A
Anoniem
Guest
Weet/Snap ik nog altijd niet waarom je dat kenteken nog een keer extra geblurred hebt. Of is die foto misschien niet van jou?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Rob0118 zei:Dapper om in Polen iemand zo aan te spreken daarover. Ik had eerder een deuk in z'n deur getrapt!![]()
Rob0118 zei:Weet/Snap ik nog altijd niet waarom je dat kenteken nog een keer extra geblurred hebt. Of is die foto misschien niet van jou?
Terence zei:Rob0118 zei:Dapper om in Polen iemand zo aan te spreken daarover. Ik had eerder een deuk in z'n deur getrapt!![]()
Er wordt hier dus door "E34M5" onwaarheden verteld of woont/werkt "E34M5" in Polen?
Zevens zei:Hij parkeert in ieder geval wel als een gehandicapte
Rob0118 zei:Potverdorie zeg, nu weet iedereen ineens dat je in woont. Weg privacy... Gelukkig ben je (ongetwijfeld terecht) trots daarop!![]()
E34M5 zei:Rob0118 zei:Potverdorie zeg, nu weet iedereen ineens dat je in ergens woont. Weg privacy... Gelukkig ben je (ongetwijfeld terecht) trots daarop!![]()
Me verplaatsen luk altijd nog
Inspector Rob smells troubleRob0118 zei:Weet/Snap ik nog altijd niet waarom je dat kenteken nog een keer extra geblurred hebt. Of is die foto misschien niet van jou?
Boppie zei:Met een kloddertje spuug en een likje glijmiddel krijg je echt alles ingebracht...zelfs een Focus,
Rob0118 zei:Boppie zei:Met een kloddertje spuug en een likje glijmiddel krijg je echt alles ingebracht...zelfs een Focus,
Dit topic gaat over parkeren, niet over hoe jij vrouwen oppikt in de kroeg.![]()
Moderator
Zevens zei:Gaat weer lekker offtopic![]()
Rob0118 zei:Boppie zei:Met een kloddertje spuug en een likje glijmiddel krijg je echt alles ingebracht...zelfs een Focus,
Dit topic gaat over parkeren, niet over hoe jij vrouwen oppikt in de kroeg.![]()
Zollie zei:Het valt me steeds meer op dat het 2 soorten auto's zijn die ik betrap op inzichtloos parkeren.
Twix zei:Zollie zei:Het valt me steeds meer op dat het 2 soorten auto's zijn die ik betrap op inzichtloos parkeren.
Zoveel auto's zijn er nog niet met een automatische parkeerfunctie, toch? Ik weet dat Ford een systeem levert, maar verder?
Twix zei:Zollie zei:Het valt me steeds meer op dat het 2 soorten auto's zijn die ik betrap op inzichtloos parkeren.
Zoveel auto's zijn er nog niet met een automatische parkeerfunctie, toch? Ik weet dat Ford een systeem levert, maar verder?
Gokje: aan de rechterkant van de weg is geen parkeerplaats en de bestuurder van de Ford is even op bezoek bij die woning (en dan heb ik het niet over een verjaardag of uitgebreid koffie leuten, maar even iets afgeven/bespreken/etc.). Uitstappen in het plantsoen is niet zo handig (los van vieze schoenen krijg je de deur soms niet eens fatsoenlijk open door de beplanting), dus maar even doorrijden en ter hoogte van het oprit uitstappen. Even naar binnen, terug naar de auto en klaar.Goedendag zei:Afgelopen zaterdag in Uchelen bij het Gelre ziekenhuis. Ik hoop toch echt dat dit de auto van de bewoners is. (waar waarom zouden die hem daar neerzetten?)
![]()
Leon in z'n SEAT zei:Gokje: aan de rechterkant van de weg is geen parkeerplaats en de bestuurder van de Ford is even op bezoek bij die woning (en dan heb ik het niet over een verjaardag of uitgebreid koffie leuten, maar even iets afgeven/bespreken/etc.). Uitstappen in het plantsoen is niet zo handig (los van vieze schoenen krijg je de deur soms niet eens fatsoenlijk open door de beplanting), dus maar even doorrijden en ter hoogte van het oprit uitstappen. Even naar binnen, terug naar de auto en klaar.Goedendag zei:Afgelopen zaterdag in Uchelen bij het Gelre ziekenhuis. Ik hoop toch echt dat dit de auto van de bewoners is. (waar waarom zouden die hem daar neerzetten?)
https://farm4.staticflickr.com/3794/12210166805_eb40ff6f8e_c.jpg
Weet niet of dat het geval is, maar ik kan me er iets bij voorstellen. En dan vind ik het niet aso.
Mart1n zei:Twix zei:Zollie zei:Het valt me steeds meer op dat het 2 soorten auto's zijn die ik betrap op inzichtloos geparkeerd achtergelaten zijn door de bestuurder.
Sowieso levert Skoda het op de nieuwe Octavia en ik geloof dat Kia het op de C'eed ook heeft zitten.
Ik ken hem niet alleen, ik ben hem. Weliswaar dertiger en geen witte maar een bruine RR Vogue in pak.Zollie zei:De paar keer valt wel mee, ik ken de gebruikers van mijn straat aardig goed, voornamelijk bezoekers van het College Hotel en van café Wildschut in Oud-Zuid. Bijzonder genoeg lopen ze na parkeren vaak direct naar één van deze gelegenheden.
En dan is er nu zeker iemand die iemand kent die een BMW 530d heeft, én bezoeker is van Wildschut, én daar met de auto heengaat, én die niet aan mijn vooroordeel/stereotypering voldoet. Of misschien een veertiger in pak die in een witte Range Rover Vogue rijdt, én het College Hotel bezoekt, én daar met de auto heengaat, maar niet voldoet? Iemand?
Goedendag zei:@PM: De C5 kan niet via het paadje weg.
Dus zeg je het wel. Zeg dan niets. Die 'types' ?? Als je bij een sollicitatiegesprek de vraag krijgt of je moeite hebt met minderheden antwoord je zeker ook dat geen moeite hebt met dat 'soort' mensen?Zollie zei:Ik zeg niet dat die 'types' de verkeerdparkeerders zijn, ik zeg dat de verkeerdparkeerders vaak die types zijn.
De mensen die ik aanspreek op hun parkeergedrag voldoen nagenoeg allemaal aan soortgelijke criteria, ik stel het niet andersom.
michel1975 zei:Dus zeg je het wel. Zeg dan niets. Die 'types' ?? Als je bij een sollicitatiegesprek de vraag krijgt of je moeite hebt met minderheden antwoord je zeker ook dat geen moeite hebt met dat 'soort' mensen?Zollie zei:Ik zeg niet dat die 'types' de verkeerdparkeerders zijn, ik zeg dat de verkeerdparkeerders vaak die types zijn.
De mensen die ik aanspreek op hun parkeergedrag voldoen nagenoeg allemaal aan soortgelijke criteria, ik stel het niet andersom.

michel1975 zei:Dus zeg je het wel. Zeg dan niets. Die 'types' ?? Als je bij een sollicitatiegesprek de vraag krijgt of je moeite hebt met minderheden antwoord je zeker ook dat geen moeite hebt met dat 'soort' mensen?Zollie zei:Ik zeg niet dat die 'types' de verkeerdparkeerders zijn, ik zeg dat de verkeerdparkeerders vaak die types zijn.
Rob0118 zei:omdat ik geen zin heb in conflicten
...
maar ik deed niets.
Geelhoed zei:Rob0118 zei:omdat ik geen zin heb in conflicten
...
maar ik deed niets.
Laf.
De gewapende handhaving van de regels van de maatschappij is uitbesteed aan de politie. Toen dat een beetje te duur zou worden voor de belastingbetalende burger, kregen we ook gemeentelijke handhavers.
Wanneer men elkaar aanspreekt op asociaal gedrag dan zou mij dat een stuk belasting schelen. Ik vind niet aanspreken daarom asociaal.