Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oh, dat staat wel goed zeg!SVF zei:Nou vandaag de Fiat Punto wieldoppen gemonteerd:
lybra zei:Oh, dat staat wel goed zeg!SVF zei:Nou vandaag de Fiat Punto wieldoppen gemonteerd:![]()
haarr zei:lybra zei:Oh, dat staat wel goed zeg!SVF zei:Nou vandaag de Fiat Punto wieldoppen gemonteerd:![]()
Ja, dezelfde stijl als je LM velgen.
Peter O zei:Gefeliciteerd nog met je (vrij) nieuwe baan SVF!
Barri zei:Gek plekje op de remschijf. Maar het is dus een verhoging, gezien het geluid?

Als wikipedia mag geloven is het een volledige samenwerking en hebben ze een ketting. De 98pk versie is supercharged, dat is wel grappig.beide een 1.2 3 cilinder. Over die motor heb ik wat twijfels en vragen. Is dit een Renault of een Nissan motor en heeft deze een riem of een ketting? Ik kan hier niet echt veel info over vinden
Off-topic: Nog wel eens aan het Photoshoppen?
Mocht je serieus aan dit model met deze motor gaan denken dan zou ik zeker aanraden om een separate post te openen met als duidelijk titel de vraag of deze specifieke motor OK is of niet. Kan sowieso nooit kwaad maar het lijkt mij toch een beter gevoel te geven als je b.v. hoort dat dit gewoon een goede betrouwbare motor is![]()
Beide zijn compressoren maar de definitie van een turbo is dat het uitlaatgas aangedreven is. Superchargers worden door de krukas (al dan niet via een riem) aangedreven. De meeste superchargers zijn van het "roots"type met twee contradraaiende bladen maar er zijn ook andere types zoals een centrifugale welke werkt zoals een turbo maar dan door de krukas aangedreven. Wat er op de Note zit heb ik niet kunnen vinden.ps een supercharger is een turbo, echter, daar waar 99,99% van de turbo's aangedreven wordt door uitlaatgassen (dus nog weinig druk bij lage toerentallen en heeft soms ietsie tijd nodig om op te spoolen) wordt een supercharger aangedreven door de krukas. Komt veel minder voor.

Honda Jazz is er ook in gifgroen, maar weet niet of die al uit het rijtje is afgevallen. Was ook een optie, toch?Zo, alweer ruim een week terug uit Denemarken en heel veel plaatjes geschoten van de Groendai op het strand en andere mooie plekjes langs de waddenzee. (zal de foto's tzt hier wel toevoegen) 1 ding is vrijwel zeker: wat de opvolger ook wordt, zo fotogeniek als deze gifgroene rakker zal het niet worden!
Bedankt, dat klinkt heel geruststellend!Zeker een leuke auto, maar met hogere kilometerstanden zou ik 'm misschien liever niet hebben. Een vriend van me had ook zo'n TCe 90. Iets na de 200.000 km is de versnellingsbak vervangen en tegen de 240.000 km liep het blok zelf stuk. Ook vergelijkbare Clio's in mijn omgeving laten > 180.000 km geen heel rooskleurig beeld zien.
Tja wat is slecht? Voor Japanse begrippen is het bepaald geen hoogvlieger, maar hoe Japans is zo'n Note eigenlijk? Ik heb er 6 jaar geleden ook naar gekeken tijdens de zoektocht naar mijn huidige auto en ken ook iemand die zo'n 1e generatie heeft gehad en daar niet echt positief over was met veel kleine ergenissen en motorstoringen die hij van een Japanner niet gewend was. De vele slijtage aan het interieur viel me toen ook al in negatieve zin op. Ik heb er niet in proef gereden. De 2e generatie vind ik echt een leuke en praktische auto met mooie opties dus die is zeker nog niet uit beeld maar net als de Clio beter niet met te hoge km standen. Binnenkort maar eens wat proefritjes maken.Zijn Note's zo slecht ja? Ik heb er vorig jaar ook een paar keer naar gekeken (eerste generatie) en kwam dat toch niet echt tegen. Zijn erg ruim op de achterbank, dat wel. Het moet wel een beetje je smaak zijn. Verweerde koplampen hebben ze al gauw ja.
![]()