HarmenA
Asfaltkampioen
Bofkont SLK350 zei:Beste AlbertSH,
Ik zie juist wel de meerwaarde van die lage kmstand, zeker bij een AMG, die is zeer bepalend ook voor de waarde.
Ook zie je dat vaak terug in het interieur, met een lage kmstand is alles zoveel netter.
Maar goed je moet je eigen afwegingen maken![]()
Het kan een overweging zijn, als je het geld er voor over hebt, om een auto met een hele lage kilometerstand te kopen, maar ik heb het er denk ik niet voor over. Ik heb dan toch het idee dat je vooral betaald voor de lage kilometerstand en niet voor de daadwerkelijke staat waarin de auto verkeerd. Zo'n auto heeft wel heel veel stil gestaan dan namelijk en misschien ook wel veel korte ritjes gemaakt, wat ook niet bevorderlijk is voor een auto in het algemeen.
Trek je de SLK af en toe niet even vol open Bofkont, om ook een beetje van het geluid te kunnen genieten?
BENZine zei:Inderdaad perfect cabrioweer, was er ook mee onderweg en kwam er ook ontzettend veel tegen in de dorpjes en op de dijkjes. Het is en blijft leuk!
https://i.imgur.com/A5VquU2.jpg
Prachtige wagen, wel verfrissend in de rode kleur, kan deze SL wel hebben! Op het nieuwere model vind ik het dan weer wat minder geslaagd: