Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Guus Leferink zei:
Anderson zei:Dat blad is ook niet meer wat het geweest is. (denkt met weemoed terug aan de tienerjaren, lang, heel lang geleden, in het pre-internet tijdperk)
Anderson zei:Nou, ik ken het blad nog toen Ton Roks net kwam kijken, en de oprichter er nog de scepter zwaaide.
Onder Ton Roks zat het ook wel goed, alhoewel het wel meer "Whiskey, sigaar, Jaguar" kakker gehalte werd. Nou kwam ik uit zo'n omgeving, maar dit hoefde van mij niet zo dik er op gelegd te worden. Maar goed, de reportages enzo waren in ieder geval van goed niveau.
Anderson zei:Nou, ik ken het blad nog toen Ton Roks net kwam kijken, en de oprichter er nog de scepter zwaaide.![]()
Carfanatic zei:de 5-deurs skoda rapid zie ik niet meer op de skoda website staan, de spaceback nog wel.
Amper vier jaar na de marktintroductie van de Pulsar schrapt Nissan de vijfdeurs hatchback alweer. En daarmee keert Nissan de zogenaamde Golf-klasse alweer de rug toe. Er staat namelijk geen opvolger voor de Pulsar gepland.
D. Elzinga zei:Tsja, de Pulsar is geen uitgesproken lelijke of slechte auto, maar of het model verder nog echt duidelijke pluspunten heeft ten opzichte van de gebruikelijke concurrrenten? Imo niet.
D. Elzinga zei:Tsja, de Pulsar is geen uitgesproken lelijke of slechte auto, maar of het model verder nog echt duidelijke pluspunten heeft ten opzichte van de gebruikelijke concurrrenten? Imo niet. Tamelijk makkelijk vergeetbaar model, iets wat potentiele kopers wellicht ook gedaan hebben.
929V6 zei:Dat was dan de allerlaatste oorspronkelijke Aziatische bestelbus op de Nederlandse markt, of vergis ik mij?
Het is volgens mij ook geen gerebadged model maar het is ook geen volbloed aziaat, er zit Renault techniek in.Niels. zei:929V6 zei:Dat was dan de allerlaatste oorspronkelijke Aziatische bestelbus op de Nederlandse markt, of vergis ik mij?
Deze wordt nog wel verkocht toch? Volgens mij is dit geen gerebadged model...
![]()
der Magistrat zei:De RHD-versie dan, veronderstel ik?
Barri zei:Overigens worden er de laatste tijd steeds meer modellen en uitvoeringen geschrapt. Voornamelijk het gevolg van WLTP.
De i20 Coupé is de zoveelste driedeurs hatchback die sneuvelt.
[size=large]SUZUKI ZEGT DIESELMOTOREN VAARWEL[/size]
Een echt dieselmerk is Suzuki nooit geweest, maar de modellen die nog met een zelfontbrander beschikbaar waren zijn nu ook van de lijst gehaald. Het merk zet z’n geld liever op de eigen mild hybrid-technologie, benzinemotoren en een toekomstige EV.
In april werd de 1.6 dieselmotor van de Vitara al stilzwijgend van de prijslijst gehaald en nu kondigt Suzuki aan dat die motor niet terugkeert. Het ongetwijfeld door de overgang naar de WLTP-verbruikscyclus aangewakkerde besluit betekent dat Suzuki nu in het geheel geen diesels meer aanbiedt. De dalende vraag naar de brandstofsoort, die volgens de Japanners niet meer zal herstellen, is daarvoor de voor de hand liggende reden.
Als alternatief biedt het merk nu al het SHVS-systeem aan, een milde hybride-oplossing die in de Swift, Ignis en Baleno ook tijdens AutoWeek-tests voor fraaie verbruikscijfers zorgt. Daarnaast heeft het merk z'n bekende Boosterjet-turbomotoren. Bovendien komt er op termijn ook bij Suzuki een volledig elektrische auto. Die moet tot stand komen in samenwerking met Toyota en zal in eerste instantie gericht zijn op de Indiase markt.
929V6 zei:En nu dan dus ook de Peugeot 208. Komt niet meer op peugeot.nl voor. Dat betekent dus dat de GTi ook is verdwenen.
D-C zei:929V6 zei:En nu dan dus ook de Peugeot 208. Komt niet meer op peugeot.nl voor. Dat betekent dus dat de GTi ook is verdwenen.
Staat genoteerd. Kijk ik even bij de 108, zie ik dat de driedeurs daar ook al is verdwenen![]()