AvantTurbo
Net ingestapt
Toch nog de bijbehorende foto's.
Deze GLI stond onlangs op Ebay.
Deze GLI stond onlangs op Ebay.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
He! Die staat weleens bij mij in de straat...Barri zei:Is deze overigens al bekend hier?
Moderator

Moderator

Moderator
Toen we terug waren had ik thuis die advertentie even opgezocht. Pff, ze wilde eigenlijk gelijk weer omkeren! Ik zag natuurlijk alleen de slechtere plekken, maar toen hoorde ik dat ik niet zo moet zeiken en dat het een prachtig ding is!Eigenlijk moeten we proberen D. Elzinga ook aan de Volkswagen te helpen en Barri (met hulp van zijn vriendin) aan een phoenixrode Passat.
Ah, naast die Avant zeker? Het is een kleur die mij niet echt opvalt, pas als ik er vlak naast sta valt me op dat het heliosblauw is. Mooie kleur!--Barri: Wat ik ook erg leuk vond: 3 auto's in Heliosblauw! Golf, Passat GLD en een Audi 100 5E Avant CD (heb ik dat goed?).
Bijna, er stond ook nog een Audi 100 CD5E sedan in Heliosblauw.
0251rush2112 zei:Als laatste nog even de neusjes tegen elkaar gezet zodat de beestjes even aan elkaar kunnen wennen. Ze begonnen niet te blazen
Links de Variant van 24-06-77 en rechts die van 12-09-77.
![]()
Audi80Coupé zei:Mooie foto's! Wat is het verhaal achter die Franse Audi 90?
Moderator
Giel had de Audi als impuls aankoop gekocht, en raad eens wie het internet zit af te struinen? hahahaPhoenixrood74 zei:@Relaks: volgens mij heb ik dit boek al. Maar je bent serieus bezig met de restauratie!![]()
avantturbo zei:Audi80Coupé zei:Mooie foto's! Wat is het verhaal achter die Franse Audi 90?
Moet er achter elke auto dan een verhaal zitten ?
Moderator
Moderator

Moderator
Relaks zei:Ik ben een boekje uit de UK aan het bestellen, en deze had ze ook nog liggen voor 5 euro excl. verzendkosten:
"Haynes Workshop Manual VW Passat 1973-1979 All Models"
![]()
In redelijk staat.
Mocht iemand interesse hebben laat maar weten dan laat ik die meteen meekomen.
Morgen moet ik het doorgeven.
Barri zei:Waar woon jij eigenlijk ongeveer, Ruud? Als ik me niet vergis ergens midden in het land, tussen de rivieren?
Nee hoor, ik woon boven de rivieren en wel in Bakkum (gem. Castricum). De LX staat in Heerhugowaard.
Audi80Coupé zei:avantturbo zei:Audi80Coupé zei:Mooie foto's! Wat is het verhaal achter die Franse Audi 90?
Moet er achter elke auto dan een verhaal zitten ?
Was maar een vraag hoor. Een typisch Duitse auto uit Frankrijk halen is toch iets ongewoons.
avantturbo zei:@Barri:Ik heb al een klein stukje van het verhaal van de €10,- Passat gehoord, maar je maakt me nieuwsgierig, avantturbo!!
Met de volgende meeting zal ik je het verhaal vertellen anders wordt het hier een aan een schakeling van anekdotes forum i.p.v een Audi 80/Passat forum.
avantturbo zei:@Barri:Ik heb al een klein stukje van het verhaal van de €10,- Passat gehoord, maar je maakt me nieuwsgierig, avantturbo!!
Met de volgende meeting zal ik je het verhaal vertellen anders wordt het hier een aan een schakeling van anekdotes forum i.p.v een Audi 80/Passat forum.
Barri zei:Leuk! Is die Passat dus nog steeds in de familie?
Hier trouwens een goedkope 100 CD 5E. Iets voor PR74?![]()
Moderator