Die ramen hebben we nog wat aan verder gewerkt...maar eerst maar eens wat plaatjes van het Baur-weekend.
Onze drive voor de vrijdag; een 325i Automaat TC4.
De oudste, een 2002.
Heel opvallend!
Achter 325iX B47238 door Heidelberg.
Met z'n 4tjes in de TC4. Uwe uit Bremerhaven, achterin mijn vriendin en haar zus.
Foto-plaats onderweg. Op de voorgrond 325iX B49541
Op zaterdag ging ik mee in de 328i TC4 van de voorzitter. Zo ziet het uit als je naar achteren kijkt
En naar voren
325iX B48868 in Nerzbraun-metallic (en daarachter de E90 welke voor taxi speelde tussen hotel en "Weingut")
316 van iemand die hem pas recent heeft gekocht en de 38 jaar in eigendom zijnde 323i van Norbert (oftewel nieuw gekocht in 1978).
Onderweg naar huis haalde we onze voorzitter nog in.
En dan nog wat plaatjes van de Baurnhof.
Vrijdag de Golf klaargemaakt. Waarschijnlijk voor de laatste keer, Michèle wilt hem nu toch echt weg doen. Een opvolger heeft ze ook al bedacht, een 500 Cabriolet van Fiat.
Tja, ergens doet het me wel pijn...
]
Toen kon de XTX naast de PRR (geen idee waarom de kentekenplaat eraf is eigenlijk)
Een kijken of dit filmpje ook werkt...

Aangezien die dakdrager me voornamelijk in de weg lag, hem maar op de XTX gezet en volgegooid.
Beunen met de elektriciteit. Voorheen moest je om de verlichting achterin aan te zetten achter de trap een schakelaar omzetten. Nu 1 schakelaar voor voor en achter, vlak achter de poort. Uiteraard ook nog even aan de 220 gehangen.
Nu grote delen van de verwarming uit de schuur zijn, konden er eindelijk lampen gemonteerd worden om onder de auto te schijnen als deze op de brug staat. Let ook even op de bekabeling, welke in een mooie S-bocht naar boven loopt.
Ook het gereedschap krijgt weer een plekje.
En nu het klapstuk! Zoals beschreven, zouden de raampanelen (laat ik het maar zo noemen) nog een andere kleur krijgen. Blauw hadden ze bij action niet, eenmaal bij de Hornbach kozen we toch voor een ander kleurtje. Zweeds rood! En tevens hebben we nog wat met cement liggen rommelen.
Gr Jeroen