Maastricht is natuurlijk erg en nadat de wekker om 5.15 ging, was het even over 6 dat ik met de Mauzenfanger en genoeg koffie naar mijn vader reed. Ayo mocht daar een dag je logeren. Als we om of na 20uur pas thuis kom is het zo'n lange dag, en daar kan het princesje niet tegen. EN ik zou dan zondags weer naar huis, dan konden we ook onze plannen voor Bremen even maken.
Om 6.40. om nabij, stonden we in Meppel te wachten op de rideshare, aka Leon. En uiteindelijk was het rond half tien dat we deze Honda spotten, vlakbij het MECC.
Het MECC is een mooie beurs, ik heb mijn hoogtepunten meegenomen in dit (en het volgende bericht)
Dit is geen Engelse Mini, maar een Innocenti.
Maagdelijk mooie Landcruiser.
Een Lagonda vind ik één van de vetste auto's ooit gemaakt, misschien vind ik uiteindelijk de Rapide nog mooie dat wel. Maar die is haast gewoontjes naast een Lagonda.
Deze Daimler vind ik ook prachtig, vroeger al en nu nog steeds. In Bordeaux had ik hem niet eerder gezien
Een oude XJ-S uit de jaren 70 vind ik prachtig, lijkt me machtig om te rijden. Of ik het echt zou willen is een nader verhaal denk ik.
Dit is een Svenska CX, die mag ook zo mee.
Rond 11 was het tijd om even bij de Autoweek stand te kijken, deze toffe Simca heeft een tafel die je uit de vloer kunt halen. Grappig detail, de oranje/gele koppen hebben wij (mijn ouders) nog in gebruik in de caravan.
Mijn vader wou deze Volvo wel mee.
Of deze, in het zelfde groen als onze oude Ascona vroeger.
Een van de hoogtepunten van de beurs, maar stiekem stond ie ook in Eelde en heb ik al gekwijld op deze Isuzu.
In hal 2 stond deze toffe Fiesta:
En een handvol Suzuki Jeepjes.
De mooiste generatie van de Celica. Heel mooi bruin!
Een van de dikste maar meteen ook van meest wanstaltige wagens, een Excalibur.
De laatste foto van hal 2, een leuke Delta. Toen was het lunchtijd met vriend en medeforummer Thomas, meetingpunt was wederom de Autoweekstand.
Naast deze Panda hadden Leon en ik het nog over de Y10, hoewel een leuke tijd hadden, mis ik hem niet. Of heb ik er spijt van dat ie weg is.