Jay DoubleYou
Petrolhead
Wow, die zag ik niet aankomen. De combinatie Golf cabrio en Touran voelt in dit topic inmiddels zo vertrouwd… 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is dat achteraf nog in te bouwen?Wel mis ik, ondanks de interieur voorverwarming, het verwarmde stuurwiel en mijn vrouw de masagestoelen van de Touran een beetje.
Moderator
Haha, wat toevallig! Ik kijk nu nog wel eens op z'n site: heeft altijd mooie exemplaren staan.@Sanoma, Ja inderdaad gekocht bij Peter, fijn bedrijf!
Moderator
Moderator
k zal de Touran zeker missen als we gaan inpakken voor de vakantie, maar je zou het op het eerste gezicht niet zeggen, maar de e-tron heeft onder de rolhoes meer bagageruimte dan de Touran. daarboven wint de Touran het, omdat die achterruit veel rechter staat en de hele bagageruimte daar veel hoger is. Dus het zal wel passen en meten worden, en wat kritischer zijn op wat er mee moet, maar ik denk dat het wel zal lukken.
Welkom! Leuke intro! Alsjij bij die wereldwijd werkende hijstoko werkt, dan heb je een collega hier op het forum. Hij zit in de USA.
Wat grappig! nu ruim 3 jaar later:@uwbuurman:
Wat grappig, ik ben benieuwd wie het is en of ik die persoon ook ken.
Moderator
Hoe werkt dit systeem? Ik weet dat het systeem van Ford met een draaiknop werkt, maar ik wist niet dat Audi ook iets had.Ook even gespeeld met de trailerassist, het werkt wel leuk, maar ik doe het eigenlijk net zo makkelijk zelf:
Afgelopen zaterdag met een vriend van mij, die elektricien is en zelf ook een ID.4 in bestelling heeft de boel geinstalleerd. omdat hij nog een 1-fase aansluiting heeft gekozen voor een 7,4kW 1-fase wallbox met loadbalancing.