@kupferaudi: welkom in dit topic! Ik plaats foto's altijd op de volgende manier:
- ga naar www.tinypic.com
- ga daar via Bladeren naar de map op je pc waar je de gewenste foto('s) hebt staan
- selecteer de betreffende foto met Openen
- kies het juiste formaat (op tinypic) door bij Resize de optie Message board (640 X 480) te kiezen. Andere formaten zijn te groot (zorgt voor lange laadtijden) of onnodig klein
- klik op Upload now
- tik in het lege veld de gewenste tekst in en klik nogmaals op Upload now
- de foto wordt nu geüpload (de melding uploading...please wait verschijnt). Dat kan even duren, afhankelijk van de snelheid van je internetverbinding
- als de foto is geüpload verschijnt hij in beeld
- nu dubbelklik je met je linkermuisknop op de code die in het veld onder IMG Code for Forums & Message Boards staat
- vervolgens kopieer en plak je (Ctrl-C, Ctrl-V) deze code naar het bericht dat je op dit forum wilt plaatsen (je moet al wel aan een bericht zijn begonnen)
- de code staat nu in je bericht en de foto verschijnt op het forum als je het bericht plaatst
- voor de volgende foto's volg je dezelfde procedure door op Upload more te klikken, alleen wijzigt de tekst die je moet intikken op tinypic bij elke foto
Het klinkt ingewikkelder dan het is en je zult het trucje snel doorhebben.
Behalve bij Audi Tradition ben ik afgelopen weekend ook nog naar de Nationale Oldtimerdag in Lelystad geweest. Het was dit jaar een hele goede editie met veel prachtige auto's, maar B1's waren er niet te vinden. Wél liep ik volkomen onverwacht tegen een felbegeerd model aan, een Passat Variant uit 1976 in de kleur rallygeel in schaal 1:43. Daar was ik erg blij mee, want ik was al een tijdje op zoek naar een model van Minichamps. Hieronder de foto's: