Guest
Hebben jullie eigenlijk dat blad de Onschatbare Klassieker van dit kwartaal al gekocht, met een artikel over de Audi 80 als Auto van het Jaar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D. Elzinga zei:
Phoenixrood74 zei:[Dat kan ik ook!![]()
marathonmetallic zei:D. Elzinga zei:
Leuk stukje, maar wat klopt er niet?
1. 'de hatchback kwam in 1975' : ze bedoelen waarschijnlijk de 'comfort' uitvoering met grote achterklep (goeie kwisvraag!)
2. 'vanaf juni 1978 was er een dieselversie leverbaar' : fout, deze was al in 1977 leverbaar, voor de facelift. Bron: Passat brochure 1/77
3. 'nog lang geen klassieker' :![]()
b1kwadraat zei:Zo, dat ziet er nog eens mooi uit! Tot in de details. Ik kan me voorstellen dat daar heel wat uurtjes in zitten...
Het probleem van te warm worden van de Passat is nog steeds niet opgelost. Het lijkt een poosje goed te gaan en ineens wordt hij te heet. De radiateur wordt koud, maar de kachel wordt wel warm. Misschien toch de waterpomp, maar ik zie ook wel "stroming" in de radiateur. De radiateur is ookniet verstopt, ook al doorgespoeld.
Ik zal vandaag eens even foto's maken van het duo.
FlipKo zei:aha, ik was al bang dat de foto niet te zien was. Wat is de juiste methode om een foto te plaatsen, sorry voor deze waarschijnlijk onnozele vraag maar ik ben iemand die kan klussen, niet HTML'en

Klassiekerrijder zei:Mooie kar, niks aan te restaureren!![]()