• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Teutonia LXV :Geschwindigkeit

Phaeton V8 zei:
TYN zei:
Phaeton V8 zei:
Soms is het moeilijk een keuze te maken in occasionland. Je hebt zo'n 40K te besteden en je wilt een leuke BMW. Wat doe je dan, een M3 uit 2008 met 109.000 km of een 550i uit 2013 met 1.824 km? Ik zou het even niet weten.

M3: https://www.deautostudio.nl/occasion/bmw-m3-coupe-2/

550i: https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-550-i-v-8-m-pakket-b-o-1-750-km-408-pk-benzine-zwart-32b0f04f-c5c0-4a10-b1f0-400f47a408e8

Een 5 in saai zwart, met ordinair M-pakket, lelijk oranje-bruin leer en een motor die niet echt als betrouwbaar te boek staat? Of een van de best sturende auto’s van het afgelopen decennium, met een juweel van een hoogtoerige atmosferische V8 én een handbak?

Ik wist het wel. :T Wel als sedan, graag.

Waarom een sedan en geen coupe?

Ben het met DagDromer eens hier, ik vind een E90 simpelweg een stuk fraaier om te zien dan de Coupe. Dan wel als LCI met de nieuwe achterlichten. Die dingen van voor de facelift zijn geen porum.

TYN zei:
ik vind een E90 simpelweg een stuk fraaier om te zien dan de Coupe.

Uhm... je weet toch dat de afgebeelde auto een M3 F80 is, afgeleid van de F30? Ik weet dat BMW een behoudende modellenpolitiek heeft, maar zo erg is het toch ook niet ? :T

DagDromer zei:
TYN zei:

Uhm... je weet toch dat de afgebeelde auto een M3 F80 is, afgeleid van de F30? Ik weet dat BMW een behoudende modellenpolitiek heeft, maar zo erg is het toch ook niet ? :T

De afgebeelde auto is geen M3 F80, maar een M3 E92. TYN vindt een M3 E90 duidelijk mooier.

DagDromer zei:
TYN zei:

Ik had het inderdaad over de vorige generatie, die PW in eerste instantie linkte. Ik meende enkel dat jij de voorkeur voor een sedan doortrok naar de huidige generatie, in welk geval ik het weerom met je eens ben. :D

Waar Audi er fantastisch in slaagt een fraaie D-segment coupe neer te zetten, lijkt BMW dit niet echt meer te lukken (sinds de E46). Om over Mercedes maar helemaal niet te spreken..

TYN zei:
Waar Audi er fantastisch in slaagt een fraaie D-segment coupe neer te zetten, lijkt BMW dit niet echt meer te lukken (sinds de E46). Om over Mercedes maar helemaal niet te spreken..

En toch denk ik dat dit ....

2009-171730-2010-mercedes-e-class-coupe1.jpg

... op termijn echt een klassiekertje wordt, en de E92 en de A5 niet.

Ik denk dat je daarmee gelijk hebt.

Of op z'n minst een ontwerp dat de tand des tijds beter zal doorstaan dan beide genoemde concurrenten.

BENZine zei:
TYN zei:

2009-171730-2010-mercedes-e-class-coupe1.jpg

Nee toch. Ik zie er niets unieks in, in geen enkel opzicht. Het zal aan mij liggen, maar die generatie Mercedes-Benz vind ik echt niks.

Ik twijfel bij zo'n E Coupe een beetje. An sich best een fraai ding ja, maar bekijk het grotere plaatje eens. Te midden van een C124 en een C213 (heet dat tegenwoordig zo?) is het het toch nét niet.

Daarbij, ik weet dat het ding op het onderstel van een C staat, maar ik vind het een beetje een D-en-een-half-segmenter. In m'n eerdere bericht doelde ik dan ook meer op de huidige C Coupe.

Ik zie die generatie eigenlijk gewoon als een E-klasse. Ik weet dat de vorige generatie veel met een C deelt maar deze ook? Exterieur en interieur is volledig E, hij heeft de motoren van de E, wat blijft er dan over? Alleen de bodemplaat? Daar zul je niet veel van merken toch? Ik vind het wel wat zo'n E coupe. Als ik nu een A5 coupe van 2006 zie rijden of een E92 coupe vind ik het meestal geen hele frisse, jong ogende auto's. Terwijl zo'n Mercedes nog steeds wel chique en exclusief oogt, dat doen ze toch goed.

Grappig, ik vind de E92 de mooiste BMW van de laatste decennia. Vanuit alle hoeken een geslaagde auto met een ontwerp zonder overbodige fratsen. Tel daarbij op de smeuiige motorisering (zescilinder) en het wordt zeker weten een klassieker. Het aantal goede exemplaren loopt denk ik snel terug, al zie je ook dat de prijzen van een 330 of 335 al een paar jaar nauwelijks zakken (vanaf zo'n 15k). De E90 doet me juist niks. Bij de huidige modelreeks vind ik de M3 de M4 dicht benaderen, maar zou ik ook altijd voor de M4 gaan. Die E coupé overtuigt mij ook niet, het ontwerp mist balans met die rechte voorkant met korte overhang, die rare bolling i.c.m. de scherpe lijnen over de flank, de te hoge taillelijn en het extra zijruitje. Ik heb ook moeite het model te plaatsen, als ik hem in het echt zie twijfel ik altijd of het geen CLK is.

BENZine zei:
TYN zei:

https://icdn-8.motor1.com/images/mgl/zpJbq/s1/2009-171730-2010-mercedes-e-class-coupe1.jpg

Naaah, afgezien van het afwijkende uiterlijk ten opzichte van andere Mercedes modellen, vind ik het uiterlijk wat bij elkaar geraapt aandoen.

Dan is de Audi A5 denk ik veel tijdlozer en mooier uitgebalanceerd qua uiterlijk, eigenlijk is dat nu al wel een beetje een klassieker, vind ik dan hè. ;)

Iemand een goed adres voor het importeren van een auto (goh, welke auto toch!? o_O)? Het liefste ergens rondom Zwolle.

Ik kan juist de excentrieke belijning van de C207 wel waarderen. Het brengt wat spanning in het ontwerp, wat ik bij de E92, F32 en zéker de 1e generatie A5 mis.

En de geschiedenis laat wel zien dat echte klassiekers nooit saaie of te gladde auto’s zijn, die hebben altijd iets excentrieks in het design.

AlbertsH zei:
BENZine zei:
TYN zei:

https://icdn-8.motor1.com/images/mgl/zpJbq/s1/2009-171730-2010-mercedes-e-class-coupe1.jpg

Naaah, afgezien van het afwijkende uiterlijk ten opzichte van andere Mercedes modellen, vind ik het uiterlijk wat bij elkaar geraapt aandoen.

Dan is de Audi A5 denk ik veel tijdlozer en mooier uitgebalanceerd qua uiterlijk, eigenlijk is dat nu al wel een beetje een klassieker, vind ik dan hè. ;)

Iemand een goed adres voor het importeren van een auto (goh, welke auto toch!? o_O)? Het liefste ergens rondom Zwolle.

www.autoraad.nl

Ibud zei:
Of gewoon zelf doen. Leuke ervaring en het stelt eigenlijk niet zoveel voor(y)

Dat is zeker zo, heb het eerder gedaan met een auto uit Engeland.
Maar er zijn dan wel wat 'hobbels' te nemen:
- Reis naar de handelaar/dealer. Met OV wordt dat dan waarschijnlijk, auto's staan echter wel vaak diep in Duitsland, of erg zuidelijk;
- Technische keuring van de auto;
- Betaling van de auto (zonder Paypal) in Duitsland;
- Tijdelijk 1-/5-daags kenteken in Duitsland en Nederland, daar lees je ook van alles over.

Misschien nog eens even goed op inlezen, maar zelf doen is zeker een optie. En als een auto uit Engeland me is gelukt, dan moet uit Duitsland ook zeker lukken denk ik. ;)

BENZine zei:

ik vraag me af of er nu nog auto's zijn die later (zeg over 20 jaar) een klassieker worden. Mensen kopen meestal een klassieker omdat ze die auto tijdens hun jeugd/vroegere jaren, niet konden betalen maar wel erg fraai vonden. En die groep geeft nu vrijwel niets om auto's.

Dit naast technische zaken en regelgeving, de huidige auto's zijn tamelijk geavanceerde apparaten met diverse ingebouwde computers. Zijn die specifieke onderdelen over 10,20 jaar nog leverbaar? Ik heb het idee dat nieuwe auto's worden gebouwd met een verwachte levensduur van max 8-10 jaar. En dan zijn er nog de overheden, mag je over 10-20 jaar nog een stad in met een benzine/diesel? Of alleen elektro of wat er dan is uitgevonden?

Ik zou ergens anders op inzetten mocht je willen investeren :):T

AlbertsH zei:
...
- Betaling van de auto (zonder Paypal) in Duitsland
...

Waarom doen jullie in NL altijd zo moeiljk over de betaling? Gewoon cash of overmaken in geval van een dealer. Als ik van mij NL rekening een bedrag overmaak naar mijn spaanse, is dat in 2 seconden bijgeschreven.

Ik houd zelf niet van kleinere coupes. Ik zie de noodzaak er niet van in, de deuren zijn onhandig groot, je hebt minder ruimte en de berijders hebben veelal een "kijk mij eens"-houding. Gewoon een mooie sedan of estate, veel stijlvoller en in de praktijk van alledag de fijnere auto.

Een 911 is een sportwagen, niet een van een sedan afgeleide coupe. Daar had mijn opmerking betrekking op.

Gullwing zei:
AlbertsH zei:
...
- Betaling van de auto (zonder Paypal) in Duitsland
...

Waarom doen jullie in NL altijd zo moeiljk over de betaling? Gewoon cash of overmaken in geval van een dealer. Als ik van mij NL rekening een bedrag overmaak naar mijn spaanse, is dat in 2 seconden bijgeschreven.

Ik zie op de site van mijn bank staan dat wanneer je het voor 15.00 uur overmaakt, het dan "meestal" dezelfde dag nog bij de (Duitse) ontvanger op de bank staat. Maar het is toch een beetje lullig als je een dag moet wachten voordat de dealer/garage het geld heeft.

AlbertsH zei:
... Maar het is toch een beetje lullig als je een dag moet wachten voordat de dealer/garage het geld heeft.

Waarom lullig? Blijf gewoon een nachtje in die stad, ga lekker uit eten, bezoek wat musea, praat met wat locals, nodig evt de verkoper uit voor een drankje (y)

Ik vind ze prachtig, daar niet van, maar zijn de prijzen inmiddels niet wat over the top ? Ik bedoel, zijn ze nou wel zo bijzonder qua techniek en bouwkwaliteit?

FH163175 zei:
Ik houd zelf niet van kleinere coupes. Ik zie de noodzaak er niet van in, de deuren zijn onhandig groot, je hebt minder ruimte en de berijders hebben veelal een "kijk mij eens"-houding. Gewoon een mooie sedan of estate, veel stijlvoller en in de praktijk van alledag de fijnere auto.

Ach, voor de empty nester moet er toch ook passend vervoer zijn. En dan kan een leuke coupé een aardig alternatief zijn voor de obligate sedan of touring.

michel1975 zei:
BENZine zei:
Ik vind ze prachtig, daar niet van, maar zijn de prijzen inmiddels niet wat over the top ? Ik bedoel, zijn ze nou wel zo bijzonder qua techniek en bouwkwaliteit?
Er staat me iets van bij dat ze niet zo goed rijden als dat ze er uit zien.

Staat mij ook bij. Maar goed, dat was volgens mij met het origineel ook al zo, dus dat klopt dan wel weer. :D

En van een hoogstaand interieur moet ie het ook niet hebben,

16897417-58.jpg

In een E89 gaat het er hoogwaardiger aan toe.

bmw-z4-series-z4-roadster-dealer-bmw-bandung-jawa-barat-termurah-terlengkap-terbaru-terpercaya-dendi-ramadhan-interior-1.jpg

ooit, lang geleden toen de Z8 nieuw of vrij nieuw was, toevallig bij Ekris in Nijkerk een seizoensopening bijgewoond voor de diverse BMW clubs in het land. Je kon toen meerijden in een 7-nogwat of een ritje mee in een Z8. Dat leek me het wachten wel waard. De piloot (gezien de rijstijl van de chauffeur was het zijn doel om op te stijgen) was een jonge coureur. Geen idee meer hoe hij heette. In ieder geval, na even gewacht te hebben mocht ik. Ik hoopte op een vlotte rit, maar vooral de gelegenheid om te genieten van het bijzondere interieur (toen iig) en de V8. In de praktijk was ik drukker met mezelf vasthouden en mijn hartslag onder controle te houden. Met nogal stevige vaart (het was het einde van de dag, dus het parcours was denk ik nu wel verkend...) zijn we de N301 op gejakkerd, richting Flevoland (dus niet Flevopolder...) om bij de eerste afslag over de Nijkerker sluizen in een hoek van pak m beet 30gr naar beneden te vliegen. Weer terug en weer een driftje (waarbij de chauffeur bijna de controle verloor..) weer volla bak terug geklapt naar Ekris. Ik was sprakeloos. Om een heleboel redenen. Indrukwekkende auto. Maar tot op de dag van vandaag weet ik nog altijd niet of ik nu onder de indruk was van de auto an sich, of de 'no-f*cks-given' houding van de piloot...

Nog even nagedacht, die 7 was een E65, en wel een bijzonder ding. Zal dus denk ik in 2001 of 2002 geweest zijn.

Mooi om dat soort dingen mee te maken. (y) Zul je niet snel meer vergeten zo te horen. :D

Die Z8 van Aaldering heeft wel km's, zie je niet zo vaak.
De prijs is dan ook relatief laag.
Het interieur is idd niet bepaald hoogwaardig, dat uitgezakte leder moet je toch niet willen als verkoper?
Dat is zo simpel even te verhelpen door door een leder restaurateur, enkel even opvullen.
Ook zijn er wel trucjes om het even wat te laten krimpen al is dat maar tijdelijk, gepaste afstand elektrische verfbrander er bij houden.
Wel nog steeds een bijzonder mooie auto!!

Prachtige belevenis toch Dagdromer (y)
De 4.9 V8 van de E39 M5 ligt in de Z8, bijzonder potente auto.

Heel veel auto's zijn de laatste jaren gehyped. En dan staat de prijs niet meer in verhouding tot de kwaliteiten van de betreffende auto. Dat zie je met die Z8, maar ook bijvoorbeeld met gewonere Porsche 911 modellen of bepaalde Mercedessen. Veelal leuke auto's, daar niet van, maar dan wel voor 'normale' bedragen en niet voor die gehypede vraagprijzen onder het mom van investeringsobject. Wat kan mensen over 10, 20 of 30 jaar nou nog een Z8 schelen? Is toch totaal geen iconische auto of een auto die geschiedenis heeft geschreven?

Het zou inderdaad wel wat mogen normaliseren, ja. Maar toch kijken we naar een generatie auto's - de laatste generatie klassiekers - die minstens hun waarde behouden in gelijkblijvende staat. Omdat er vraag naar is, en er niets meer bijkomt. Een Z8 is een in beperkte oplage gebouwde GT. Die blijft zijn waarde wel houden. Vergis je niet wie er over 20 jaar nog een Z8 zou willen. Ik denk dat die groep mensen groter is dan de groep mensen die over 20 jaar nog een Citroen SM wil. Want wat ik geleerd heb van de huidige generatie youngtimerliefhebbers is dat zij van toekomstige klassiekers houden die niet rijden als een draak.

Dat kan zijn. Maar de techniek staat nog steeds niet stil. Een Z8 is (nu al) over 20 of 30 jaar een volstrekt verouderd rijdende auto, ga daar maar van uit. Ik zie er totaal niets in, maar dit is natuurlijk maar mijn mening. Nog even afgezien van de praktische vraag wie dan nog dat soort auto's kan/gaat onderhouden/repareren en afgezien van onderdelenvoorziening. Ik heb het nu over een auto zonder racehistorie, zonder enige betekenis voor de autowereld en waar er uiteindelijk toch heel wat van zijn.

Ik denk dat dit soort exclusieve auto's altijd wel gewild en gewenst blijven, wel lijkt het me dat er straks een groot aantal klassiekers en youngtimers in het midden en lagere segment op de markt komt die je niet meer kwijt kan. Als je straks de binnensteden niet meer in mag en je een hoog tarief kilometerheffing moet betalen zit er bijna niemand meer te wachten op een Citroën CX, Volvo 240 of een Mercedes W123. Of wat te denken van al die Amerikanen.

Wat betreft onderhoud en onderdelenvoorziening zou ik me niet zo zorgen maken. Door alle moderne technieken is er ook veel meer mogelijk. Waar vroeger alleen de dealers de auto's konden uitlezen kan nu iedereen met een laptop en simpele software zijn E46 328i uitlezen. Sommige auto's kun je zelfs uitlezen en aanpassen met een Gameboy. Als fabrikanten bepaalde zeldzame onderdelen niet meer opnieuw gaan produceren zijn er genoeg bedrijfjes die het naafkapje van je Kadett GSI kunnen 3D printen of in resin gieten. Daarnaast, als er vraag naar is zijn er genoeg kleine bedrijfjes die daar graag op in springen. Toen een tijdje terug de 205 GTI opeens hard in waarde omhoog ging heeft een man uit Engeland het stoffen deel van het interieur opnieuw laten ontwikkelen in China en deze verkoopt dit nu op kleine schaal aan 205 eigenaren in heel Europa. Van zeldzame en kwetsbare onderdelen zoals de versnellingspookknop en de stootlijsten zijn inmiddels ook replica's op de markt.

Ik denk dat in de automobiel toekomst de desinteresse van de huidige jeugd in auto’s, meer een dingetje is. Mijn zoon heeft sowieso al geen benzine in de aderen lopen, maar zijn vriendjes ook niet. De supercars uit GTA V gaan nog wel en de Tesla staat op een voetstuk.

Als ik als 12 jarige, begin jaren 80 een iPhone 5 had, liep ik waarschijnlijk het hele voorjaar op de parkeerplaats van Keukenhof dikke Duitse auto te spotten. Zij maken selffies van zichzelf met achterlijke dansjes e.d. Daarnaast is wordt er door hun strotjes gedrukt dat auto’s fout en vervuilend zijn. Ik denk dat zij liever een garage vol hebben met nostalgische spelcomputers, dan een dikke ouwe Porsche.

Mijn zoontje (6) gaat later een Ferrari 812 kopen. Want die gaat in drie seconden van nul naar honderd. De vraag aan mij was: wat ga jij later kopen? Ik denk nog na....:)

Vergis ik me nu, of blijven de waardes voor W124 CE wat achter?
Zat gisteravond wat te browsen met een fictief budget in gedachten, en voor m'n gevoel zijn deze niet heel duur.
Wel een beetje werk, maar zo op het oog, uitgaande van de advertentie geen heel grote zaken.

300CE voor 6900
230CE voor 7950

Zowiezo snap ik niet veel van de prijzen. De spreiding is enorm van (gevoelsmatig) voordelig tot extreem duur. En het valt me op dat hoge vraagprijs niet altijd een indicatie is dat het een nette auto is...

Aras zei:
Als ik als 12 jarige, begin jaren 80 een iPhone 5 had, liep ik waarschijnlijk het hele voorjaar op de parkeerplaats van Keukenhof dikke Duitse auto te spotten. Zij maken selffies van zichzelf met achterlijke dansjes e.d. Daarnaast is wordt er door hun strotjes gedrukt dat auto’s fout en vervuilend zijn. Ik denk dat zij liever een garage vol hebben met nostalgische spelcomputers, dan een dikke ouwe Porsche.

Mijn jongste zoon (6) is (en dat vind ik prachtig) wel een echte petrolhead. Maar die kwam laatst ook thuis met de vraag: "Papa, zijn auto's echt zo slecht voor het milieu als juf zegt?" Dat was schijnbaar haar reactie op zijn spreekbeurt over Porsche. Overigens komt de betreffende juf altijd met de auto (Astra uit het jaar kruik) terwijl ze in het dorp woont. Maar goed, alleen snelle en dure auto's zijn slecht voor het milieu natuurlijk.

Autoliefde gaat zeldzaam worden. Hij is de enige in de klas, zijn vriendjes hebben zonder uitzondering niets met auto's.

W212 zei:
Maar die kwam laatst ook thuis met de vraag: "Papa, zijn auto's echt zo slecht voor het milieu als juf zegt?"

Idd... zulke halve waarheden worden de kindertjes mee beinvloed... Mijn oudste dochter (8) zat pas geleden ook zoiets te vertellen. Hadden ze op school geleerd. Helaas voor haar op het verkeerde moment op de verkeerde dag... Ze heeft een hele rant van mij ontvangen dat dat halve waarheden zijn, en ze alvast moet leren haar eigen mening te vormen op basis van verschillende bronnen, die vaak nog eens niet 100% de complete waarheid vertellen ook. En dat de grote vervuilers niet auto's zijn maar vliegverkeer, scheepvaart en industrie. Maar dat het makkelijk is om de burger te pakken.
... ik kreeg van mijn vrouw een -terrechte- draai om m'n oren met de opmerking dat ik me niet zo moet opwinden.

Iig, ik denk dat de reden waarom auto's bewaard worden anders is. Er zal veel meer monetair gewin worden gekeken dan emotie. Dat gewin kan waardestijging zijn, maar ook oppertunistisch kopen op basis van houderschapsbelasting of bijtelling vrijstellingen. De mensen die een auto (of welk mechanisch ding dan ook) kopen om te genieten van de techniek of de charme zien van wat vroeger een gebruiksvoorwerp was zullen minder en minder worden.

DagDromer zei:
W212 zei:
Maar die kwam laatst ook thuis met de vraag: "Papa, zijn auto's echt zo slecht voor het milieu als juf zegt?"

Idd... zulke halve waarheden worden de kindertjes mee beinvloed... Mijn oudste dochter (8) zat pas geleden ook zoiets te vertellen. Hadden ze op school geleerd.

Nou, dat was in mijn schooltijd echt niet anders hoor. Toen was het merendeel van de leraren ook "anti-auto", stemde PSP of PPR (wat later samengesmolten is tot Groen-Links), maar dat maakte op mij (en vriendjes) geen enkele indruk. Overigens kwamen ook die leraren steevast met hun stinkende Renault 4 of 2CV naar school gereden. :)

Hier min of meer dezelfde ervaring. De mijne is bijna 15 en heeft weinig met auto's. Overigens vond hij de RaRo wel geweldig evenals de SL. Maar met Helmut of de E had hij helemaal niets. Als je hem vraagt wat voor auto dan zijn het Tesla, RaRo en de exoten als Ferrari, Lamborghini en Porsche.

Mijn ervaring en observatie is dat jeugd in het algemeen weinig interesse heeft in auto's, laat staan met klassiekers. Ook op klassiekerbeurzen kom je nauwelijks mensen tegen jonger dan zeg 35. En de nieuwe medelanders laten zich het liefst uitbundig zien in bijvoorbeeld een witte AMG van recente datum. Met een 190E 2.5-16 of een E39 M5 maak je naar de familie in Marokko (althans vzv die nog in Marokko zijn) namelijk weinig indruk. Dus wie over een jaar of 20 de toekomstige klassiekers gaan kopen is mij niet helemaal duidelijk.

De koopwaardige klassiekers lijken me dan met name witte AMG's van recente datum.

W212 zei:
Aras zei:

Mijn jongste zoon (6) is (en dat vind ik prachtig) wel een echte petrolhead. Maar die kwam laatst ook thuis met de vraag: "Papa, zijn auto's echt zo slecht voor het milieu als juf zegt?" Dat was schijnbaar haar reactie op zijn spreekbeurt over Porsche. Overigens komt de betreffende juf altijd met de auto (Astra uit het jaar kruik) terwijl ze in het dorp woont. Maar goed, alleen snelle en dure auto's zijn slecht voor het milieu natuurlijk.

Autoliefde gaat zeldzaam worden. Hij is de enige in de klas, zijn vriendjes hebben zonder uitzondering niets met auto's.

Komt later wel goed. ;) Al is het percentage rap, heel rap kleiner aan het worden. Op de middelbare school waren er 2 in mijn jaar (3 met mij meegerekend die er iets mee hadden)
Naarmate die verder gaat en zal gaan studeren (autogericht wellicht?) komt het ook wel meer. Maar ja......dan is ook de vraag wat er mooi gevonden wordt.

FH163175 zei:
(althans vzv die nog in Marokko zijn) .
:)
ik zal het dit weekend eens gaan bekijken of er nog wat jonge mensen rondlopen op het youngtimer event. Nog andere mensen die ook gaan?

Ibud zei:
FH163175 zei:
(althans vzv die nog in Marokko zijn) .
:)
ik zal het dit weekend eens gaan bekijken of er nog wat jonge mensen rondlopen op het youngtimer event. Nog andere mensen die ook gaan?

Nog geen auto weer helaas, dus dat zal hem niet gaan worden, had het anders wel leuk gevonden denk ik.

Momenteel aan het mailen (pfff, mijn Duits moet ook weer opgehaald worden zeg), met de eigenaar van deze C55 AMG. Ziet er zo op de foto's fraai uit en Berlijn is ook nog wel goed te doen met het OV. Het zou een leuk uitstapje ook zijn:
$_20.jpg

$_20.jpg

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=261559533&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=31&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=7cf0a7b2-eda1-69eb-f48e-0268c7b4e54a

Naar die in Amsterdam, maar dat is puur om de afstand. Ik weet niet welke leuker zou zijn maar die in Boxtel leek me qua organisatie wel ietsjes sympathieker. Ga je ook?

Terug
Bovenaan