Goedendag
Net ingestapt
Phaeton V8 zei:Goedendag zei:W212 zei:Het aanschaffen van een (goedkope) exoot is geen sinecure.
Ben ik inmiddels ook wel achter gekomen met mijn goedkope Porsche
En iedereen die roept dat de 944 geen echte porsche is, qua onderhoudskosten wel :T
Misschien heb ik iets gemist, maar vertel eens wat over je Porsche? Wanneer gekocht, waar gekocht, ervaringen met de dealer/bedrijf, waar loop je tegenaan?
Je hebt niets gemist, die heb ik afgelopen juli gekocht. En toen was ik niet actief hier op het forum (hele tijd inactief geweest)
Ik heb de Porsche afgelopen Juli particulier gekocht. Eigenlijk bedoeld als opvolger van mijn Volvo, aangezien ik geen dagelijkse auto meer nodig had. Het was de bedoeling om hem als hoofdauto in te zetten, maar dat is hem niet echt geworden
Nu kun je een hoop verwachten als je een 35 jaar oude Porsche voor de helft van de waarde van een goede koopt, en die hele hoop krijg ik dan ook te verduren. Met name technische zaken die ergens in de afgelopen 20 jaar zijn verprutst.
zomaar twee dingen om op te noemen. Er zaten 2 verschillende injectoren in, en de temperatuursensor van het blok is omzeild door een schakelaar in het interieur. Ook ben ik er nog steeds niet achter waarom de accu niet goed bij laadt.
Maar goed, heel soms doet hij het wel goed
Lesje geleerd? Jazeker! alles waar naar zijn geld. Een paar duizend euro Porsche heeft gewoon serieus werk nodig.
Spijt van? Nee dat niet, al heb ik wel vaak zat ervan gebaald. Maar stiekem is hij het leukste als je er maar een heel enkele keer mee rijdt. Dat geluid, en het lekkere basic gevoel, ff doortrekken in de toeren, de blikken van de jonge jochies.
HEERLIJK