De Schaduw
Startmotor
rush zei:Heb je daar foto's van?
Het was nog heel riant voor het digitale tijdperk dus ik heb er maar een paar foto's van. Eentje ervan staat op pagina 1 van dit topic. Interieur foto's heb ik helaas niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rush zei:Heb je daar foto's van?
Moderator
500 E zei:Dat had ik uitermate sympathiek gevonden, maar nee. Het verrassingseffect was voldoendeIk heb overigens in een dolle bui een Sierra gekocht. Binnenkort meer per mail.
De Schaduw zei:rush zei:Heb je daar foto's van?
Het was nog heel riant voor het digitale tijdperk dus ik heb er maar een paar foto's van. Eentje ervan staat op pagina 1 van dit topic. Interieur foto's heb ik helaas niet.
0251rush2112 zei:Er komt een artikel over de Passat's in youngtimermagazine waaronder de blauwe TS Variant
0251rush2112 zei:Hoi MONARK, het zou natuurlijk fantastisch zijn als we een keer naast elkaar kunnen staan. Misschien binnenkort. Ik zie dat je al contact heb met phoenixrot74.
monark zei:0251rush2112 zei:Hoi MONARK, het zou natuurlijk fantastisch zijn als we een keer naast elkaar kunnen staan. Misschien binnenkort. Ik zie dat je al contact heb met phoenixrot74.
ja daar moeten we een keer een grap van hebben,maar de mijne duurt nog een aantal weken voor dat hij rijdbaar is en er moet nog apk op.
gr pieter.
0251rush2112 zei:monark zei:0251rush2112 zei:Hoi MONARK, het zou natuurlijk fantastisch zijn als we een keer naast elkaar kunnen staan. Misschien binnenkort. Ik zie dat je al contact heb met phoenixrot74.
ja daar moeten we een keer een grap van hebben,maar de mijne duurt nog een aantal weken voor dat hij rijdbaar is en er moet nog apk op.
gr pieter.
Kan je hem in Mei klaar hebben voor de voorjaarsrit?
0251rush2112 zei:![]()
Hoi Allemaal,
Dit zijn de Passat's waar het artikel in Youngtimer over gaat
Klopt, maar Oudelut meldt zich hier ook alleen als hij iets te verkopen heeft.Dennis_zw zei:Volgens mij is daarvoor Marktplaats bedoeld.
0251rush2112 zei:De Schaduw zei:rush zei:Heb je daar foto's van?
Dat was idd ook een erg mooie auto. Van wanneer tot wanneer is ie in jullie bezit geweest?
Heb je nu ook nog een oldtimer?
ik heb nog niks gehoord en ik zit toch met wat vragen over onderdelen gr pieterPhoenixrot74 zei:Jazeker! Ik reageer er vanavond op!monark zei:Klassiekerrijder zei:Dat is geen Amerikaanse, maar een Engelse. Rechts stuur, Europese bumpers, geen side markers en 'Estate' in plaats van 'Wagon'.
Apart genoeg is de stationcar alleen in Amerika, Canada en Engeland geleverd. Als je hier een 80 stationcar wilde hebben, moest je maar een Passat kopen.
oke weer wat geleerd,ik had je ook nog een pb gestuurd met mijn tel nr.
is die wel overgekomen
gr pieter.
Pieter, kan het zijn dat er wat berichten door elkaar lopen? Ik heb jou een pb gestuurd en heb er eentje van jou teruggekregen met jouw e-mailadres en mobiele nummer. Naar dat e-mailadres (jouwachternaam@planet.nl) heb ik een mail gestuurd met een uitnodiging voor de Passat/Audi 80-meetings voor dit jaar. Daar heb ik nog geen antwoord op gehad. Heb je die mail wel ontvangen? Zo niet, stuur me dan s.v.p. nogmaals een pb met je e-mailadres.monark zei:ik heb nog niks gehoord en ik zit toch met wat vragen over onderdelen gr pieterPhoenixrot74 zei:Jazeker! Ik reageer er vanavond op!monark zei:Klassiekerrijder zei:Dat is geen Amerikaanse, maar een Engelse. Rechts stuur, Europese bumpers, geen side markers en 'Estate' in plaats van 'Wagon'.
Apart genoeg is de stationcar alleen in Amerika, Canada en Engeland geleverd. Als je hier een 80 stationcar wilde hebben, moest je maar een Passat kopen.
oke weer wat geleerd,ik had je ook nog een pb gestuurd met mijn tel nr.
is die wel overgekomen
gr pieter.
Phoenixrot74 zei:maar onderdelen heb ik niet.
Monark, als ik me niet vergis. Voor een Audi Fox Wagon.Audi80Coupé zei:Phoenixrot74 zei:maar onderdelen heb ik niet.
Wie heeft wat nodig?
Pieter, als ik jou was zou ik gauw je telefoonnummer verwijderen. Zet 'm in je pb, dan ziet alleen Klassiekerrijder 'm.monark zei:klasiekerijder...... bij deze dan zou je mij toch even willen bellen of je nr mailen want ik heb nog wat info nodig als je het niet erg vind. [censuur] gr pieter.
Phoenixrot74 zei:Pieter, als ik jou was zou ik gauw je telefoonnummer verwijderen. Zet 'm in je pb, dan ziet alleen Klassiekerrijder 'm.monark zei:klasiekerijder...... bij deze dan zou je mij toch even willen bellen of je nr mailen want ik heb nog wat info nodig als je het niet erg vind. ['t was toch wel komisch hoe deze actie tot reacties, incl. suggesties dat ik niet slim was, en de gewenste oplossing leidde] gr pieter.
Nee, was inderdaad niet slim. Maar als jij 'm daarna nog eens quote schiet het al helemaal niet op...Dennis_zw zei:Phoenixrot74 zei:Pieter, als ik jou was zou ik gauw je telefoonnummer verwijderen. Zet 'm in je pb, dan ziet alleen Klassiekerrijder 'm.monark zei:klasiekerijder...... bij deze dan zou je mij toch even willen bellen of je nr mailen want ik heb nog wat info nodig als je het niet erg vind. [censuur] gr pieter.
Maar dat helpt toch niet als jij het nummer gequote hebt?
Mooi...niels... zei:Ik heb onlangs nog een leuke foto van mijn oma gekregen.
Hierop staat de Audi 80 van mijn opa, en hij had dezelfde kleur als de mijne.
Deze auto was wel erg rot en bestaat allang niet meer.
Ze staan hier te wachten op de boot naar Texel, met een caravan achter de audi
![]()
Gr. Niels
Leuk, ook fietsers zijn welkom!Klassiekerrijder zei:Ik ga proberen om erbij te zijn, zij het waarschijnlijk met de fiets.
Phoenixrot74 zei:Er waren toen nog geen Audi 80's uitgenodigd, maar die zullen op 1 mei zeker wel aanwezig zijn.