Guest
Ik vind die 911 turbo S Exclusive een beetje een te opgedirkt ding. Een 911 moet naar mijn mening een beetje een no nonsense rij-ijzer zijn, een pure sportauto. Dit is toch teveel voor de Aziaten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BENZine zei:Flieger zei:@BENZine:
Leuke zoektocht maar inderdaad door WLTP nog best lastig. Voel je daardoor druk om snel te moeten beslissen?
Nee hoor, ik laat mij daar zeker niet door opjagen. Ik sluit alleen een deal als het in mijn ogen een goede deal is, en anders maar niet. Dan wacht ik wel tot de BPM gecorrigeerd is, dat schijnt begin volgend jaar te gebeuren.
BENZine zei:Bij Mercedes niet, de E-klasse is maar liefst 5k duurder geworden.
funf zei:Eens. Gewoon een goede Carrera met fijn leer en een schuifdak. Meer heeft een mens niet nodig.
FH163175 zei:Ik vind die 911 turbo S Exclusive een beetje een te opgedirkt ding. Een 911 moet naar mijn mening een beetje een no nonsense rij-ijzer zijn, een pure sportauto. Dit is toch teveel voor de Aziaten.
funf zei:Mijn kinderen vinden het fantastisch. Zij kiezen altijd de kleur. En zulk gezinsgeluk is onbetaalbaar!![]()
Gullwing zei:$1,099,900![]()
DagDromer zei:Herkenbaar... ben zelfs zo ver gegaan om het kleurkeuze-menu te koppelen aan een van de 7 snelkeuze-toetsen![]()
BMW kan het ook makkelijk doen. Configureer voor de gein eens een BMW met dikke motor en doe hetzelfde voor een Mercedes. Je zult schrikken van het verschil. BMW Nederland hanteert een hele dikke marge. Hier overigens al vaker aangegeven. BMW is in Duitsland aanzienlijk goedkoper voor de duurdere versies. Hier (over)vraagt men de hoofdprijs.Enzo Ferrari zei:BENZine zei:Bij Mercedes niet, de E-klasse is maar liefst 5k duurder geworden.
In de configurator inderdaad. Maar heb je hier al een Mercedes verkoper mee geconfronteerd? Wellicht dat die met een ander verhaal komt.
Neuh.Snipe zei:Het was zonnig, dus ik was rond aan het toeren met de SL. Heb ik nog iets gemist hier?
Snipe zei:Eindelijk weer eens iemand hier die een fatsoenlijke auto koopt. Cool!
Mooi ook met handbak. Typisch zo'n auto die met automaat helemaal dood slaat.
AlbertsH zei:Leuk, een aankoopadvies video van Autoblog over de Mercedes CLK55 AMG (W209). Toch nog best wat aandachtspunten als je het zo hoort, alhoewel veel punten ook wel 'gewoon' onder onderhoud vallen.
https://www.autoblog.nl/nieuws/mercedes-clk-55-amg-1999-2006-occasion-video-aankoopadvies-110050#post-110050
funf zei:Eens. Gewoon een goede Carrera met fijn leer en een schuifdak. Meer heeft een mens niet nodig.
funf zei:Misschien kun je BENZine ook nog adviseren? Hij overweegt zijn 528i Touring uit 2010 in te ruilen op een nieuwe Mercedes-Benz E200 uit voorraad. Die vindt hij beter dan een 520i.:T
AlbertsH zei:Leuk, een aankoopadvies video van Autoblog over de Mercedes CLK55 AMG (W209). Toch nog best wat aandachtspunten als je het zo hoort, ...
Gullwing zei:Mooi man, alles op roze/rood zetten, heb je gewoon je eigen rijdende sexclub![]()
DagDromer zei:Ik heb ooit een Passat 3C Highline (Mocca-Anthrazit met Latte Macchiato interieur) gehad, was toendertijd de eerste auto die ik kocht met sfeerverlichting in het plafond. Dat waren toen nog van die ledjes in de plafondclusters. In de folder heten die dingen 'watervalverlichting'. Kan me nog levendig herinneren hoe ik mijn ouders trots de auto liet zien, en mijn moeder (nadat ik trots wees op de watervalverlichting) die ledjes heel onderzoekend ging bekijken en na een 10tal seconden vroeg waar dat water dan uit moest komen....![]()
Moderator
Sfeerverlichting is wel leuk, maar het hele dash heeft tegenwoordig veel lampjes en verlichte schermen. Dan is een nachtelijk ritje in de Golf 3 of Kever wel een verademing!BENZine zei:Er was ooit een tijd dat men vond dat het in een auto 's nachts zo donker mogelijk moest zijn om maximaal zicht op de weg te hebben. Die stelling lijkt steeds meer te worden losgelaten![]()