Phoenixrood74 zei:
@degeele: weet je van de laatste twee Passats nog of ze een kleine of grote achterklep hadden? En van alle Passats behalve de 22-AV-92 of het twee- of vierdeurs waren? En weet je de kleur van het interieur nog en of de stoelbekleding van stof of skai was? En weet je de motor en de uitvoering (S, L, LS e.d.) van alle auto's nog?
Succes met het graven in je geheugen!
Pffff Nico jij durft hahaha maar de liefde is sterk voor de wagens dus ik weet het nog

Ten eerste alle wagens waren met een kleine klep.Alleen de FJ-23_RF was een vier deurs de rest allemaal twee deurs.
Nu de kleuren.....
57-AM-28 licht oranje E1E1 met 1300 motor en sky zwart interieur (50) was een standaard uitvoering
22-AV-92 tropengroen N6N6 met 1500 motor en stof licht bruin interieur ( bamboe 08) en was een LS
19-PH-73 Metallic groen maar heb geen kleurcode omdat ik die folder niet heb

1500 motor en zwart skai interieur en het was een S
FJ-23-RF Florida blauw J1J1 met een donker bruin stoffen interieur ( vandijck BT) 1500 dieselmotor en was een LD
Extra optie op deze wagen waren hoofdsteunen a 148,31 gulden radio a 381,00 gulden(blaupunkt) ml behandeling a 224,23 gulden
De laatste heb ik nog de folder waarbij het kruisje staat bij de bekleding die mijn ouders wilden en helaas niet het kruisje bij de kleur.
Je zal denken helaas?
Nou het werd nogal een discussie puntje welke blauw er besteld was achteraf zei mijn moeder het moest azoren blauw metallic zijn W3W3 maar er stond bij aflevering in ene een Florida blauw onder hun neus.
Mijn vader hield vol Florida blauw en mijn moeder azoren blauw, ze zei later dat de garage het toegaf maar omdat de combinatie die mijn ouders wilde niet direct of helemaal niet leverbaar was?
Het was natuurlijk het eerste jaar van de facelift en dat in combinatie met diesel zal wel wat leveringsproblemen gegeven hebben zo zou je kunnen denken.
Maar we hebben er enorm van genoten totdat iemand vond dat het genoeg was (simca 1100) die hem frontaal in de passat zette en de reparatie te groot werd.
Ik dacht dat hij nog geen 4 jaar oud was
Daarna de geweldige Audi 80 uit 1983 in een GLD uitvoering met chassis nummer 81 CA 120924.
Kenteken HP-21-XH en het was een vierdeurs in rood metallic en licht en donker bruin gespikkeld velours interieur.
Open dak en aluminium velgen oh en vergeet ik nog elektrische antenne en koplamp sproeiers!
Daar heeft die ouwe een mooi tijdje in gereden maar verassend weinig foto's ook weer van

Vond nog wel deze met een erg leuke Lancer op de achtergrond zie ik
Hopelijk ben je weer ff zoet Nico hahaha