AsconaGT: BMW 520i Touring (2019) & Renault 5 Iconic Cinq (2025) - trekhaak stekkerdoor hulp gevraagd

Dat is toch meer mijn smaak, maar ik vind die stikstofventieldopjes (jaja) wel een beetje fout hoor. Werk jij trouwens ook nog wel eens bij Bleeker of is het meer klussen aan je eigen Cali ?

als ik echt alleen maar met mijn calibra bezig was zaten de draagarmrubbers er ook al op, en de turbo-wieltjes ook al, en zag hij er ook niet zo smerig uit :D Maar op zaterdag heb ik vaak wel even de kans om wat kleine dingetjes voor mijzelf te doen tussen de werkzaamheden door.

Tjah, mijn collega heeft die groene dopjes in gedaan omdat er stikstof in zit waarschijnlijk, ik kan me daar niet zo aan storen :p ik zie het nu pas na heel goed kijken op de foto, dat jou dat opvalt o_O

Gaan we trouwens nog een keer een meeting plannen of zit dat er niet meer in?

zeg het maar (y) ik ben waarschijnlijk wel van de partij

helaas heeft de automaat mijn strenge bewind niet volgehouden fijne leenwagen trouwens meegekregen!

neem aan dat dit gewoon onder garantie wordt verholpen? Ze zijn er behoorlijk mee bezig, hele subframe, bak alles is er onderweg. Altijd wel geinig om te zien.

Welke leenauto hebben ze meegekregen dan? Zover ik weet hebben wij geen fijne leenauto's, of het moet een demo van de verkoop zijn.

Met de Signum? Ik heb geen zin in een meeting bij Bleeker hoor :p Wat mij betreft doen het bij mij voor de deur, vraag ik wel of Scotty's een dag de deuren sluit ;)

die signum zonder versnellingsbak? o_O

Wat mij betreft doen het bij mij voor de deur, vraag ik wel of Scotty's een dag de deuren sluit

alsof veel mensen bij scotty komen :D Kunnen we daarna wel mooi een kijkje nemen achter 'de rode gordijnen' van poekoek

Niet te veel Opels a.u.b., de roestduivel moet niet op dat kleine stukje staal dat aan m'n auto zit overspringen.

Mijn Opel roest(als het goed is:p) niet dus ik zie geen problemen. Bij bezwaar en/of belangstelling wil ik altijd de BMW van stal halen uiteraard!

Gewoon een datum prikken lijkt me het makkelijkst. Als het aan mij ligt wordt het gewoon een simpele meeting. Beetje kijken en praten en daarna ff ergens zitten ofzo. Mij komt een zondagmiddag het beste uit trouwens.(y)

ergens centrum hengelo, kunnen we daarna iets drinken bij 'de 2 wezen' of zo?

Niet te veel Opels a.u.b., de roestduivel moet niet op dat kleine stukje staal dat aan m'n auto zit overspringen.

het schijnt besmettelijk te zijn idd :cool:

Mij komt een zondagmiddag ook het beste uit.. mits ik mag komen natuurlijk :) En hengelo (Gelderland toch?) is voor mij nog redelijk te doen :)

er zijn 2 hengelo's, 1 dorpje in gelderland met een paar duizend inwoners, en hengelo overijssel met meer dan 80.000 inwoners.

ik heb het over hengelo overijssel :p

van mij mogen ook wel een paar andere forum leden komen hoor, hoe meer zielen......

;)

Hengelo Overijssel is ook nog wel te doen, Hengelo Gelderland was beter geweest maarja, ik heb het niet altijd voor het uitkiezen he :p

Je bent in de minderheid want de rest komt allemaal uit twente;). Zo ver is het toch niet? Een keer een uurtje rijden ofzo.

ik kom ook wel! drinken bij de twee wezen is altijd goed! veel mooie vrouwen daar (y)

Heb niks geen problemen met Twentenaren ;) Uurtje rijden is idd best te doen :) Alleen die twenteroute is zo godvergeten saai..

Zondag lijkt me prima, kom ik gewoon in m'n badjas

citroën rijders, altijd beetje apart, zolang je hm maar aan laat :)

Zondag is voor mij ook beter Misschien eens een datum prikken?

euuhmm... zeg eens wat... ik denk dat velen moeilijk tijd kunnen maken komende tijd ivm de feestdrukte en zo.

9 december heb ik nog niks in de planning :rolleyes: mischien eventjes een topic over openen?

Mag wat mij betreft ook in dit topic, maar dan zien andere belangstellenden het ook die niet in mijn auto topic kijken.

Andere locatie kan ook nog zijn Ikea hengelo bij de Mac. Is gelegen aan de snelweg en wat beter bereikbaar voor iedereen dan in het centrum, en parkeerplaats in overvloed. Of dat we vanuit daar naar centrum gaat of zo.

Wat mij betreft maak je even een topicje en spreken we 9 december af op die lege parkeerplaats bij de Mac (direct rechts als je die boulevard op rijdt). Ik zal dan wel goed brak zijn, dus rond een uurtje of 2 lijkt mij een goede tijd :T

9 dec ben ik er bij! mits niet te vroeg in verband met een ongetwijfelde kater.

Laat de politie dit topic niet lezen, ze staan er vast met blaasapparaatjes als we zo doorgaan ;)

haha dat zien we dan wel weer. als het maar niet te vroeg is moet dat haast wel goedkomen. rond die tijd heb ik ook mijn nieuwe uitlaat gemonteerd :D

9 december heb ik ook nog niks in de planning staan.. Misschien dat een kameraad ook wel mee wilt met zn renault clio 1.8 16V :)

Ik wil wel een wedstrijdje doen hoor in mijn Uno :p Als het goed is heb ik dan ook mijn nieuwe stuk uitlaat dr onder :)

is goed boertje! je gaat eraan! :) als mijn luchtfilter zijn keel openzet haken de meesten al af :)

9 dec kan ik ook. Met welke auto ik kom, weet ik alleen nog niet. Na de tijd een lekkere McKroket sla ik niet af trouwens! Jullie bedoelen toch de pp bij de Ikea?

ja dat bedoelde ik inderdaad, een McKroketje gaat er hier ook altijd wel in :p

even zien of ik mijn 18 inch velgen er dan nog wel onder heb, anders zijn het de 16 inch turbo wieltjes (y) ook niet verkeerd.

ik moet nog een oplossing vinden voor mijn winterwielen. lopen aan met de nieuwe remmen.

Idd Joost, wij willen wel het echte werk zien.. Niet van die laffe turbo velgjes :p

als de vrieskou en sneeuw nog niet z'n intrede doet hier in het oosten van het land, zal ik eens kijken wat ik kan doen ;)

Och gut, kunnen je velgjes niet tegen de kou :p Ik glij fijn de winter door op m'n Michelins.

:)mijn toyo's en ik zijn het er voorlopig ook over eens dat het nog wel ff kan. (y)

ik rij op marshall bandjes met de 18 inch, op wat bandengeluid na totaal geen klagen, in de winter gaat het ook op michelin pilot sports gebeuren (y)

Idd kostbaar die dingen, heb er nu ook 2 achter liggen die binnenkort vervangen moeten worden, had offerte gevraagd voor 4 nieuwe Pilot Sports in de maat 205/16/50 en dat kwam op 700 Euro.

Dat werd me toch iets te gek en heb nu toch maar voor wat goedkopere banden gekozen.

ik heb de zelfde bandenmaat als jou TL...

ik had ze er gelukkig al omheen liggen toen ik de calibra kocht. later heb ik 4 redelijken met 5mm profiel bijgekocht voor 50 euro, die komen achter, dus kan ik weer even tijdje verder.

ik vind 700 voor 4 bandjes ook wel erg veel :eek:

Ik dus ook, had ik trouwens online opgevraagd bij de Kwik-fit dus had misschien wel iets goedkoper gekund maar duur zijn die Pilot Sports zeker ( wel erg goed ook trouwens ).

Terug
Bovenaan