Voor de liefhebbers van de Volkswagen Passat b1 / Audi 80 b1

20150310_162502_zpssn8r4yj8.jpg

jammer. hier had ik nog wel het 1en ander plaatwerk uit kunnen gebruiken.
iemand zo nog een sloper staan die hij naar de ijzer boer doet en waar ik wat plaatwerk mag uit slijpen en af vijzen.

groeten jeroen

reactie op bericht van rush2112 op 25-02-2015 19:13

Wees gerust Jeroen, hier zat echt geen knap stukkie ijzer meer aan. Op de foto lijkt de auto nog redelijk maar alles was rot(n)

vw passat 79 zei:
iemand zo nog een sloper staan die hij naar de ijzer boer doet en waar ik wat plaatwerk mag uit slijpen en af vijzen.

groeten jeroen

Zoek je iets speciaals ?

DSCN3348_zps0ac9ef70.jpg

https://i79.photobucket.com/albums/j124/Marco_Bonke/audi%2080%20b1%20011_zpsyasrk8sz.jpg
[img]https://i79.photobucket.com/albums/j124/Marco_Bonke/audi%2080%20b1%20009_zpspwblhdme.jpg

Ik zag vanochtend een autokwartet, leuk, één afbeelding wil ik wel met jullie delen.
Foto-IS7NSZXJ-D.jpg

Ik heb er een uit de duitse versie van "kaartje keer".

DSC00763_zpsy4k9bmkz.jpg

@ P.S. Marco, je kunt al je foto's in 1 bericht plaatsen i.p.v. allemaal apart.

@marathon...

Dat is nou iets om trots op te zijn(y), de overheid viert het feestje mee, vanaf 40 jaar hoef je geen MRB te betalen als beloning .

Er zijn niet veel auto's die deze verjaardag zullen halen. Volgens mij is de gemiddelde leeftijd dat een auto op de sloop beland ongeveer 17 a 18 jaar.

Zoals de meeste volgers van dit topic weten, organiseren we tweemaal per jaar een bijeenkomst voor de liefhebbers van de VW Passat B1, Audi 80 B1 en VW K 70. Afgelopen september is de meeting door omstandigheden niet doorgegaan, maar binnenkort maken we dat meer dan goed, want in juni vindt er een meerdaagse bijeenkomst plaats!

Vorig jaar juni zijn we door de Duitse Passat Kartei gevraagd of we dit jaar hun jaarlijkse meeting willen organiseren. Een hele eer, want dit wordt hun 23ste meeting en de allereerste die buiten Duitsland plaatsvindt! Dat betekent dat er een hele stoet Passats B1 en B2 en Santana's onze kant op komt. Het lijkt ons leuk als er zoveel mogelijk Nederlandse B1's en K 70's aanschuiven. Ook andere autoliefhebbers zijn natuurlijk welkom, al krijgen hun auto's wel een iets minder prominente plaats op het veld.;)

Het treffen vindt plaats op een boerencamping in de buurt van Castricum. Zaterdag 6 juni lijkt ons de meest geschikte dag om deze twee werelden te laten samenkomen, maar natuurlijk kan iedereen het hele weekend bijwonen. Op vrijdag vinden de meeste activiteiten plaats (o.a. boerengolf, een rondrit met een fotoshoot en een tolles Abendprogramm), waarbij het op zaterdag vooral gezellig kennismaken en bijpraten is en het bewonderen van elkaars auto's. Catering (barbecue, drinken e.d.) is ruim voldoende aanwezig.

Omdat de meeting op een boerencamping plaatsvindt, vragen wij van iedereen een kleine bijdrage in de kosten voor hun deelname. Degenen die op de camping willen overnachten, betalen daarvoor de normale vergoeding.

Iedereen die op onze verzendlijst staat heeft onze uitnodiging al ontvangen en kan via de mail reageren. Het onderstaande geldt daarom voor degenen die hier meelezen.

Om alles goed te kunnen organiseren en te weten op hoeveel Nederlandse deelnemers we ongeveer kunnen rekenen, willen we graag van jullie antwoord op de volgende vragen:
- denk je dat je aanwezig zult zijn?
- zo ja: alleen op zaterdag of ook op andere dagen?
- ben je van plan op de camping te overnachten en zo ja: welke nachten?

We hopen op een legendarisch hoge opkomst!

Heel gaaf! (y)
Helaas komt de datum mij knap beroerd uit; ik heb dan net de sleutel van mijn nieuwe huis, waar ook aardig geklust moet worden. Ik ga toch eens kijken of ik er in mijn planning rekening mee kan houden.

Voor degenen die zich afvragen of onze meeting de moeite waard zal zijn: hier zijn wat beelden van afgelopen jaar;)
2elt7cz.jpg

20iz72s.jpg

1i0pwh.jpg

11ke6o4.jpg

9fsfet.jpg

zsmtte.jpg

Daar moet ik eigenlijk echt bij proberen te zijn...
Staat er ook nog een 87-er B2 variant te koop. Rood met beige interieur, 1.8 onder de kap. Het wordt mij allemaal niet makkelijk gemaakt... :)

Je bent meer dan welkom zoals je weet!(y) Het zou helemaal mooi zijn als dat met een Passat zou zijn, maar je Kever of Golf vinden ook wel een plekje.

Helaas kan ik dan ook niet.
6 Juni is de ACI meeting in Leusden. Ik als Audi liefhebber moet daar natuurlijk bij zijn! :LOL:

Sorry volgende keer beter.

AvantTurbo zei:
De ACI meeting in Leusden is op zondag 7 juni, niet op 6 juni.

Verkeerd in mijn agenda gezet! Bedankt voor het melden, heel misschien kom ik dan wel...

hallo,

Ik ben nieuw op het forum en heb voor een halfjaar geleden een audi 80 b1 gekocht die ook al op dit forum met fotos heeft gestaan een gele met grote stickers erop.
De auto was in redelijke staat had vooral veel achterstallig onderhoud remmen vering etc. Ik ben nu bezig om een andere motor in te bouwen en vijf versnellingen.De reden dat ik deze auto kocht was dat ik al langer een audi 80 aan het restaureren ben maar dit duurt te lang daarom heb ik de gele audi 80 gekocht om wat eerder te kunnen rijden en het restauratie project een beetje rustig aan kan doen.
Ik hoop de auto voor juni klaar te hebben om bij de meeting te kunnen zijn.

Welkom hier beste audi B1.

We zijn hier natuurlijk gek van een "plaatje bij het praatje", heb je misschien foto's van de gele hoe hij er nu bij staat?
En het project waar je mee bezig bent/was, hoe gaat dat:LOL:

heb vanmiddag wat fotos gemaakt waarbij enige uitleg nodig is:

de blauwe audi 80 had ik voor onderdelen gekocht maar deze vind ik eigenlijk te mooi om te demonteren al heeft deze wel behoorlijke roestschade,maar is verder in een originele staat van de tweede eigenaar.Als ik tijd heb wil deze ook restaureren.

de goudkleurige audi 80 ligt nog z,n kant de bodem is klaar subframe,tank,achteras zijn inmiddels gepoedercoat de versnellingsbak is klaar de motor wordt nog aan gewerkt,stuurbekrachtiging is ook gereed.Deze auto wil ik graag zo compleet mogelijk maken met zoveel mogelijk opties het liefst ook een airco maar zeker centrale vergrendeling stuurbekrachtiging en cruise control.

De gele audi 80 is eerst een beetje snel klaargemaakt om te kunnen rijden maar als de andere klaar zijn/is dan wordt ook deze auto grondig gerestaureerd.

De groene audi 80 B1 is voor onderdelen de zilverkleurige audi 80 B2 ook want veel onderdelen van de B2 passen ook nog op de B2

hallo had vanmiddag 20 fotos gemaakt maar helaas maar 1 kunnen plaatsen de andere fotos lukte helaas morgen nog een keer proberen .

Ziet er goed uit(y)
Wel even je foto's verkleinen, ze laden nu niet goed door waardoor het bijna niet te zien is!

de auto op de achtergrond is voor de verkoop, een audi 80 B2 automaat.Met mijn eigen audi's heb ik nog werk genoeg,ik heb vandaag de wind geleiding voor de radiateur gemaakt veel werk want er zit ook een intercooler in.

Voor als je naar de meeting wil, maar nog geen gepast vervoer hebt: twee leuke B2's te koop:
<https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m912519678-volkswagen-passat-1-3-c-ll-nieuwe-apk-keuring-uniek.html>
<https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m914434776-volkswagen-passat-1-8-cl-1987-apk-april-2016-108-500km.html>
:cool:

Deze Passat, van een voormalige liefhebber uit Zwolle, zag ik elders op het Autoweekforum in een topic. Na wat zoeken vond ik een website van Troostwijk waar hij ter veiling wordt aangeboden.

https://www.troostwijkauctions.com/nl/personenwagen/03-20192-164-3071593/

147762984_1_big.jpg
[/quote]

AvantTurbo zei:
vw passat 79 zei:

groeten jeroen

Zoek je iets speciaals ?

DSCN3348_zps0ac9ef70.jpg

Hallo avant turbo ,

Heb je nog plaatwerk voor mijn projecten.
vr.gr. audi B1

Wij hebben wel het een en ander liggen maar niet alles. Het ligt eraan wat je zoekt.
Wij hebben ook het broertje/zusje van jouw gele Audi 80. "00-DG-34"

DSCN2884_zps25594250.jpg

Grappig dat de auto's bij elkaar op de band hebben gestaan,wat betreft de gele ben ik toch wel wat geschrokken van de kriksteun / a-stijl/ dorpel,ik ben nu met de donor auto 91-nn-00 gaan slopen,dit deed toch wel een beetje pijn :cry: omdat er altijd wel positieve punten aan een auto zijn te vinden: originele NL auto,automaat,enz.
Maar ja, je moet een keuze maken.
Avant turbo, wat het plaatwerk betreft het zijn de dorpels,binnenste wielkuipranden achter ,voorste deel van het binnenscherm,enz.
Misschien kun mij een PB sturen dan kan ik telefonisch contact met je opnemen .

xNBHBm.jpg

uBqgK5.jpg

ir8CZ0.jpg

9olQyy.jpg

9V4wBZ.jpg

mVm6ZK.jpg

Otto Oto zei:
Deze Passat, van een voormalige liefhebber uit Zwolle, zag ik elders op het Autoweekforum in een topic. Na wat zoeken vond ik een website van Troostwijk waar hij ter veiling wordt aangeboden.

https://www.troostwijkauctions.com/nl/personenwagen/03-20192-164-3071593/

147762984_1_big.jpg
[/quote]

Had je mijn PB ontvangen??

Terug
Bovenaan