stoterstangen90
Net ingestapt
Lijkt me een zeer tijdelijke situatie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zevens zei:Klopt hoor, ze waren vrij snel weer weg maar is toch vervelend als je weg moet.
Zolang het grasveld droog is is er geen probleem. ( ook niet met kale banden )daan382 zei:Parkeren op een grasveld is niet mijn favoriet. Ben een keer vast komen te staan. Gladde voorbanden en gras is geen succes.
E34M5 zei:Zevens zei:Klopt hoor, ze waren vrij snel weer weg maar is toch vervelend als je weg moet.
en dan is het lastig om even te vragen of je eruit kan?
Zevens zei:E34M5 zei:Zevens zei:Klopt hoor, ze waren vrij snel weer weg maar is toch vervelend als je weg moet.
Nee niet zozeer maar het is allemaal extra moeite. Daarbij komt ook het feit dat er parkeerplek in overvloed was. Dat lege parkeervak bijvoorbeeld kan hij zijn aanhangertje even neerzetten. Links buiten beeld was ook voldoende plek langs de kant van de weg maar daar hadden ze halverwege hun 107 neergezet. Bovenaan bij de BMW was ook nog zat plek.
De actie op zich is misschien niet zo heel asociaal maar als je kijkt naar hoeveel alternatieven die mensen wel niet hadden vind ik het toch best aso om het dan zo te doen en je dus moet vragen of je met je auto weg kan. Dat soort dingen kan ik gewoon erg 'butthurt' om zijn![]()
Ook nog even blokjes over de personen zetten. Wat een extra moeite.Twix zei:Zevens zei:E34M5 zei:Zevens zei:Klopt hoor, ze waren vrij snel weer weg maar is toch vervelend als je weg moet.
Nee niet zozeer maar het is allemaal extra moeite. Daarbij komt ook het feit dat er parkeerplek in overvloed was. Dat lege parkeervak bijvoorbeeld kan hij zijn aanhangertje even neerzetten. Links buiten beeld was ook voldoende plek langs de kant van de weg maar daar hadden ze halverwege hun 107 neergezet. Bovenaan bij de BMW was ook nog zat plek.
De actie op zich is misschien niet zo heel asociaal maar als je kijkt naar hoeveel alternatieven die mensen wel niet hadden vind ik het toch best aso om het dan zo te doen en je dus moet vragen of je met je auto weg kan. Dat soort dingen kan ik gewoon erg 'butthurt' om zijn![]()
Extra moeite? Dat urgument kan ik bij veel mensen begrijpen maar niet bij iemand die er een foto van maakt en deze vervolgens op internet zet...
Extra moeite? Dus de bewuste persoon moet maar 20 meter per keer extra lopen om z'n aanhangertje te vullen of legen? Alleen omdat jij het te veel moeite vind om even een vraag te stellen?Zevens zei:E34M5 zei:Zevens zei:Klopt hoor, ze waren vrij snel weer weg maar is toch vervelend als je weg moet.
Nee niet zozeer maar het is allemaal extra moeite.
Nee, dat vind ik niet normaal.Meeuw zei:Ik vind het ook wel normaal dat daar iemand zijn auto met aanhanger parkeert als er moet worden geladen/gelost.
RVV1 zei:parkeren: het laten stilstaan van een voertuig anders dan gedurende de tijd die nodig is voor en gebruikt wordt tot het onmiddellijk in- of uitstappen van passagiers of voor het onmiddellijk laden of lossen van goederen;
Zevens zei:En ja ik ben 3 keer verhuisd, en nee dan haal ik dit soort capriolen niet uit. Omdat ik verhuis moeten anderen daar maar last van hebben en het accepteren?
Zevens zei:
E34M5 zei:Joël D. zei:Welja, ga bezittingen van anderen vernielen. Dan ben je zelf 10x zo erg als diegene die zo heeft geparkeerd.
moet je kunnen verwachten als je zo ga parkeren
E34M5 zei:FpsDoug zei:Die staat inderdaad erg lomp.
Toen ik gisteren thuis kwam kon ik ook maar net bij mijn parkeerplaats komen:
Filmpjeeeee
Toen ik een briefje achter de ruitenwisser ging plakken dat er wel erg weinig ruimte overbleef op deze manier, zat er ook al een ander briefje op van een buurvrouw waarop stond dat ze er helemaal niet door had gepast. Ik denk dat de boodschap wel overgekomen is.
gewoon deuk intrappen (want kan gebeuren als je zo ga parkeren), als het dure auto was had ik het nog enigzins begrepen dat ie er voorzichtig mee is.
QuiCk01 zei:E34M5 zei:FpsDoug zei:Die staat inderdaad erg lomp.
Toen ik gisteren thuis kwam kon ik ook maar net bij mijn parkeerplaats komen:
Filmpjeeeee
Toen ik een briefje achter de ruitenwisser ging plakken dat er wel erg weinig ruimte overbleef op deze manier, zat er ook al een ander briefje op van een buurvrouw waarop stond dat ze er helemaal niet door had gepast. Ik denk dat de boodschap wel overgekomen is.
gewoon deuk intrappen (want kan gebeuren als je zo ga parkeren), als het dure auto was had ik het nog enigzins begrepen dat ie er voorzichtig mee is.
Bij het stuk voor de komma dacht ik dat het een troll was, maar toen ik het 2e gedeelte las werd het pijnlijk duidelijk dat je het nog meent ook.
Want dure auto's hebben natuurlijk meer recht om schadevrij te blijven.
E34M5 zei:Nee maar een dikke mercedes asociaal parkeren of een matiz zit wel een verschil in.
Foldertjes en dergelijke onder de ruitenwisser, ja, met je klauwen van m'n auto afblijven.stoterstangen90 zei:Ik vind een briefje onder de ruitenwisser doen al onacceptabel.
Daar beschadigen de ruitenwisser en de ruit immers van (krassen!) Papier op glas kan enorm krassen.
E34M5 zei:Geelhoed je begrijp me waarschijnlijk niet helemaal, ik bedoel dat je bij sommige auto's kan verwachten dat er een asociaal iemand in rij. En zoals op de foto te zien zijn er nog genoeg parkeerplekken bij de bouwmarkt.
2 parkeerplekken op een grote parkeerplaats, dat zie ik niet als erg asociaal. Je ben er toch maar een half uurtje binnen. De clio vind ik veel asocialer staan aangezien dat in een woonwijk is (beperkte parkeerplekken).Geelhoed zei:De lui die menen twee parkeerplekken in te moeten nemen zijn doorgaans niet de Matizzen of Clios. Wie is er nou de aso?