuurlijk wel een echte Hollander, iets met dubbeltjes en eerste rang. Ik geloof niet in sprookjes maar wel in geluk. Dus wie weet is dit die Note die niemand durft te kopen maar die stiekem nog heel goed is.

Laatst bewerkt:
Nog steeds een vlotte auto om te zien, die note. Maar de getoonde heeft volgens mij geen turbo? Lijkt me dan wel een beetje traag.

Die urban cruiser is een leuke outsider en voor een Toyota een koopje. Wel een beetje smoezelig op de foto's.

Het bedrijf waar de grijze Nissan Note staat heeft ook deze blauwe MCV staan en ook deze witte Clio Estate (wel een vrij kale uitvoering)

De Dacia is opzich natuurlijk een prima en ruimer alternatief voor de Clio (met ook dezelfde 0.9 Tce motor) maar hier in huize SVF worden we er nou niet heel erg enthousiast van, maar zeker het bekijken waard! Puur kwa model vind ik de Clio de mooiste, op de voet gevolgd door de Note. De Note is veruit het meest compleet, van binnen erg praktisch en met een aantal leuke en interessante opties, met o.a. een verschuifbare achterbank.

Skoda Roomster wordt hier in huize SVF afwijzend op gereageerd, meer een soort veredelde bestelauto. Ik ben ook niet bepaald een VAG aanbidder en volgens mij hebben die 1.2 motoren niet zo'n beste reputatie?

Laatst bewerkt:
Ik zou toch die MCV bekijken.bier in de straat rijdt zo'n ding en het lijkt me een fijne en praktische auto. Nadeel: je wil daarna nooit meer een auto met minder ruimte.

Prettig dat de Note, Clio en Logan op 1 locatie staan SVF, makkelijk alles te vergelijken. Benieuwd wat we morgen gaan lezen hier.

Nou er zijn vandaag harte Noten gekraakt! Even heel kort samengevat: de Nissan Note zag er bijzonder netjes en fris uit, van binnen eigenlijk als nieuw en zo rook hij ook. Na een uitgebreide inspectie een proefrit gemaakt en daarbij totaal geen gekke dingen, bijgeluiden, scheeftrekken, trillen etc. etc opgemerkt. Koppeling voelt ook nog fris aan en airco ijskoud. Rijdt, en schakelt en voelt gewoon prima. 4 Michelin allseason banden met ruim voldoende profiel. Enorm veel beenruimte achter zelfs met de stoelen in de achterste stand. Onder de auto geen sporen van lekkages, blokje kurkdroog (carter klein beetje roestig) Remmen, airco, uitlaat, ashoezen, fuseekogels, etc zien er ook nog goed uit voor zover ik dat zittend op mijn knieen als een slangenmens onder de auto kan beoordelen.

Mijn zoon en vrouw waren al meteen razend enthousiast. Ik zelf wat sceptischer want zie ik misschien toch die adder over het hoofd? Ik heb hem in elk geval niet kunnen vinden en het lijkt duidelijk dat de vorige eigenaar er zuinig op is geweest, paar kleine krasjes op de rechter zijkant maar mag verder geen naam hebben. Er komt nog een nieuwe APK op die dan 14 maanden geldig is en hij krijgt een onderhoudsbeurt maar olie, remvloeistof e.d. zien er eigenlijk nog niet oud uit. Vrijdag kunnen we hem ophalen. Dan ook een wat uitgebreider verslag.

Paar foto's:

Uit de advertentie:

Ik ga inderdaad weer lekker anoniem door het verkeer en moet weer zoeken op de parkeerplaats, maar vind dit zilvergrijs zeker niet verkeerd staan.

De cirkel is weer rond want mijn allereerste autootje was een grijze Nissan Micra die ik zelf wat had voorzien van wat extra kleur en modernere bumpers e.d.

Dat gaat bij deze Note in elk geval niet gebeuren. De enige optie die ontbreekt is een verschuifbare achterbank (ik dacht eerst van wel maar deze heeft dat dus niet) icm een middelste hoofdsteun en een uitklapbare armsteun met 2 bekerhouders. Maar dat is misschien nog wel te fixen via de sloop. Hij heeft overigens wel gewoon 3 gordels achter.

Als ik mijn post hierboven zo terug lees klinkt het wel heel erg als een hallelujah verhaal en had er zelf nog liever een paar nachtjes over geslapen, maar dan met het risico dat hij misschien voor mijn neus wordt weggekaapt.

Of de ketting ooit vervangen is, is uit het onderhoudsboekje niet duidelijk. Eigenlijk had ik de naam van de dealer moeten noteren om te vragen of de ketting ooit is vervangen maar heb daar even niet aan gedacht. Kan ik vrijdag alsnog doen maar is dan niet meer zo heel relevant...

Verder blijft het in bepaalde opzichten een gok en moet je ook uitgaan van het gevoel wat je bij de auto hebt en de aanbieder. Je kunt simpelweg niet in de motor kijken, en je weet niet hoe de vorige eigenaar er mee heeft gereden. Dat hij zo goedkoop is komt vooral door de km stand. De meeste auto's gaan dan naar de export als ze niet meer zo fris zijn. Ben benieuwd wat er met de i20 gaat gebeuren. In de basis nog best goede en een leuke beginnersauto. Ik vermoed dat die een beetje wordt opgelapt en dan voor €1950 euro naar een nieuw baasje mag. En dat is 700 euro meer dan de inruilprijs:)

Ziet er zeker netjes uit. Als ie betrouwbaar blijkt dan heb je goud in handen.
Zilver, denk ik.

Maar mooi dat het zo gelopen is, soms moet je ook niet teveel wikken en wegen. Hopen dat het goed uitpakt, maar de seinen staan op groen.

Dat gaat bij deze Note in elk geval niet gebeuren.
Dat had ik nou wel weer leuk gevonden om te zien.

Maar goed, van harte met de nieuwe bolide. Soms klopt het plaatje gewoon en dan moet je niet te lang wachten. Lekker doen en gaan!

Gefeliciteerd met jouw nieuwe Note, veel veilige kilometers naar mooie bestemmingen! Je brengt er in de loop van de tijd vast wel wat kleur op (aan) vermoed ik...

Mooi hoor! Gefeliciteerd. Ben benieuwd welke carrosserie-varianten je hiervan gaat Photoshoppen. :p

Wel jammer dat deze niet een lekker fel kleurtje heeft, maar als het totaalplaatje verder aan je eisen voldoet neem je dat voor lief, weet ik uit ervaring.

Gefeliciteerd met jouw nieuwe Note, veel veilige kilometers naar mooie bestemmingen! Je brengt er in de loop van de tijd vast wel wat kleur op (aan) vermoed ik...
Nee dat was ik eigenlijk niet van plan, hoezeer ik ook van een lekker kleurtje houdt en in dat opzicht ongetwijfeld wel eens met weemoed zal terug denken aan de i20 als ik de vele vakantie foto's bekijk. Ik houdt deze Note lekker origineel. Zoals gezegd hooguit misschien een keer een verschuifbare achterbank met armsteun en bekerhouders. Ik heb een tijdje bij Kleine Staarman gewerkt dus wie weet kan ik daar iets leuks scoren voor een vriendelijk prijsje. Maar de Note moet zich eerst maar eens bewijzen voordat ik hem ga belonen met extra opties.

@ Jay DoubleYou Ik heb ooit al eens een keer een sedan en een 3 deurs geshopt:

We zijn hier in huize SVF erg ongeduldig en kunnen niet wachten tot vrijdag. We hebben nog even overwogen om de auto zo mee te nemen zonder nieuwe APK, maar vind het wel fijner zo om het risico op hoge kosten af te dekken al denk ik dat ie zonder problemen door de APK rolt.

Ik heb me tijdens de inspectie en proefrit overigens vooral gefocust op de urgente en technische zaken en eigenlijk minder op alle knopjes e.d. in het interieur. Zo heb ik geen idee of deze een regensensor heeft en of de vele opties goed werken, het navigatie / multimedia systeem, cruise control etc, dus ik sluit niet uit dat er misschien nog wat kleine gebreken aan het licht komen al verwacht ik dat niet. 360 graden camera is ideaal en werkt perfect! Ik heb ook nog geen idee wat het effect is van de eco-stand behalve dat er een mooie blauwe strip gaat branden aan de bovenkant van het instrumentenpaneel: toch nog een beetje kleur dus! :p

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met de aanschaf van de Note! Ik vind het wel een fris vormgegeven model, en ook het interieur is best leuk gedaan met die ronde klimaatcontrole unit. Over de kleur is al genoeg gezegd, maar die zie je toch niet als je er in zit :p

Ik verbaas me er over hoe modern auto's van vlak na 2010 toch al zijn; vooral die 360 graden camera zou ik niet hebben verwacht op een auto als deze. Erg prettig!

Gefeliciteerd met je keuze, verrassend snel toch een aanschaf. Denk inderdaad dat de ruimte achterin goed gaat bevallen.

Misschien handig om de historie toch ff te achterhalen, qua onderhoud. Dan heb je de wetenschap over die ketting en mogelijk andere zaken. Bijvoorbeeld of een lambda sensor al eens vervangen is.

Gefeliciteerd met de Note. Zeer nette Nissan in het zilver, de 2e dus. De nieuwe is een stuk groter, die beenruimte achterin op de foto is niet mis.

Terug
Bovenaan