Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel! Die 504 was echt een plaatje, ideale auto voor een klein Frans stadje midden in de zomer. Ik vond de velgen zelf juist leuk staan, past bij de tijdsgeest van de auto.Leuke spots! Mooie foto van die 504. En wat betreft die R5 Turbo, beter (in jouw ogen) slecht vastgelegd dan helemaal niet. Ik vind het jammer van de velgen, ik vind de originele mooier, maar dat ligt aan mijn smaak.![]()
Dat ben ik met je eens, ware het niet dat hij voor 4 spaken heeft en achter 5. Dat trekt mijn autistenhoofd dan weer slecht................ Ik vond de velgen zelf juist leuk staan, past bij de tijdsgeest van de auto.
De mijne dus ook!Dat ben ik met je eens, ware het niet dat hij voor 4 spaken heeft en achter 5. Dat trekt mijn autistenhoofd dan weer slecht.![]()

Dat moet in dit geval vanaf 1979 zijn, want ouder kan de Skylark in kwestie niet zijn. De Skylark van 1978 is een heel ander model.Felber heeft met name in de jaren 70 geprobeerd enkele bestaande auto's op te waarderen zoals in 1978 de Buick Skylark.
Die is van Jean Ragnotti, een bekende Franse rallyrijder die veel (of eigenlijk alleen maar voor zover ik weet) met Renaults heeft gereden.Wat zou het verhaal zijn achter de handtekening?

Bij mijn weten zijn die in Europa alleen als coupé verkocht.Die Skyline is, gezien de ruitenwissers, een LHD Datsun 240K GT. Die zijn nog in heel lage aantallen verkocht in LHD in Duitsland, Oostenrijk en sommige landen in het midden oosten.
Mooie en unieke spot!![]()
Dus nog bijzonderder!Bij mijn weten zijn die in Europa alleen als coupé verkocht.
De kentekenplaat komt dan ook uit Saudi Arabië of daar ergens in de buurt. Gaaf is die wel!Bij mijn weten zijn die in Europa alleen als coupé verkocht.
Klopt, maar vanuit dat land zijn veel oude Datsuns uit Europa gehaald.De kentekenplaat komt dan ook uit Saudi Arabië of daar ergens in de buurt.
Audi-kenners mogen me uiteraard verbeteren, maar ik vermoed een TTS in Solar Orange.En dan zie je natuurlijk bij tankstations wat leuks. Bij één was het wel spektakel (BTW Shell tankstations langs de Autoroutes hebben in Frankrijk écht absurd hoge benzineprijzen vergeleken met praktisch alle andere). Een oranje Audi TT (ik vermoed een speciale editie).
![]()