Guest
gewoon de zekering eruit, veel leuker :T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
michel1975 zei:kun je eerst rustig een sigaret opsteken voor die 3 traps eindelijk eens op en afschakeld. Maar als die dan gaat. Dat geluid. Heerlijk. Zal vanmiddag nog even wat foto's er bij zoeken.
Bofkont SLK350 zei:Mijn hemel wat een dodemansrit zo op de snelweg. ...
Moet uiteraard 4 traps zijn. Mompelt iets met dikke vingers.....P. Klieder zei:michel1975 zei:kun je eerst rustig een sigaret opsteken voor die 3 traps eindelijk eens op en afschakeld. Maar als die dan gaat. Dat geluid. Heerlijk. Zal vanmiddag nog even wat foto's er bij zoeken.
Een 3 traps? SL? Niet een R129 dus?
Joël D. zei:Mwha, één auto inhalen die alleen rijdt kan wel.
Ibud zei:Toch kom ik liever jou tegen dan iemand die 's nachts met 80 op de snelweg rijdt. Of was het Weide op de terugweg van een proefrit?
W212 zei:Joël D. zei:Mwha, één auto inhalen die alleen rijdt kan wel.
Eens. Maar ook dat kan nogal wat schrik opleveren. Paar jaar geleden kwam ik 's nachts uit Oostenrijk terugrijden en haalde met 250 een Nederlandse twingo in, die iets van 80 km/u reed. Verder was de weg leeg. Was op laatste stukje van de A3 vlak voor Nederland. Bij de Shell net over de grens even met de bestuurder gesproken, die was zich kapot geschrokken. Kun je ook discussiëren over of deze man sowieso wel op zat te letten, maar als je langdurig (heel) hard rijdt, verschuift je eigen perspectief van snelheid ook nogal. Zeker als je in een auto rijdt die op z'n gemakje dat soort snelheden afwerkt.
Ibud zei:Volgende week zelf ook een mooie rit voor de boeg: Luxemburg, Lausanne, Como, Innsbruck, Beieren en via het Mercedes museum weer terug in 10 dagen. De snelheid zal wat lager liggen verwacht ik.
Phaeton V8 zei:Nieuw ronderecord op de Nordschleife, 5 minuten en 19 seconden:T
https://www.youtube.com/watch?v=PQmSUHhP3ug
Ibud zei:Volgende week zelf ook een mooie rit voor de boeg: Luxemburg, Lausanne, Como, Innsbruck, Beieren en via het Mercedes museum weer terug in 10 dagen.
HarmenA zei:Ik ga morgen eens een kijkje nemen bij Concours d'Elegance in Apeldoorn. Toch altijd wel veel fraais te zien, ook buiten het festivalterrein!
Enzo Ferrari zei:Ibud zei:Volgende week zelf ook een mooie rit voor de boeg: Luxemburg, Lausanne, Como, Innsbruck, Beieren en via het Mercedes museum weer terug in 10 dagen.
Dat klinkt als een mooie rit, viel spaß!![]()
Meeuw zei:Mooi rustig dashboard trouwens, en navi op de juiste hoogte.