A
Anoniem
Guest
Je kan je deur best heel voorzichtig tegen een andere aanzetten zonder schade te krijgen. Mits je geen Parkinson hebt natuurlijk. Als je vervolgens tegen de deur aan gaat drukken dan krijg je wel schade ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb gewoon stootstrips, die beschadigen niet als ik ze tegen een andere deur aanzet.CorZa zei:Als je deur contact maakt met de andere auto en je stapt uit (of in) dan verandert de hoogte van je auto plus dat je auto naar één kant gaat hellen. Hoe dan ook krijg je (de andere auto in dit geval) schade. Al dan niet goed zichtbaar. Ik hoop niet dat iemand met deze instelling zijn deur 'rustig' tegen mijn auto zet![]()
CorZa zei:Als je deur contact maakt met de andere auto en je stapt uit (of in) dan verandert de hoogte van je auto plus dat je auto naar één kant gaat hellen. Hoe dan ook krijg je (de andere auto in dit geval) schade. Al dan niet goed zichtbaar. Ik hoop niet dat iemand met deze instelling zijn deur 'rustig' tegen mijn auto zet![]()
RRL zei:CorZa zei:Als je deur contact maakt met de andere auto en je stapt uit (of in) dan verandert de hoogte van je auto plus dat je auto naar één kant gaat hellen. Hoe dan ook krijg je (de andere auto in dit geval) schade. Al dan niet goed zichtbaar. Ik hoop niet dat iemand met deze instelling zijn deur 'rustig' tegen mijn auto zet![]()
Daarom klem ik altijd de vingers om de deur als ik bij krappe plekken uit stap, misschien niet het meest handige met uitstappen omdat het ook al krap is, maar het scheelt beschadigingen.
E34M5 zei:RRL zei:CorZa zei:Als je deur contact maakt met de andere auto en je stapt uit (of in) dan verandert de hoogte van je auto plus dat je auto naar één kant gaat hellen. Hoe dan ook krijg je (de andere auto in dit geval) schade. Al dan niet goed zichtbaar. Ik hoop niet dat iemand met deze instelling zijn deur 'rustig' tegen mijn auto zet![]()
Daarom klem ik altijd de vingers om de deur als ik bij krappe plekken uit stap, misschien niet het meest handige met uitstappen omdat het ook al krap is, maar het scheelt beschadigingen.
hoop ik dat je nooit een fout maak met uitstappen!
Ivanov zei:Ik parkeer mijn auto als het even kan bij zo nieuw mogelijke auto's. In de hoop dat die mensen zorgvuldig met hun nieuwe blik omgaan en hun deuren niet tegen mijn auto zullen smijten.
D. Elzinga zei:Tsja, wie is er nu de aso: degene die zijn auto gedeeltelijk op de stoep parkeert, of degene die verantwoordelijk is voor het aanleggen van een veel te krappe parkeerplaats?
![]()
Soloman zei:Je ziet niet hoe de ruimte achter de auto er uit ziet. Gemakkelijk om te oordelen, de situatie blijkt hier totaal niet uit.

sNielz zei:5 keer steken is niet klemgezet.
sNielz zei:Snap trouwens niet dat als je parkeert je niet voldoende ruimte voor je houdt om eruit te rijden, gezien je aan de achterzijde "klemgezet" bent.
Brent ‏@bterschelling 40m
Gaan we weer, dit kan toch geen enkele hulpverlener op prijs stellen. Er staat toch echt met koeienletters NP
stoterstangen90 zei:tja, NP is helemaal niet rechtsgeldig.
Dat ronde bord met die vier blauwe partjes wel, maar dat staat aan de verkeerde kant van de weg.
Ik zou het toch gewoon op artikel 24 lid 1b gooien hoor...stoterstangen90 zei:tja, NP is helemaal niet rechtsgeldig.
Dat ronde bord met die vier blauwe partjes wel, maar dat staat aan de verkeerde kant van de weg.
FpsDoug zei:Ik maakte dit mee. Heeft me een keer of 10 steken gekost om eruit te komen :x De uitrijruimte lijkt nog vrij groot, maar dat is mijn auto ook...
Asociaal parkeren noem ik dat. Klein stukje verderop waren er zat vrije plaatsen, maar dat was vast een minuut te ver lopen.
Link naar youtube filmpje
Briefje erop dan maar.
Had een deelbare fiets mee, dus vandaar dat ik er zo in stond. Dan kon ik die normaal uitladen en in elkaar zetten.Zollie zei:Kan me voorstellen dat iemand met beperkt verkeersinzicht zijn auto daar vooruit inparkeert...
Het is daar privéterrein (waar ik mag staan), dus dat slaat in dit geval nergens op. Ik parkeer niet in een drukke woonwijk of iets dergelijks. Hoewel volstrekt legaal snap ik dat zoiets vervelend is voor de bewoners daar en vind ik dat ook asociaal. Dus ik denk dat wij het eens zijn.stoterstangen90 zei:Dat vind ik nou asociaal.
Gratis gaan parkeren en dan een fiets uit je auto halen en naar een betaaldparkerenlokatie fietsen.
Het freeriden onder het parkeren.
Maar je fietst wel naar een betaaldparkerenlokatie.FpsDoug zei:Het is daar privéterrein (waar ik mag staan), dus dat slaat in dit geval nergens op. Ik parkeer niet in een drukke woonwijk of iets dergelijks. Hoewel volstrekt legaal snap ik dat zoiets vervelend is voor de bewoners daar en vind ik dat ook asociaal. Dus ik denk dat wij het eens zijn.stoterstangen90 zei:Dat vind ik nou asociaal.
Gratis gaan parkeren en dan een fiets uit je auto halen en naar een betaaldparkerenlokatie fietsen.
Moderator
stoterstangen90 zei:Maar je fietst wel naar een betaaldparkerenlokatie.FpsDoug zei:Het is daar privéterrein (waar ik mag staan), dus dat slaat in dit geval nergens op. Ik parkeer niet in een drukke woonwijk of iets dergelijks. Hoewel volstrekt legaal snap ik dat zoiets vervelend is voor de bewoners daar en vind ik dat ook asociaal. Dus ik denk dat wij het eens zijn.stoterstangen90 zei:Dat vind ik nou asociaal.
Daardoor loopt de gemeente dus wel parkeerbelasting mis. Door op privéterrein te gaan staan nog wel.
dickey zei:De gemeente kan niet genoeg parkeerbelasting mislopen. Helaas voor de middenstand in het centrum zal de gemeente pas achter het falen van het beleid komen wanneer er in het centrum geen winkel meer te vinden is en iedereen naar de beter bereikbare winkelcentra buiten het centrum gaat waar je bovendien gratis of goedkoop kunt parkeren.
Internetwinkelen is ook asociaal omdat je dan parkeerbelasting ontduikt.......Ivanov zei:stoterstangen90 zei:Maar je fietst wel naar een betaaldparkerenlokatie.FpsDoug zei:Het is daar privéterrein (waar ik mag staan), dus dat slaat in dit geval nergens op. Ik parkeer niet in een drukke woonwijk of iets dergelijks. Hoewel volstrekt legaal snap ik dat zoiets vervelend is voor de bewoners daar en vind ik dat ook asociaal. Dus ik denk dat wij het eens zijn.stoterstangen90 zei:Dat vind ik nou asociaal.
Daardoor loopt de gemeente dus wel parkeerbelasting mis. Door op privéterrein te gaan staan nog wel.
Ik geloof dat FpsDoug misschien een ondertoon mist? Of stoterstangen90 zou hier en daar een smiley kunnen toevoegen. Ik geloof dat stoterstangen het als een grapje bedoeld maar dat het door FpsDoug serieus wordt opgenomen.
dickey zei:De gemeente kan niet genoeg parkeerbelasting mislopen. Helaas voor de middenstand in het centrum zal de gemeente pas achter het falen van het beleid komen wanneer er in het centrum geen winkel meer te vinden is en iedereen naar de beter bereikbare winkelcentra buiten het centrum gaat waar je bovendien gratis of goedkoop kunt parkeren.
Is het Internetwinkelen ook niet opgekomen omdat je daar niet hoeft te betalen om te parkeren?