Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
FH163175 zei:Waarom kijk je niet naar die C55 bij Grooten met 37.000km? Topadres.
Enzo Ferrari zei:Ik denk dat ik vandaag een typische Porsche 911-rijder heb vast gelegd. Bruine moccasins of loafers, zo u wilt. Daarboven een rode broek, gecombineerd met een Gulf Porsche trui, en een petje van het event. En niet te vergeten een jonge blonde accessoire, voor in de passagiersstoel.
![]()
Juist bij dit soort auto's zou dit voor mij van toegevoegde waarde zijn. Je geeft aan geen concessies ten aanzien van het interieur te willen doen maar op het gebied van onderhoud was je bijna bereid het kneusje van Vaartland aan te kopen. Ik snap je prioriteiten niet helemaal. Maar ja zoveel mensen, zoveel wensen.AlbertsH zei:FH163175 zei:Waarom kijk je niet naar die C55 bij Grooten met 37.000km? Topadres.
Omdat die behoorlijk wat duurder is en ik de toegevoegde waarde niet zie van een dusdanig lage kilometerstand, zeker niet bij een auto van 13-14 jaar oud. En het zelf ophalen van een auto uit Duitsland heeft toch wat avontuurlijks.
BENZine zei:funf zei:Heeft zo’n AMG de zwarte dakhemel niet standaard? Dat zou voor mij nou een echte afknapper zijn. Maar hopelijk slaag je volgende week. Succes!![]()
Volgens mij is een W203 nooit met zwarte dakhemel geleverd. BMW heeft die al sinds jaar en dag, maar volgens mij is Mercedes er pas mee begonnen bij de W211 Mopf en de W204.
michel1975 zei:Juist bij dit soort auto's zou dit voor mij van toegevoegde waarde zijn. Je geeft aan geen concessies ten aanzien van het interieur te willen doen maar op het gebied van onderhoud was je bijna bereid het kneusje van Vaartland aan te kopen. Ik snap je prioriteiten niet helemaal. Maar ja zoveel mensen, zoveel wensen.AlbertsH zei:FH163175 zei:Waarom kijk je niet naar die C55 bij Grooten met 37.000km? Topadres.
Omdat die behoorlijk wat duurder is en ik de toegevoegde waarde niet zie van een dusdanig lage kilometerstand, zeker niet bij een auto van 13-14 jaar oud. En het zelf ophalen van een auto uit Duitsland heeft toch wat avontuurlijks.
Kloptik zei het niet goed. Wat ik meer bedoelde is dat je bereid was een exoot bijeen handelaar vandaan te halen die niet echt goed bekend staat. Vaartland zou voor mij voor zo’n auto een No Go zijnAlbertsH zei:michel1975 zei:Juist bij dit soort auto's zou dit voor mij van toegevoegde waarde zijn. Je geeft aan geen concessies ten aanzien van het interieur te willen doen maar op het gebied van onderhoud was je bijna bereid het kneusje van Vaartland aan te kopen. Ik snap je prioriteiten niet helemaal. Maar ja zoveel mensen, zoveel wensen.AlbertsH zei:FH163175 zei:Waarom kijk je niet naar die C55 bij Grooten met 37.000km? Topadres.
Als die goed was, technisch en motorisch, dan was ik inderdaad bereid geweest de auto van Vaartland te kopen, dan was het namelijk ook geen "kneusje" geweest. Maar dat was niet het geval en dus heb ik hem ook niet gekocht en dus ben ik nu nog steeds op zoek naar een C55 AMG voor een, in mijn ogen, eerlijke prijs en die voldoet aan mijn eisen/wensen. En wanneer de duurste C55 AMG op mobile.de (op wat exoten na) die van Grooten is, dan vind ik dat gewoon teveel geld.![]()
michel1975 zei:... Begin de 911 met de jaren steeds meer te waarderen. Waar ik vroeger als kind dolgraag een Ferrari zou willen bezitten zou ik momenteel eerder een Nieuwe Targa aanschaffen dan zo'n nieuwerwetse Ferrari. ...
BENZine zei:Laat je die auto in Berlijn dan ook nog ergens keuren voordat je hem koopt?
Gullwing zei:Deze toch: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=261559533 ?
Ziet er iig al beter uit dan die kebab auto van vaartland. Maar ook deze particuliere eigenaar zal een reden hebben om m ter verkopen, of hij heeft een nieuwe, of ...
Phaeton V8 zei:De BMW M2 na een typische activiteit.
![]()
KadettRT zei:Auto van boven de 100.000 euro en niet eens een fatsoenlijke olie/water temp op dash. Blijf dat onvoorstelbaar vinden. Ook al is het een 'instapper' een (X)1/2 serie met zo'n karig instrumenten paneel.
Don't push itGullwing zei:michel1975 zei:... Begin de 911 met de jaren steeds meer te waarderen. Waar ik vroeger als kind dolgraag een Ferrari zou willen bezitten zou ik momenteel eerder een Nieuwe Targa aanschaffen dan zo'n nieuwerwetse Ferrari. ...
Verstand komt met de jaren, over een tijdje vind je de x6 ook bijzonder geslaagd![]()
BENZine zei:Dat doen ze zeker goed, als ze het bij de 3, 5, 7 en X5 hadden gelaten dan was het merk nu niet meer zelfstandig geweest.
Al vind ik wel dat een merk als BMW zich iets meer mag profileren t.o.v. de standaard massa, vooral qua afwerking en materiaalgebruik. Ik heb sinds gisteren een 520i Touring mee om te proberen (die ik straks omruil voor een 540i), het rijdt perfect, maar bepaalde afwerkingsdetails kunnen mij niet bekoren. Vooral het goedkope glimmende plastic rond de ventilatieroosters en knoppenpaneel vind ik eigenlijk BMW onwaardig. En dan al die ledstrips in het interieur, echt hoogwaardig komt dat ook niet over. Maar blijkbaar vindt de BMW-rijder 2.0 het prima, want volgens mij gaan ze als warme broodjes.
michel1975 zei:Don't push itGullwing zei:michel1975 zei:... Begin de 911 met de jaren steeds meer te waarderen. Waar ik vroeger als kind dolgraag een Ferrari zou willen bezitten zou ik momenteel eerder een Nieuwe Targa aanschaffen dan zo'n nieuwerwetse Ferrari. ...
Verstand komt met de jaren, over een tijdje vind je de x6 ook bijzonder geslaagd![]()
![]()
Bentley Arnage zei:Interessant.
Je had laatst ook in een w213 200 gereden toch? Kan je iets vertellen over het verschil tussen de W213 en de 520i?
michel1975 zei:Juist bij dit soort auto's zou dit voor mij van toegevoegde waarde zijn. Je geeft aan geen concessies ten aanzien van het interieur te willen doen maar op het gebied van onderhoud was je bijna bereid het kneusje van Vaartland aan te kopen. Ik snap je prioriteiten niet helemaal. Maar ja zoveel mensen, zoveel wensen.AlbertsH zei:Omdat die behoorlijk wat duurder is en ik de toegevoegde waarde niet zie van een dusdanig lage kilometerstand, zeker niet bij een auto van 13-14 jaar oud. En het zelf ophalen van een auto uit Duitsland heeft toch wat avontuurlijks.

FH163175 zei:Dat verschil is door alle decennia altijd geweest, tussen instap en topmodel van dezelfde bouwserie. Alleen de carrosserie lijkt op elkaar, Motor/bak zijn alles bepalend. Feitelijk zijn het totaal verschillende auto's. Punt tegenwoordig is dat de instappers al zo krachtig zijn en de opslag zo hoog is voor topmodel.
Phaeton V8 zei:Dat dacht ik inderdaad ook al. Het verschil tussen 22K en 27K is niet exceptioneel. Als het om een paar duizend euro gaat dan zou ik ook denken lekker fris autootje voor mijzelf.... Daarbij, Henk Grooten is een topadres.
BENZine zei:Bentley Arnage zei:Interessant.
Je had laatst ook in een w213 200 gereden toch? Kan je iets vertellen over het verschil tussen de W213 en de 520i?
De E200 wint het van de 520i qua rust en comfort. Een 520i rijdt al fantastisch, is stil en voldoende snel, de relatief kleine motor wordt heel goed geholpen door de 8-traps automaat waardoor je zelden power te kort komt en weinig van de motor hoort.
De Mercedes doet daar nog net een schepje bovenop, heeft zelfs een 9-traps automaat en is waarschijnlijk nog net iets beter geïsoleerd zodat je nog minder van de motor meekrijgt. Ook qua wegligging is de Benz net iets comfortabeler dan de BMW, zoals dat eigenlijk altijd al geweest is.
De afwerking van het interieur vind ik bij de E ook net iets beter dan bij de 5, net wat mooiere materialen en het dashboard is strakker vormgegeven. Geen lijnen teveel, waar het bij de BMW veel drukker oogt door met name het vrijstaande beeldscherm.
Gistermiddag heb ik de 520i ingeleverd en een 540i X-Drive Touring meegekregen, en dat is toch wel een auto van een ander kaliber. Heel soepel en snel, veel luxer uitgevoerd (prijskaartje van bijna 130k ...) en daardoor wel een heel andere beleving dan de 520i. Zondermeer een hele fijne auto, maar afgezien van heel veel gadgets waar ik niet op zit te wachten geloof ik dat ik hem de enorme meerprijs t.o.v. een 520 of 530 niet waard vind. En daarbij, het gemiddelde verbruik van deze auto stond tot nu toe op 18 liter/100km.
funf zei:De E200 is dus een serieuze kanshebber als opvolger van je 528i?
funf zei:Nu alleen nog eentje vinden met de ster op de kap in plaats van in de neus....
BMW M3 CSL zei:Over een prachtige 911 gesproken: Een Turbo S Exclusive.
![]()
Wauw. gewoon wauw.
Flieger zei:@BENZine:
Leuke zoektocht maar inderdaad door WLTP nog best lastig. Voel je daardoor druk om snel te moeten beslissen?
Phaeton V8 zei:De BMW M2 na een typische activiteit.