Aso Parkeren

E34M5 zei:
2 parkeerplekken op een grote parkeerplaats, dat zie ik niet als erg asociaal.

Kijk het topic even terug naar een oranje volvo. Parkeerde om 8:30 altijd op twee plekken op een leeg parkeerterrein, lekker dicht bij de ingang.
Half uurtje later is het hele terrein vol. Niet asociaal?

Maar prima, we weten welk vlees er in de kuip zit.

Geelhoed zei:
E34M5 zei:
2 parkeerplekken op een grote parkeerplaats, dat zie ik niet als erg asociaal.

Kijk het topic even terug naar een oranje volvo. Parkeerde om 8:30 altijd op twee plekken op een leeg parkeerterrein, lekker dicht bij de ingang.
Half uurtje later is het hele terrein vol. Niet asociaal?

Maar prima, we weten welk vlees er in de kuip zit.

Die bij het zwembad bedoel je? Dat is te verwachten dat het dan druk word. Bij een bouwmarkt of supermarkt zie ik het probleem niet of om bij de ingang te staan de rij "afmaken" door tegenaan te plakken alsof er altijd al een vak was (gebeurd hier iedere zaterdag).

E34M5 zei:
haarr zei:
E34M5 zei:
Joël D. zei:
Welja, ga bezittingen van anderen vernielen. Dan ben je zelf 10x zo erg als diegene die zo heeft geparkeerd.

moet je kunnen verwachten als je zo ga parkeren
gewoon deuk intrappen (want kan gebeuren als je zo ga parkeren), als het dure auto was had ik het nog enigzins begrepen dat ie er voorzichtig mee is

:T :cry:

was ist los amigo?

Serieus? Moet ik uitleggen wat ik er vreemd aan vind? In dat geval twijfel ik echt aan je verstandelijk vermogen en doe maar geen moeite.

Anders blijven ze zo parkeren in een doorgang. Wat jij vind mag jij vinden, ik heb mij eigen mening erover.

E34M5 zei:
haarr zei:
E34M5 zei:
Anders blijven ze zo parkeren in een doorgang. Wat jij vind mag jij vinden, ik heb mij eigen mening erover.

O, natuurlijk. Logisch.

Werkt beter dan je kapot irriteren, het tegen iedereen zeggen in je omgeving, foto's maken etc...

Je zou er ook gewoon omheen kunnen lopen zonder iets te zeggen of doen? (Ja, eigenlijk te gek voor woorden o_O )

haarr zei:
E34M5 zei:
haarr zei:
E34M5 zei:

O, natuurlijk. Logisch.

Werkt beter dan je kapot irriteren, het tegen iedereen zeggen in je omgeving, foto's maken etc...

Je zou er ook gewoon omheen kunnen lopen zonder iets te zeggen of doen? (Ja, eigenlijk te gek voor woorden o_O )

Natuurlijk niet, zoiets pik je toch niet?
https://www.youtube.com/watch?v=YTn87MlbL2A

haarr zei:
E34M5 zei:
haarr zei:
E34M5 zei:

O, natuurlijk. Logisch.

Het kan, maar tijdens hond uitlaten wil ik best nog eens ernaartoe lopen dat het niet gewaardeerd wor.

E34M5 zei:
Soloman zei:
Je kunt ook je E34 er tegenaan parkeren en dan oeps zeggen.:cool:

Dit is nou net een auto waar ik zuinig op ben:T

Ah.. Kijk. Dus als jij ergens parkeert en ik vind dat jij aso staat, mag ik ook een deuk in de jouwe trappen? Of mag dat dan weer niet omdat je er zuinig op bent? En wat als die ander dan ook zuinig is op zijn auto? En hoe moet je dat dan weten?

"Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet". Ik heb niets met de bijbel, maar dat betekent niet dat alles wat er in staat nonsense is... En doe je toch wat je wil, tsja. Wie de bal kaatst... Als jij een deuk trapt in andermans auto moet je natuurlijk ook niet raar staan te kijken als die dan weer een baksteen op je achterbank legt. Via de voorruit of zo. Voor wat, hoort wat tenslotte.

LoveD MyJeep zei:
E34M5 zei:
Soloman zei:
Je kunt ook je E34 er tegenaan parkeren en dan oeps zeggen.:cool:

Dit is nou net een auto waar ik zuinig op ben:T

Ah.. Kijk. Dus als jij ergens parkeert en ik vind dat jij aso staat, mag ik ook een deuk in de jouwe trappen? Of mag dat dan weer niet omdat je er zuinig op bent? En wat als die ander dan ook zuinig is op zijn auto? En hoe moet je dat dan weten?

"Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet". Ik heb niets met de bijbel, maar dat betekent niet dat alles wat er in staat nonsense is... En doe je toch wat je wil, tsja. Wie de bal kaatst... Als jij een deuk trapt in andermans auto moet je natuurlijk ook niet raar staan te kijken als die dan weer een baksteen op je achterbank legt. Via de voorruit of zo. Voor wat, hoort wat tenslotte.

ik parkeer me auto altijd binnen :rolleyes:
zuinig op een matiz? echte liefhebbersauto heb je gelijk in

Dat een Matiz geen typische liefhebbersauto is wil toch niet zeggen dat de bezitter er niet zuinig op is? Ik vind niks aan een E34...

LoveD MyJeep zei:
E34M5 zei:
LoveD MyJeep zei:
Dus je bent altijd thuis?

heb ook een motor

Je parkeert je auto vast ook wel eens elders. Ik hoop maar voor je dat er dan niet toevallig net zo denkt als jij, want dat zou wel eens tranen kunnen opleveren...

Het ging over met moeite door een doorgaan kunnen. Ik parkeer mijn auto niet zo omdat ik weet dat er dan een kras of deuk in kom. Tranen zullen er niet komen omdat ik weet dat er dan toch gerechtigheid kom.

E34M5 zei:
LoveD MyJeep zei:
E34M5 zei:
LoveD MyJeep zei:

heb ook een motor

Je parkeert je auto vast ook wel eens elders. Ik hoop maar voor je dat er dan niet toevallig net zo denkt als jij, want dat zou wel eens tranen kunnen opleveren...

Het ging over met moeite door een doorgaan kunnen. Ik parkeer mijn auto niet zo omdat ik weet dat er dan een kras of deuk in kom. Tranen zullen er niet komen omdat ik weet dat er dan toch gerechtigheid kom.

Ik denk niet dat de politie snel een bon geeft. Ze zijn er bijna nooit.

Soloman zei:
E34M5 zei:
LoveD MyJeep zei:
E34M5 zei:
LoveD MyJeep zei:

heb ook een motor

Ik denk niet dat de politie snel een bon geeft. Ze zijn er bijna nooit.

Politie:eek: Net zoals ik weet jij maar al te goed dat de politie niks doet :cool:.
enkel wanneer ze niks te doen hebben en je gaan lastigvallen om niks
ik probeer het dan liever zelf op te lossen

Die gerechtigheid zit vooral tussen je eigen oren, net zoals de behoefte om zelf voor rechter te spelen. Dat jij vind dat je je auto goed parkeert, wil niet zeggen dat iemand anders dat ook vind en daarom moet je er gewoon met je fikken vanaf blijven. Daar is nou oom agent voor en als die niets doet, dan is dat zo. Iemand anders een "lesje" leren levert alleen maar een keten van agressie op. Want jij zegt dat er dan gerechtigheid komt, en dat vindt die ander dan ook weer. Drie keer raden waarom ze in Israël bijvoorbeeld al tientallen jaren mot hebben.

Misschien is Amerika passender voor je, daar mag je zelfs schieten als ze op je land parkeren.... :To_O

LoveD MyJeep zei:
Die gerechtigheid zit vooral tussen je eigen oren, net zoals de behoefte om zelf voor rechter te spelen. Dat jij vind dat je je auto goed parkeert, wil niet zeggen dat iemand anders dat ook vind en daarom moet je er gewoon met je fikken vanaf blijven. Daar is nou oom agent voor en als die niets doet, dan is dat zo. Iemand anders een "lesje" leren levert alleen maar een keten van agressie op. Want jij zegt dat er dan gerechtigheid komt, en dat vindt die ander dan ook weer. Drie keer raden waarom ze in Israël bijvoorbeeld al tientallen jaren mot hebben.

Misschien is Amerika passender voor je, daar mag je zelfs schieten als ze op je land parkeren.... :To_O

dan lees jij nooit de kranten in Nederland? word ook genoeg geschoten

E34M5 zei:
LoveD MyJeep zei:

dan lees jij nooit de kranten in Nederland? word ook genoeg geschoten

Inderdaad, ik lees nooit kranten. Daar staat namelijk niets interessants in...

E34M5 zei:
LoveD MyJeep zei:
E34M5 zei:
LoveD MyJeep zei:

heb ook een motor

T-dief over de vloer gehad?

Briefje onder de wisser:

https://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/01/man_schrijft_openhartige_brief.html#comments

Geelhoed zei:
LoveD MyJeep zei:
"Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet". Ik heb niets met de bijbel
Dat blijkt, want dat staat er niet in.
Zeg ik dat dan? Volgens mij alleen dat niet alles wat erin staat onzin is alleen omdat ik er niks mee heb ;) :)

Geelhoed zei:
E34M5 zei:
heb ook een motor
Dus als die op de stoep staat vind je het best als hij omgeschopt wordt?

MOCHT je er niet langs kunnen met een kinderwagen of rolstoel heb je mijn zegen aangezien ik het zelf ook erg asociaal zou vinden als er moedertje met kind niet langs zou kunnen.

E34M5 zei:
LoveD MyJeep zei:
Geelhoed zei:
LoveD MyJeep zei:
"Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet". Ik heb niets met de bijbel
Dat blijkt, want dat staat er niet in.
Zeg ik dat dan? Volgens mij alleen dat niet alles wat erin staat onzin is alleen omdat ik er niks mee heb ;) :)

voor jouw wellicht "onzin" voor andere van grote waarde.

Lezen kan best lastig zijn, niet?

Zullen we het hier maar weer over parkeren, en de diverse pogingen daartoe, gaan houden?

Ivanov
AutoWeek Moderator

Haha, Ivan, het loopt ook wel "uit de klauwen" hier he... :D o_O

@E34: die " " in jouw quote voegt niets toe aan wat je zegt. Want daarmee geef je al aan dat je dat woord niet letterlijk moet nemen dus is je contrast weg. Kortom, een opmerking die de werkelijkheid verdraait om een reactie te provoceren. Nou had ik kunnen kiezen niet te reageren maar ik houd er niet van als men probeert de indruk te wekken dat ik iets beweer wat ik in werkelijkheid helemaal niet beweer...

Nu ben ik er klaar mee, Ivan.

Dapper om in Polen iemand zo aan te spreken daarover. Ik had eerder een deuk in z'n deur getrapt! ;)

Ik vraag me overigens wel af waarom je het nodig vond om de kentekens twee keer te blurren...

Zle-parkowanie-232353.jpg

Had stadscode geblurred ;)
Asoparkeerders worden op de stadswebsite geplaatst maar niet eerste/enige keer dat hij zo parkeerd. Is overigens bekende foutparkeerplek
Link stadwebsite

Terug
Bovenaan