Guest
hallo
ik ben opzoek naar de bevestiging voor dr chroome doppen in de velgen.
waar kan ik deze vinden
gr jeroen
ik ben opzoek naar de bevestiging voor dr chroome doppen in de velgen.
waar kan ik deze vinden
gr jeroen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
marco8075 zei:Hoe kom ik erachter wat voor type audi het is, er zit zc motor in met 85pk en dubbele koplampen wat volgens mij een gl uitvoering is
maar staat l met 75 pk op kenteken de dealer kan het ook niet nakijken. Volgens de eerste eigenaar is de motor af fabriek. Ben de tweede eigenaar.

Sla je slag, Barri! Een GLS in deze staat, met een goed dashboard en een lage kilometerstand - ik zou het wel weten.Barri zei:Wat een leuk ding zeg!![]()
Bjorn78 zei:Wat ook bespreekbaar is, is de plaats om een advertentie te plaatsen. Speurder, AutoTrader, Marktplaats...
Ivanov
AutoWeek Moderator
Moderator
Barri zei:En ik ben benieuwd naar je nieuwe project, Ruud! Kan het kloppen dat ik er ergens hier al iets over had gelezen?
Moderator
Bjorn78 zei:Bjorn78 zei:Wat ook bespreekbaar is, is de plaats om een advertentie te plaatsen. Speurder, AutoTrader, Marktplaats...
Ivanov
AutoWeek Moderator
Ivanov ik heb toch geen advertentie geplaatst op dit forum? Ik snap niet waarom je mijn post hebt verwijderd.
Ik heb een link geplaatst naar een andere site waar de wagen te koop staat. Ik dacht dat dit wel meer gebeurd?
Ik ben gewoon een liefhebber die andere liefhebbers de kans wil geven om een leuke wagen te kopen.
Wie interresse heeft kan me altijd bereiken via pb of per mail. bjorn.schockaert@gmail.com
Phoenixrood74 zei:Afgelopen donderdag kwam de bevrijdende sms: 'Hij is klaar!' Na ruim een jaar kon ik mijn Passat na een zeer ingrijpende restauratie dan eindelijk ophalen. Gisteren zag ik de auto voor het eerst sinds december 2013 in het daglicht en hij is werkelijk als nieuw.Rush heeft zichzelf weer overtroffen. Zie onderstaande foto's, die echter nooit een goede weergave kunnen zijn van de aandacht tot in het kleinste detail:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nadat ik de auto uitgebreid had bewonderd en gefotografeerd, zijn we een proefrit gaan maken zodat ik weer aan de Passat kon wennen. Het voelde meteen weer vertrouwd. Hij rijdt net zo goed als voorheen, maar schakelt nu veel soepeler. De stoelen (die behoorlijk doorgezeten waren) geven nu voor het eerst in bijna vijf jaar goede steun. Verder rijdt, klinkt, voelt en rijdt hij zoals je dat van een Passat verwacht: heerlijk dus.
Na de lunch was het tijd voor een moeilijk moment voor Rush: de officiële overdracht. Op de foto lacht hij wel, maar hij zal van binnen stiekem gehuild hebben omdat hij afstand moest doen van een auto waar hij een jaar lang met ziel en zaligheid aan gewerkt heeft. Omdat ik maandenlang met veel plezier in de miamiblauwe TS Variant heb gereden, hebben we afgesproken om in de toekomst weer eens een tijdje van auto te ruilen op het moment dat we daar zin in hebben. De sleutel komt weer in handen van de rechtmatige eigenaar:
![]()
En daarna was het terug naar huis, klaar voor vele jaren rijgenot!
![]()