Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga naar Boxtel. Het is jammer dat er nou twee evenementen op dezelfde dag worden georganiseerd. Ik ben bang dat nu beide evenementen net niets worden. Maar we gaan het zien.Ibud zei:Naar die in Amsterdam, maar dat is puur om de afstand. Ik weet niet welke leuker zou zijn maar die in Boxtel leek me qua organisatie wel ietsjes sympathieker. Ga je ook?
Phaeton V8 zei:Zo'n M3 is veel mooier dan een C55. Ik zou het wel weten. Waarom moet het per se een V8 zijn, een sterke zescylinder rijdt toch net zo goed. Is het je om geluid te doen?
Ibud zei:@Youngtimer event, ik vind het ook een beetje vreemd/kinderachtig dat ze het op dezelfde dag doen. Naar wat ik las komt dat door de organisator van Amsterdam waardoor ik eigenlijk voor Boxtel zou moeten gaan. Maar ben benieuwd, altijd leuk even auto's kijken.
AlbertsH zei:Is toch ook wel fraai dit, zelfs nog wat sneller dan de C55 AMG.. Maar ja, geen V8 hè.
![]()
https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-m3-3-serie-coupe-smg-xenon-glasdak-navi-prof-bl-benzine-grijs-304e66c9-ee74-47bb-896d-3d00fb8a1984?cldtidx=3
BENZine zei:DagDromer zei:W212 zei:Maar die kwam laatst ook thuis met de vraag: "Papa, zijn auto's echt zo slecht voor het milieu als juf zegt?"
Idd... zulke halve waarheden worden de kindertjes mee beinvloed... Mijn oudste dochter (8) zat pas geleden ook zoiets te vertellen. Hadden ze op school geleerd.
Nou, dat was in mijn schooltijd echt niet anders hoor. Toen was het merendeel van de leraren ook "anti-auto", stemde PSP of PPR (wat later samengesmolten is tot Groen-Links), maar dat maakte op mij (en vriendjes) geen enkele indruk. Overigens kwamen ook die leraren steevast met hun stinkende Renault 4 of 2CV naar school gereden.![]()
ENTE zei:AlbertsH zei:Is toch ook wel fraai dit, zelfs nog wat sneller dan de C55 AMG.. Maar ja, geen V8 hè.https://secure.pic.autoscout24.net/images-big/838/582/0344582838002.jpg?ce0bd1b91d07a617d829306554155fbf
https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-m3-3-serie-coupe-smg-xenon-glasdak-navi-prof-bl-benzine-grijs-304e66c9-ee74-47bb-896d-3d00fb8a1984?cldtidx=3
Kijk!
Das een knappe wagen bij een uitstekend adres
Beter dan de bedenkelijke bedrijfjes en al die meuk waar je tot nu toe mee aan kwam zetten. Ik zeg doen.
En dan meteen de oude Luttenbergring meepakken bij de proefrit! Prachtige omgeving waar dat bedrijf zit.
Gullwing zei:Is er niet een software update beschikbaar voor de oude SMG, zodat die een stuk moderner aanvoelt? Staat me iig iets van bij.
Sterker nog, in zo’n elektrische auto kun je straks op elk gewenst moment extra aandrijfkracht en reikwijdte bijkopen. Je bestelt die online en voor een periode van bijvoorbeeld twee weken.
Je betaalt alleen nog voor iets wat je daadwerkelijk op een bepaald moment nodig hebt. Bijvoorbeeld het videosysteem op de achterbank, dat pas geactiveerd wordt op het moment dat je met je kinderen aan de lange vakantierit gaat beginnen.
Het bijzondere is dat straks elk automodel met precies dezelfde specificaties de fabriek verlaat. Alle opties zitten er al in, als het gaat om elektronica en elektrische aandrijving. Maar ze worden pas geactiveerd op het moment dat de gebruiker ervoor kiest en ervoor wil betalen.’’
Veel mensen op bijv. driving-fun en bimmerportal zijn enthousiast over deze software-update. Daarom hem zelf ook laten uitvoeren (CSL software + DME rev-match). Het verschil is voor mij erg beperkt, ronduit teleurstellend eigenlijk. Ja hij rev-matcht meer bij het terugschakelen, maar de driveability is geen haar beter geworden. Misschien had mijn bak de CSL-software al, dat weet ik niet. De SMG blijft een verouderd stukje techniek, het wegrijden vanuit stilstand voelt nooit soepel aan. Bij harder rijden, bijvoorbeeld in de bergen, ben ik er juist wel heel erg blij mee, je kunt je handen aan het stuur houden en focussen op twee pedalen en de goede lijnen rijden waardoor je al snel het idee krijgt dat je een aardig potje kunt sturen (wat natuurlijk niet zo is, aangezien het met een handbak en het vereiste heel-toe toch een stuk lastiger blijft).Ibud zei:Gullwing zei:Is er niet een software update beschikbaar voor de oude SMG, zodat die een stuk moderner aanvoelt? Staat me iig iets van bij.
CSL software inderdaad, zou de auto flink moeten verbeteren maar ik vind het ook niks van die gerobotiseerde handbakken. Hele andere klasse natuurlijk maar ik weet nog hoe die Citroëns van een jaar of 10 terug reden met die versnellingsbakken. Bij elk schakelmoment eerst bijna tegen de voorruit en daarna klap je weer terug in je stoel. Belachelijke auto's. Multitronics van Audi is het ook niet helemaal. Goede handbak of een goede traditionele automaat kan niks tegenop.
500 E zei:AlbertsH zei:Iemand een goed adres voor het importeren van een auto (goh, welke auto toch!?)? Het liefste ergens rondom Zwolle.
www.autoraad.nl
BENZine zei:500 E zei:AlbertsH zei:Iemand een goed adres voor het importeren van een auto (goh, welke auto toch!?)? Het liefste ergens rondom Zwolle.
www.autoraad.nl
“Raad” je die aan Marco voor het importeren van een auto uit Duitsland?
Carfanatic zei:![]()
![]()
lekker '70s kleurtje.
Ibud zei:Leuke verhalen vandaag DagDromer! Ik beeldde me al in hoe een volwassen man met rood hoofd tegen een meisje van 8 aan het tieren was over hoe ze zijn autohobby afpakkenLekker obscuur Frans wagentje ook zo'n GTA, snap je interesse wel. Waarschijnlijk rijdt het vrij matig en echt mooi is ie ook niet maar het is toch iets speciaals uit je jeugd. Ik heb dat met 106 Rallye's. Mijn eerste auto en waar ik in leerde rijden als 18-jarige. Was het wegdek vochtig kon ik op elke rotonde door overstuur verrast worden door mijn matige achterbanden, mooie tijden. Nu inmiddels mijn 3e exemplaar in bezit als leuk bij-autootje. Het gezegde 'Never meet your heroes' gaat niet altijd op. Soms blijft het gewoon leuk om te hebben ook al doe je er eigenlijk niet echt veel mee.
@Youngtimer event, ik vind het ook een beetje vreemd/kinderachtig dat ze het op dezelfde dag doen. Naar wat ik las komt dat door de organisator van Amsterdam waardoor ik eigenlijk voor Boxtel zou moeten gaan. Maar ben benieuwd, altijd leuk even auto's kijken.
En als Albertsh het te ver vindt kan hij hem net als sommigen hier ook rustig ongezien kopenPhaeton V8 zei:Belangrijk ook: nieuwstaat en niet nieuw gemáákt.
michel1975 zei:En als Albertsh het te ver vindt kan hij hem net als sommigen hier ook rustig ongezien kopenPhaeton V8 zei:Belangrijk ook: nieuwstaat en niet nieuw gemáákt.![]()
Enzo Ferrari zei:Ik denk dat Alberts wel een proefrit wil maken, maar vervolgens afknapt omdat er geen originele radio in zit.
Gewoon ff mailen of appen of de C55 ook thuisbezorgd kan worden.michel1975 zei:En als Albertsh het te ver vindt kan hij hem net als sommigen hier ook rustig ongezien kopenPhaeton V8 zei:Belangrijk ook: nieuwstaat en niet nieuw gemáákt.![]()
Phaeton V8 zei:Belangrijk ook: nieuwstaat en niet nieuw gemáákt.
BENZine zei:
BENZine zei:![]()
Prachtig interieur. Welleswaar een aftermarket audio-/navigatiesysteem, hoewel dat er niet eens zo lelijk uitziet.
+1BENZine zei:![]()
Prachtig interieur. Welleswaar een aftermarket audio-/navigatiesysteem, hoewel dat er niet eens zo lelijk uitziet.