A
Anoniem
Guest
Dat moet haast wel, dit is “an offer he can’t refuse”. Hebben we Alberts toch mooi ff aan de juiste auto geholpen en is hem veel ellende bespaard gebleven 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Phaeton V8 zei:@AlbertsH: rond de 22.000 euro, deze nieuwstaat AMG...
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/33834414_1783163591741964_4129955103459246080_o.jpg?_nc_cat=0&oh=978d90b7a0bec168792ebe0a82d8b1fb&oe=5BC2156A
AlbertsH zei:Voor mij is alleen het lichte interieur toch een reden om de auto niet te gaan kopen en nog verder te kijken, daar ga ik toch spijt van krijgen anders. Ik ga nu kijken of ik een C55 AMG kan laten importeren vanuit Duitsland, hopelijk op korte termijn!
funf zei:AlbertsH zei:Voor mij is alleen het lichte interieur toch een reden om de auto niet te gaan kopen en nog verder te kijken, daar ga ik toch spijt van krijgen anders. Ik ga nu kijken of ik een C55 AMG kan laten importeren vanuit Duitsland, hopelijk op korte termijn!
Het interieur? Dat maakt juist de auto. Maar ja, dat is een smaakkwestie.
FH163175 zei:Donkere carrosserie en licht interieur is juist fraai. Je vergeet dat je een auto zoekt die al gemaakt is, dus helemaal 100% zal t nooit worden. Er is altijd wel een reden te verzinnen om iets niet te doen....ja zeggen is moeilijker, dat heeft consequenties.
Bofkont SLK350 zei:.... SL Gay... aan mijn r..t roesten
Bofkont SLK350 zei:Trek je niets van je omgeving aan zou ik zeggen Albert, koop waar je je zelf goed bij voelt.
In mijn vriendenkring heb ik een SL Gay
Het zal me aan mijn r..t roesten![]()
smarter zei:Bofkont SLK350 zei:Trek je niets van je omgeving aan zou ik zeggen Albert, koop waar je je zelf goed bij voelt.
In mijn vriendenkring heb ik een SL Gay
Het zal me aan mijn r..t roesten![]()
Over niets aantrekken van je omgeving gesproken: Ik rij als 43 jarige kerel in een Daihatsu Copen en geniet van elke kilometer met en smile van oor tot oor. Je moest eens weten wat de meningen van diverse vrienden en kennissen over dit wagentje zijn... De tijd dat ik me daar druk over maakte is gelukkig al lang voorbij.
Zemelaar had nooit een uitstapje gemaakt naar een Clio. Dat schopt zijn aflosschema in de war.slots zei:Volgens mij : Albert = Zemelaar , kan niet missen exact dezelfde MO .. AMG + proefritten !
Maar liefst 6 berichten sinds 2015 maar weet wel wie Weide is. ?????Gullwing zei:Een dergelijke standaard -af fabriek - auto is voor Weide ook veel te eenvoudig.
En wie is slots?
FH163175 zei:Kijk, de auto is ok ga ik van uit, carrosseriekleur is ok, tja....dan zal de binnenkant niet helemaal jouw keuze zijn. Het is geen levensbeslissing he, je rijdt er een paar jaar mee en dan weer exit. Staat van onderhoud, echtheid, leverende partij, dat zou ik allemaal veel belangrijker vinden. Je kunt bij wijze van spreken in de sloppenwijken van een stad ergens in Duitsland een C AMG vinden maar zo makkelijk is dat ook weer niet. Bovendien ben je niet in Duitsland, en is t toch een hele klus om t allemaal te regelen inclusief bezichtiging, transport, etc. en ik spreek uit ervaring. En bij Hof staat ie gewoon.
AlbertsH zei:FH163175 zei:Donkere carrosserie en licht interieur is juist fraai. Je vergeet dat je een auto zoekt die al gemaakt is, dus helemaal 100% zal t nooit worden. Er is altijd wel een reden te verzinnen om iets niet te doen....ja zeggen is moeilijker, dat heeft consequenties.
Tja, dat is ook nogal van de auto en het interieur zelf afhankelijk denk ik. In mijn omgeving wordt over het algemeen nogal ´afkeurend´ op witte/lichte interieurs gereageerd, dus het hangt denk ik heel erg af van aan wie je het vraagt. En zeker is ´ja´ zeggen moeilijker, maar als je zoveel geld stukslaat op een auto, dan wil je wel zeker zijn van je keuze.![]()
Phaeton V8 zei:FH163175 zei:Kijk, de auto is ok ga ik van uit, carrosseriekleur is ok, tja....dan zal de binnenkant niet helemaal jouw keuze zijn. Het is geen levensbeslissing he, je rijdt er een paar jaar mee en dan weer exit. Staat van onderhoud, echtheid, leverende partij, dat zou ik allemaal veel belangrijker vinden. Je kunt bij wijze van spreken in de sloppenwijken van een stad ergens in Duitsland een C AMG vinden maar zo makkelijk is dat ook weer niet. Bovendien ben je niet in Duitsland, en is t toch een hele klus om t allemaal te regelen inclusief bezichtiging, transport, etc. en ik spreek uit ervaring. En bij Hof staat ie gewoon.
Precies dit. No hassle. En geen bezoek aan sloppenwijken in Duitsland.
FH163175 zei:Kijk, de auto is ok ga ik van uit, carrosseriekleur is ok, tja....dan zal de binnenkant niet helemaal jouw keuze zijn. Het is geen levensbeslissing he, je rijdt er een paar jaar mee en dan weer exit. Staat van onderhoud, echtheid, leverende partij, dat zou ik allemaal veel belangrijker vinden.(...) En bij Hof staat ie gewoon.
michel1975 zei:Sander hij staat er nog!![]()
Gullwing zei:Een dergelijke standaard -af fabriek - auto is voor Weide ook veel te eenvoudig.
En wie is slots?
funf zei:FH163175 zei:Kijk, de auto is ok ga ik van uit, carrosseriekleur is ok, tja....dan zal de binnenkant niet helemaal jouw keuze zijn. Het is geen levensbeslissing he, je rijdt er een paar jaar mee en dan weer exit. Staat van onderhoud, echtheid, leverende partij, dat zou ik allemaal veel belangrijker vinden.(...) En bij Hof staat ie gewoon.
Dat klinkt heel zakelijk en is ook mijn idee. Bovendien: van een auto van Marco kom je ook wel weer af voor een redelijke prijs.
Maar voor Albertsh is het kennelijk wel een levensbeslissing. Hij maakt er immers veel werk van en stopt er veel tijd, moeite en geld in om het voor hem perfecte exemplaar te vinden. Hij schuwt zelfs de bezichtiging van bedenkelijke exemplaren niet. Dat is een heel andere insteek.
Duidelijkkslots zei:Gullwing zei:Een dergelijke standaard -af fabriek - auto is voor Weide ook veel te eenvoudig.
En wie is slots?
Halo Gullwing , daar heb jij gelijk in wat een type was dat met zijn stickertjes op het AMG blok en berichten over aflossen vh huis ; wel uiterst vermakelijk moet ik eerlijk bekennen .
Slots is een vroege vijftiger woonachtig in Amsterdam met helaas maar één parkeervergunning en dus alleen een Vito voor de deur .
Michel , Ja ik heb niet zoveel te melden (dus veel meer zullen het ook niet worden ;o) maar lees idd al lang dit forum en Zemelaar is mij toch altijd wel bijgebleven .
Albert dit wat ? ietsje duurder maar wel zwart leer : https://www.henkgrooten.eu/nl/sedan/mercedes-benz/c-55-amg-xenon-leder-37-000-km-/ODIxMw==/1910582 sorry als de auto al voorbij is gekomen
Zou die inmiddels niet klaar zijn met aflossen?michel1975 zei:Zemelaar had nooit een uitstapje gemaakt naar een Clio. Dat schopt zijn aflosschema in de war.slots zei:Volgens mij : Albert = Zemelaar , kan niet missen exact dezelfde MO .. AMG + proefritten !
Gullwing zei:Bofkont SLK350 zei:.... SL Gay... aan mijn r..t roesten
doe je dat nou express ? :T
Wat ik werkelijk de meest nutteloze auto-gerelateerde gadget vind van de laatste tijd zijn de 'rollende' knipperlichten bij Audi. Het wekt ook onrust in het verkeersbeeld op merk ik bij mijzelf. Bij VAG zouden ze hun engineering capacity beter anders kunnen benutten lijkt mij....
FH163175 zei:Wat ik werkelijk de meest nutteloze auto-gerelateerde gadget vind van de laatste tijd zijn de 'rollende' knipperlichten bij Audi. Het wekt ook onrust in het verkeersbeeld op merk ik bij mijzelf. Bij VAG zouden ze hun engineering capacity beter anders kunnen benutten lijkt mij....
slots zei:Albert dit wat ? ietsje duurder maar wel zwart leer : [www.henkgrooten.eu] sorry als de auto al voorbij is gekomen
Je kan lullen wat je wil, maar het is een wereld uitvinding. Ze hebben bij Audi het voor elkaar gekregen dat de Audi-rijder zijn knipperlichten gaat gebruiken. En ook nog eens zo veel mogelijk, de hele wereld moet ze zien.FH163175 zei:Wat ik werkelijk de meest nutteloze auto-gerelateerde gadget vind van de laatste tijd zijn de 'rollende' knipperlichten bij Audi. Het wekt ook onrust in het verkeersbeeld op merk ik bij mijzelf. Bij VAG zouden ze hun engineering capacity beter anders kunnen benutten lijkt mij....
W212 zei:slots zei:Albert dit wat ? ietsje duurder maar wel zwart leer : [www.henkgrooten.eu] sorry als de auto al voorbij is gekomen
Dat zou em moet zijn voor AlbertsH!
Ik gluur nog wel eens mij op het driving fun forum. Daar staat nu wel een leerzaam topic over iemand die nogal wat goedbedoelde adviezen in de wind heeft geslagen over de aankoop van een E60 M5. Hij werd zelfs gewaarschuwd voor die specifieke auto. Ik denk dat hij nu spijt heeft.
Het aanschaffen van een (goedkope) exoot is geen sinecure.
W212 zei:Het aanschaffen van een (goedkope) exoot is geen sinecure.
Gullwing zei:Tcoh is een e60 m5 in mijn ogen al wel een klassieker. Het model was toch wel erg bijzonder, dat zouden ze nu niet meer durven doen.
![]()
Goedendag zei:W212 zei:Het aanschaffen van een (goedkope) exoot is geen sinecure.
Ben ik inmiddels ook wel achter gekomen met mijn goedkope Porsche
En iedereen die roept dat de 944 geen echte porsche is, qua onderhoudskosten wel :T
Goedendag zei:...
En iedereen die roept dat de 944 geen echte porsche is, qua onderhoudskosten wel :T
funf zei:FH163175 zei:Kijk, de auto is ok ga ik van uit, carrosseriekleur is ok, tja....dan zal de binnenkant niet helemaal jouw keuze zijn. Het is geen levensbeslissing he, je rijdt er een paar jaar mee en dan weer exit. Staat van onderhoud, echtheid, leverende partij, dat zou ik allemaal veel belangrijker vinden.(...) En bij Hof staat ie gewoon.
Dat klinkt heel zakelijk en is ook mijn idee. Bovendien: van een auto van Marco kom je ook wel weer af voor een redelijke prijs.
Maar voor Albertsh is het kennelijk wel een levensbeslissing. Hij maakt er immers veel werk van en stopt er veel tijd, moeite en geld in om het voor hem perfecte exemplaar te vinden. Hij schuwt zelfs de bezichtiging van bedenkelijke exemplaren niet. Dat is een heel andere insteek.
Enzo Ferrari zei:@Alberts: Nogmaals hartelijk dank voor het delen van je verhaal! Ik ben wel benieuwd van alle proefritten welke auto en welk bedrijf nu de meest slechte indruk en de beste indruk heeft gemaakt.
Gullwing zei:Goedendag zei:...
vroeger had je hier Redline, die had/heeft een 944 turbo, met bijbehorende kosten![]()