Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
PassatLS74 zei:![]()
![]()
Ik kwam deze net tegen op facebook. Wellicht is het wat voor een liefhebber hier.
Barri zei:Een weekend lang lassen zou dat dan worden, als ik het goed begrijp
Phoenixrood74 zei:We hebben al een mooie opkomst voor onze meeting op Tweede Pinksterdag, maar mocht je hier meelezen en belangstelling hebben voor de VW Passat B1, Audi 80 B1, VW K 70 en VW Passat B2, dan kun je je via een pb bij mij aanmelden.
Onze meeting vindt plaats op maandag 16 mei vanaf 11 u in Breezand (dus niet in Anna Paulowna zoals eerder vermeld, maar wel daar in de buurt). We zijn te gast bij Autobedrijf Cees Vlaar, waar mensen werken die net als wij van oude Volkswagens en Audi's houden. Het adres: J.C. de Leeuwweg 35, 1764 NH Breezand.
Een programma in de vorm van een rondrit of iets dergelijks is er niet, ook omdat de meeste deelnemers al een aardige rit zullen hebben gereden. We gaan gewoon gezellig bijpraten en elkaars auto's bewonderen.
Hopelijk tot 16 mei!
de geele zei:Van genoten onder het genot van een vers bakje koffie en een koekje.
Overigens kwam ik daar pas aan toe om te nuttigen na het lezen van het artikel![]()
Phoenixrood74 zei:@cirKel: ik houd het register bij. Bedankt voor de foto! Mijn ouders hebben de 15-BV-60 gehad in phoenixrood (werd al na twee maanden total loss gereden) en binnen onze familie reden ook twee Varianten in marinogeel rond, net als dit exemplaar. Wie weet is het één van de twee...