Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Phoenixrood74 zei:Afgelopen zondag zag ik trouwens ook nog een onbekende Audi 80 B1. Meteen even contact gelegd met de eigenaar en hem op de verzendlijst voor onze meetings gezet. De auto was oorspronkelijk wit en dat gaat hij ook weer worden. Het dashboard had slechts twee scheurtjes en is dus nog goed te redden.
![]()
![]()
Phoenixrood74 zei:Afgelopen zondag zag ik trouwens ook nog een onbekende Audi 80 B1. Meteen even contact gelegd met de eigenaar en hem op de verzendlijst voor onze meetings gezet. De auto was oorspronkelijk wit en dat gaat hij ook weer worden. Het dashboard had slechts twee scheurtjes en is dus nog goed te redden.
![]()
Op pagina 12 van dit forum staat een foto van deze Audi in het wit, waar hij geparkeerd staat voor een Hellas metallic Passat. Ik herinner mij ook foto's van deze Audi 80 met schade, maar die kan ik zo gauw niet vinden. Na reparatie is hij mogelijk blauw gespoten.
De Passat op de foto overigens staat/stond in Limburg weg te kwijnen.
![]()
Jammer!! leuk kleurtje en zeker voor de basis uitvoering.Otto Oto zei:Het gaat om deze foto in mijn vorige post. Vorig jaar stond de Passat, groen van het alg, te koop bij een autohandelaar in Limburg
![]()
Dat kan ik zeker waarderen, zeker omdat wij thuis ook een Passat met HL in het kenteken hebben gehad!AlbertsH zei:Deze foto kunnen jullie vast waarderen hier, uit 1980:
Classic car actions uithoorn bij amsterdam. Maar op de foto's was die al bedroevend slecht.Rush2112 zei:Welk veilinghuis?
Reden 1 om hem al te laten staan voor mij,daar kan je echt helemaal niets meeRush2112 zei:Ja, de link werkt nog. Deze heeft het meest ontplofte dashboard ooit gezien.
rzasa zei:Passat B1 jaren '70 - restauratieproject of voor onderdelen
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1210464634?utm_source=android_social&utm_medium=android_social&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons