Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Schitterende kar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Phoenixrood74 zei:@Rush: goed bezig! Pas je wel een beetje op met al die zon en vonken op je kale schedel?
Ja, die had ik inderdaad (dankzij jou) al in mijn register staan. Zonde dat het zo is geëindigd met je Passat.De Schaduw zei:Ik vrees dat mijn Passatje in de cross terecht is gekomen. Het kenteken was 11-BR-93, een fotootje staat al op pagina 1 van dit topic.![]()
Leuk, die oude foto's! De originele kleur zou wel eens anconametallic kunnen zijn. Ik heb je een pb gestuurd met wat vragen voor mijn register!toines04 zei:In 1981 was ik ook in het bezit van een Passat, bouwjaar 1974 met volgens mij een 1300 motor. Hele fijne auto, zou hem zo weer ruilen voor mijn Bertone Cabrio!!
Dit was de originele kleur.
![]()
Bedankt voor deze vondst, D. Elzinga.D. Elzinga zei:
Phoenixrood74 zei:Prachtige foto, D. Elzinga! Waar heb je deze gevonden? Links staat trouwens ook nog een R14!
0251rush2112 zei:Er zit bij de facelift een tweede horizontale lijn vlak boven de knop. Verder kreeg de auto een ander dashboard en de neus was anders.
Dankje nu zie ik het ook, de grill en het dashboard was me bekend maar dat van de klep niet![]()
Benauwd, bevend, bibberend...marathonmetallic zei:Beste B1 bezitters,
Bijgaand boeiende Betuwse beelden: Blauwe B1 beauty bij bloeiende bloesem boomgaard![]()
Dank voor de link en voor de extra foto's!D. Elzinga zei:Phoenixrood74 zei:Prachtige foto, D. Elzinga! Waar heb je deze gevonden? Links staat trouwens ook nog een R14!
https://www.archiefeemland.nl/collectie/fotos/detail?id=2ebb5ed6-dc46-11df-a9e7-7590f0316edd
Phoenixrood74 zei:Benauwd, bevend, bibberend...marathonmetallic zei:Beste B1 bezitters,
Bijgaand boeiende Betuwse beelden: Blauwe B1 beauty bij bloeiende bloesem boomgaard![]()
Bijzonder blitse bolide!
![]()
Bedankt, B1-broeder!marathonmetallic zei:Phoenixrood74 zei:Benauwd, bevend, bibberend...marathonmetallic zei:Beste B1 bezitters,
Bijzonder blitse bolide!
![]()
Briljant bedacht!![]()
han77 zei:@marartonmetallic: Type Twee-en-dertig Top Topper Toppunt
Tot Twee-en-Twintig-ste Tof Tour Trip Toeren
Type 84 Tegenover Type Twee-en-Tachtig
Tegengas Tegenzet Tegengesteld Tegenhanger Tegenkracht Tegendruk Tegendraads
Tenslotte Telwoorden Terug Tendens Temmen …….
Type Tegenstaand Typen ……. Tekort Tegen Teveel
Tok-Tok Tok-Tok Tok-Tok
Groet, Han
D. Elzinga zei: