Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
GLZ25G
GuLZiG
Binnenkort dus ophalen?
Vervelend dat t met je enkel nog tegen zit. Hopelijk is het tijdelijk en gaat het straks weer vooruit.
Gulzig, dat is een goede! Die moet ik onthouden!Gefeliciteerd met het officiële Nederlandse kenteken voor de Polonez en een APK meteen voor twee jaar.
Wat was nou het issue met de remmen en hoe hebben ze het opgelost?
En weet je nu al wanneer de FSO aan je wordt geleverd?
Jammer dat je een terugval hebt met je enkel. Sterkte daarmee. Is het wel uiteindelijk de bedoeling dat die pen er uit gaat?
Bedankt Johan! Ik ben echt heel benieuwd! Mijn Rover heeft een zware koppeling, ik ben benieuwd hoe Poloneza is, hij komt in de parkeergarage bij mijn huis te staan, dus ik kan makkelijk eens een klein rondje maken .Nu is het wachten op de langverwachte doch eindelijk voor de deur staande Polonez-rijervaring
Krijg je trouwens het APK-keuringsrapport erbij? Kan je meteen zien of er misschien nog aandachtspunten zijn.
Veel plezier alvast gewenst met je Poolse bolide!
Even je laatste posts gemist. Fantastisch al die 'gloednieuwe' Mazda's! Wel een beetje een saaie periode van het merk maar wat zien ze er goed uit!
Gefeliciteerd met je APK! Balen van je enkel. E zijn aanpassingen voor mensen zonder amen of benen, kan zoiets niet toegepast worden bij je auto?
Mazda 323 1980 by Wouter Bregman, on FlickrOh dat interieur is echt iets voor jou meid! Haha. Nogmaals gefeliciteerd met de apk. Bijna toeren!
Oh wat gaaf!! Ik ken er 3 in ons land, een witte die AW ook eens gehaald heeft. maar die is erg verrot. Er heeft in Hoogezand een oranje gereden, van iemand die daar werkt of werkte. En ik heb eens een grijze gezien, ook die had nog een Pools (oldtimer) kenteken. Welke kleur had jouw spot? Altijd leuk jouw bijdrages!Nog een bijzondere spot gehad vandaag. Helaas niet kunnen fotograferen omdat ik zelf aan het rijden was: een Polski Fiat / FSO 125 P sedan gezien op de Tussenring in Almere. Omdat die ook nog eens in de tegengestelde richting reed kon ik ook niet zien of het een Nederlands (lijkt me onwaarschijnlijk, volgens kenteken.tv zijn er maar 2 125P's in Nederland) of een buitenlands exemplaar was.
Wel vermeldenswaard in dit bijzondere topic!
Een ongeluk zit in een zeer klein hoekje.Auto van de brug gevallenDat gebeurt niet snel, tenzij je totaal niet weet waar je mee bezig bent...
Zegt eigenlijk al genoeg over wat voor bedrijf je mee te maken hebt.
brr...
Wat is jouw favoriete Mazda periode? Ik vind begin jaren 90 erg mooi, de 626, 121 bolhoed, de 323f. Maar ook de Xedos 6, de 1988 626 vind ik ook mooi.
Nu ik die concepts zie, snap ik wel wat je bedoelt ja. De eerste Mazda 2 heb nog overwogen, maar vond toen een Getz. Ik vind nu een 2 ook wel leuk, niet perse prachtig, maar die zou ik wel in mijn rijtje meenemen voor potentiele auto's
k kan me uit de jaren '80/'90 nog wel herinneren dat je ook best wel vaak zo'n Tsjechoslowaakse Velorex zag rijden, altijd in het bruin...Nu zijn die ook extreem zeldzaam geworden !
Velorex by Matt Curlew, on Flickr
Velorex Model 16/350 '68 by Matt Curlew, on FlickrJa he? Mijn omschrijving klopt trouwens niet, nouja niet helemaal. Ik lag al op bed toen ik stiekem toch even nog op het Forum keek en je reactie las.mooi verslag weer. Die FSO Polonez Analog is wel gaaf zeg!
Oei goede vraag. , het is een unieke auto. Ik heb het voor je opgezocht. Dit filmpje is leuk om te zien, er is Engelse ondertiteling:heb je meer info over die "kleinste auto van polen"? Zijn er daar meer van?
Ja eens, bizar dat deze pas in 1999 kwam he?Ik heb de Polonez combi zoals deze boven te zien is (in het fraaie blauw) altijd een mooie auto gevonden.
Het probleem bij FSO is altijd geld voor ontwikkeling geweest. De Polonez begon bij zijn introductie in 1979 al met een achterstand op de concurrentie en die werd alleen maar groter. Jammer omdat er best veel ideeën waren. Zo kwam ik kortgeleden nog een plaatje tegen van een vroege Polonez sedan, 4-deurs. Dus geen 125p of de latere Celina. Die bedoelde auto is ook nooit verder gekomen dan het prototype stadium.

Velorex 435-O (Velorex 435/O) by Ivan G., on Flickr
| Polski Fiat 126p | |
| Polski Fiat 125p | |
| FSM Syrena 105 | |
| FSR Tarpan | |
| FSO Polonez – nieuw model |
Thanks! Ja inderdaad, zeker ook omdat we voordat ik openbaar verteld heb hier, we ook al een tijdje met de verkoper bezig waren. Hoe dichter we bij nu waren, hoe meer nieuwsgierig en zin ik er in krijg. M'n vader ook trouwens. Ik merk dat hij deze auto leuker vindGefeliciteerd. Het was het wachten waard zeggen we dan maar.
Ja ik denk dat ik inderdaad een rondje ga rijden, ja,. Ik kan nog niet zoveel rijden, dat is nog vrij pijnlijk voor mijn enkel, maar ik ben wel benieuwd, als de koppeling wat lichter is, zeker in vergelijking met de Streetwise, zou heel fijnWat leuk, nu kan je echt de minuten op de klok weg gaan zitten kijken. Aftellen tot vrijdag, en dan direct toeren dit weekend?
Ja nu nog maar 2 werkdagen en 1 nachtje.Echt leuk dat het eindelijk gaat gebeuren!
Ha ja nou het was donker! En het was ehm bijzonder!En na alle opbouw van de spanning, ophef, onzekerheden, verhalen en teasers, nog geen foto's...!?![]()