Guest
Happy wife, happy life....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Aras zei:Met een V8 naar een klant rijden of boodschappen doen is waanzin, dat kan ook met een Sirion. Maar dat laat ik graag aan een ander over.
Nee, ik vind het niks. Maar als ik er dan toch een (of twee) moet uitkiezen dan zal het een Mecan of Stelvio worden.
Enzo Ferrari zei:Nee, ik vind het niks. Maar als ik er dan toch een (of twee) moet uitkiezen dan zal het een Mecan of Stelvio worden.
BENZine zei:Wat is het verhaal van de verkoper over de WOK status?
Enzo Ferrari zei:Bedankt voor de update! Wat zijn nu je verdere vervolgstappen?
AlbertsH zei:BENZine zei:Wat is het verhaal van de verkoper over de WOK status?
Niet gevraagd, maar ik vraag me af of de verkoper ervan op de hoogte is dat die ooit de WOK-status heeft gehad.
Ibud zei:Positief bekeken kwamen de 11 vorige eigenaren er ook vrij snel vanaf dus dan moet het AlbertsH straks ook lukken![]()
Phaeton V8 zei:Beetje last van cognitieve dissonantie, AlbertsH?
Phaeton V8 zei:Beetje last van cognitieve dissonantie, AlbertsH?
500 E zei:Een auto met een WOK melding is plat geweest en zijn geld nooit waard. Geen wonder dat de verkoper alle moeite doet.
Joël D. zei:500 E zei:Een auto met een WOK melding is plat geweest en zijn geld nooit waard. Geen wonder dat de verkoper alle moeite doet.
Hoeft niet. Andere uitlaat eronder en een politieagent die zijn dag niet heeft kan ook al een WOK-melding opleveren.
Voor die Aygo ga je in 6 jaar tijd 6 beurtjes krijgen, waar de lage prijzen van op internet staan. En evt een setje bandjes van een paar tientjes per stuk. Op een AMG kan je helemaal leeg gaan.Gullwing zei:Joël D. zei:500 E zei:Een auto met een WOK melding is plat geweest en zijn geld nooit waard. Geen wonder dat de verkoper alle moeite doet.
Hoeft niet. Andere uitlaat eronder en een politieagent die zijn dag niet heeft kan ook al een WOK-melding opleveren.
serieus? Ik dacht dat een wok melding alleen na een ongeluk gegevens werd als de agent vermoedt dat de auto total loss is.
ik zou een dergelijke auto niet meer willen hebben, elke volgende koper denkt dan ook dat de auto total loss is geweest. But then again, een auto in deze prijsklasse. Een nieuwe toyoto aygo kost net zoveel, en die schrijf je ook af naar 3,4k als je er een paar jaar mee rijdt. Gewoon kopen, en weggooien als ie kapot is.
Aras zei:Eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe goed of slecht dat ding is.
Gullwing zei:Joël D. zei:500 E zei:Een auto met een WOK melding is plat geweest en zijn geld nooit waard. Geen wonder dat de verkoper alle moeite doet.
serieus? Ik dacht dat een wok melding alleen na een ongeluk gegevens werd als de agent vermoedt dat de auto total loss is.
Alleen een WOK melding en dan export doet wel wat alarmbellen afgaan. WOK melding heeft ook nog eens anderhalve maand geduurd. Ik kan me niet voorstellen dat het bij een AMG om een uitlaatje geweest is. Maar zoals al eerder gesteld ik ben ook wel benieuwd naar de echte staat van deze auto.Joël D. zei:Gullwing zei:Joël D. zei:500 E zei:Een auto met een WOK melding is plat geweest en zijn geld nooit waard. Geen wonder dat de verkoper alle moeite doet.
Nee, was laatst met Wegmisbruikers, was iemand die rondreed met een aangepaste uitlaat zonder einddemper. Die kreeg een WOK melding.
AlbertsH zei:BENZine zei:Wat is het verhaal van de verkoper over de WOK status?
maar ik vraag me af of de verkoper ervan op de hoogte is dat die ooit de WOK-status heeft gehad.
500 E zei:Een auto met een WOK melding is plat geweest en zijn geld nooit waard. Geen wonder dat de verkoper alle moeite doet.
BENZine zei:Aras zei:Eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe goed of slecht dat ding is.
Precies, daar ben ik ook heel benieuwd naar. Er zijn hier inmiddels heel veel doemscenario's voorbijgekomen waarbij de auto flink in de prak zou hebben gelegen, maar wat is nu het ware verhaal achter deze auto?
ENTE zei:500 E zei:Een auto met een WOK melding is plat geweest en zijn geld nooit waard. Geen wonder dat de verkoper alle moeite doet.
Dat dus.
michel1975 zei:Alleen een WOK melding en dan export doet wel wat alarmbellen afgaan. WOK melding heeft ook nog eens anderhalve maand geduurd. Ik kan me niet voorstellen dat het bij een AMG om een uitlaatje geweest is. Maar zoals al eerder gesteld ik ben ook wel benieuwd naar de echte staat van deze auto.Joël D. zei:Gullwing zei:Joël D. zei:500 E zei:Een auto met een WOK melding is plat geweest en zijn geld nooit waard. Geen wonder dat de verkoper alle moeite doet.
Nee, was laatst met Wegmisbruikers, was iemand die rondreed met een aangepaste uitlaat zonder einddemper. Die kreeg een WOK melding.
ENTE zei:AlbertsH zei:BENZine zei:Wat is het verhaal van de verkoper over de WOK status?
maar ik vraag me af of de verkoper ervan op de hoogte is dat die ooit de WOK-status heeft gehad.
Als je als autohandelaar een auto inkoopt is dat het eerste waar je naar kijkt...
Roy R zei:Vandaag had ik een afspraak in het altijd mooie Gulpen. Op de terugweg kom ik dan lang Heerlen en dacht, wip eens de lokale Audi dealer binnen, misschien hebben ze wat leuks staan.