A
Anoniem
Guest
Ja, dat denk ik ook
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
0251rush2112 zei:Ik heb hem ook nog niet eerder gezien. Inderdaad een mooi kleurtje. Stond ie in de buurt?
Klopt. Met voorwielaandrijving houden de overeenkomsten wel zo ongeveer op!Klassiekerrijder zei:Mooie plaatjes inderdaad. Een veel groter verschil tussen twee personenauto's is bijna niet voor te stellen...
Inderdaad, geïnspireerd op de Golf GTI. Zo te zien een Manilagroene GLS, of een allegaartje.Mach1 zei:Ik kende het type ook al niet, het leek mij GTI-striping.
929V6 zei:Er is wel een Golf Sprinter geweest toch, met GTI-achtige striping?
En de velgjes eerst los verkocht?Audi80Coupé zei:Die is er niet mooier op geworden![]()
b1kwadraat zei:De passat is "gered". Ik heb ook een audi 80 uit hetzelfde bouwjaar en in dezelfde kleur. Wat ik precies ga doen met beide auto's weet ik nog niet.
Niels, bedankt voor het posten....niels... zei:
Goede actie en gefeliciteerd met dit bijzondere duo!b1kwadraat zei:Klopt. Sinds gisteren heb ik twee auto's uit 1975 in de kleur rallygeel met groene bekleding en 1.3 motor.
Ik weet misschien wel wat adresjes voor je. Ik heb je een privébericht gestuurd met mijn e-mailadres. Mail maar even als je tijd hebt.b1kwadraat zei:Ik heb de passat niet eens via marktplaats of mobile.de. Toevallig stond de passat geparkeerd in Groningen, waar ik woon. Vervolgens heb ik een briefje onder de ruitenwisser gedaan.
Het plaatwerk van de passat is vooral aan de rechterzijde erg slecht. Of ik de passat opknap hangt er een beetje vanaf of er nog onderdelen beschikbaar zijn.
De Audi is over het algemeen wat beter. Misschien dat ik de goede onderdelen van de passat uitwissel met de Audi.
Tips over adresjes voor onderdelen hoor ik graag.
Ik zal kijken of ik dit weekend wat foto's kan maken van het duo.
Dank! Mooi voor en na plaatje van de achteras en onderdelen (achteras zelf is dus 'nieuw')0251rush2112 zei:Klinkt goed Geert, veel succes ermee. :T
0251rush2112 zei:Echt jaren 70, mooie auto dito gordijnen. Is de portier recht gebleven?![]()
GOLF 1 REGISTER zei:Tevens heb ik nog veel meer foto's van Passat type 1 voor vandaag hou ik even op