@Stif, Hij is nog redelijk strak, al zit er links en rechts wel een deukje en een roestplekje. Die uitlaat gaat er morgenochtend meteen af, later die ochtens staat er al een tripje richting sloperij gepland het zou leuk zijn als ik daar ook een spatlap kan vinden.
@Otto Oto, Zoals het er nu uitziet moet er voor de APK naar de verlichting gekeken worden (rechtsvoor doet alleen de knipper het, grootlicht doet niets evenals achteruitrijlicht) de ruitensproeier werkt niet naar behoren, de uitlaat is lek, Aandrijfashoezen zijn versleten evenals Fuseekogelhoes en stuurkogelhoes, beide linksvoor. Doordat er voor verkeerde veerpoten zijn gemonteerd (hij staat voor iets te hoog) en er te brede banden onder zitten voor loopt hij aan in de wielkast. Verder zijnde remleidingen roestig en moeten er nieuwe wiellagers achter gemonteerd worden. Ik ga proberen zo veel mogelijk zelf te doen en ken een niet te dure monteur met voorkeur voor VAG producten. Ik zal zeker de belachelijk lage aanschafwaarde meermaals moeten investeren in deze auto maar dan nog heb ik een koopje lijkt me.
De stoelen zijn nog de originele, op de advertentiefoto's zitten er lelijke stoelhoezen overheen. Overigens zijn de stoelen, en dan met name de achterbank, ver heen. Dus als iemand nog een rood/oranje interieur heeft liggen dan hou ik mij aanbevolen....
@Barri. Allereerst is het voor mij van belang om de auto APK-waardig te krijgen. Zodra dit gebeurt is wil ik in ieder geval de bestaande roestplekken behandelen zodat hij daar niet verder kan roesten. Verder wil ik ook het interieur weer in orde krijgen, maar alles op zijn tijd. Ik heb geen haast.