Carfanatic
Wegverkenner
Total Loss zei:Carfanatic zei:Total Loss zei:RobEU zei:Barri zei:Dat is bij elke auto zo![]()
Precies, je kunt elke auto zo duur maken als je zelf wil. Persoonlijk vind ik dat een zwak argument om aan te tonen hoe duur een auto wel niet is.
Daarvoor kun je immers ook gewoon naar de prijslijst van de Polo kijken. Wat een bedragen zeg....
Natuurlijk doet die prijslijst er wel toe. Dingen die je namelijk wel zou verwachten / wensen zitten namelijk standaard nog niet op deze toch al vrij dure auto. Laat ik zo zeggen bij de concurrentie krijg je meer "spul" voor minder. Zelfs relatief gebruikelijke zaken zoals bijvoorbeeld lichtmetaal kunnen er al niet eens af. Dus je "moet" wel opties aan gaan kruisen en dan gaat het heel erg hard bij deze auto.
ja en? dat is bij de huidige polo ook het geval, en nog steeds een van de best verkopende auto's in zijn klasse.
En ook die zie je alleen in maar in wit of zilvergrijs op wieldoppen oftewel de crisisuitvoeringen.
dat valt best mee. zo staan er veel meer gebruikte (vanaf 2015) comfortlines te koop dan trendlines (24 vs 596) als ik op autoscout24 kijk.