HarmenA
Asfaltkampioen
Phaeton V8 zei:Is die CLK 55 van de Automobielfabriek niet wat voor jou AlbertsH? Ziet er mooi uit!![]()
Mijn keuze is inmiddels op een C55 AMG gevallen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Phaeton V8 zei:Is die CLK 55 van de Automobielfabriek niet wat voor jou AlbertsH? Ziet er mooi uit!![]()
Bofkont SLK350 zei:Leuk Albert zeer benieuwd
Een saab 9-3 Aero Cabrio kan ik zeer waarderen, tenminste het uiterlijk.
Rijden kan ik niet over oordelen, nog nooit gedaan.
https://www.parts-specs.nl/photos/0517980-Saab-9-3-Cabriolet-2.8-Turbo-V6-Aero-2005.jpg
Toch wel een erg dikke wagen vind ik persoonlijk.

sitechris zei:Een interessant dagje vandaag. Ik ben bij JD Engineering op de rollerbank geweest met de BMW. Het resultaat? 371 pk en 590 nm. Dat is 31 pk/90 nm meer dan de fabrieksopgave! Wel op Aral 102 Ultimate, maar toch. Ik had al het idee dat hij meer vermogen had, maar zoveel meer?
![]()
Kort filmpje via https://driveaholic.nl/bmw-m140i-op-de-rollerbank-epic-fail-of-eeuwige-roem/
DagDromer zei:@ Albert, ben je nu naar Berlijn gegaan, of heb je in Nederland jouw ideale auto gevonden?
funf zei:Snipe zei:Eindelijk weer eens iemand hier die een fatsoenlijke auto koopt. Cool!
Mooi ook met handbak. Typisch zo'n auto die met automaat helemaal dood slaat.
Misschien kun je BENZine ook nog adviseren? Hij overweegt zijn 528i Touring uit 2010 in te ruilen op een nieuwe Mercedes-Benz E200 uit voorraad. Die vindt hij beter dan een 520i.:T
Aras zei:Zo dan, wat een mooie C55. Wat was je drijfveer om zelf te importeren? Lagere prijs, of de juiste auto? Is het idd een tripje, platen regelen en terug naar Nederland?
15946524-1 by bofkont OEM, on Flickr
+1Barri zei:Wat prachtig zeg! Ik denk dat ik niet Porsche moe kan worden, alleen maar heel hebberig!
Jammer dat ik niet wist van dit event, anders had ik de Kever of VR6 wel even die kant op gestuurd. Prachtig!
FH163175 zei:Ik ken een aanzienlijk aantal mensen met een Ferrari en de meesten hebben er -naast andere auto's- tevens een Porsche naast. Andersom is dat niet zo.
Moderator
BENZine zei:Ik word niet echt warm van een Porsche, voel bij de meeste uitvoeringen geen drang om er één te bezitten. Uitzondering is een 911 cabriolet of Targa, maar een Porsche waarvan het dak niet open kan daar ben ik snel op uitgekeken.
BENZine zei:Ik word niet echt warm van een Porsche, voel bij de meeste uitvoeringen geen drang om er één te bezitten. Uitzondering is een 911 cabriolet of Targa, maar een Porsche waarvan het dak niet open kan daar ben ik snel op uitgekeken.
Snipe zei:Mooie verhalen, zowel over de M140i als over de Mercedes. Leuk dat die BMW bij Bergwerff gekocht is, dat vind ik een sympathiek bedrijf.
Aras zei:Dat zal vast van zijn plek willen die 140. De enige juiste kleur.
Ik hoor wel BMW rijders vaak klagen over een zware koppeling, dat valt bij jou wel mee?
Deze is er niet eens met vast dakMarcel Br zei:BENZine zei:Ik word niet echt warm van een Porsche, voel bij de meeste uitvoeringen geen drang om er één te bezitten. Uitzondering is een 911 cabriolet of Targa, maar een Porsche waarvan het dak niet open kan daar ben ik snel op uitgekeken.
Nooit gesnapt waarom een mooie auto (maakt niet uit welk merk) verpest moet worden door het dak eraf te zagen.![]()
Als je last hebt van het keuzevraagstuk kan je ze waarschijnlijk niet betalen.FH163175 zei:Veel mensen die een Ferrari bezitten hebben ook een Porsche dus dan speelt het keuzevraagstuk niet. Zijn immers totaal verschillende auto's.