Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Beste Phaeton,
Omdat het geen echt leder is, een sopje groene zeep zal trouwens ook wel volstaan.
Prep is echt multifunctioneel niet alleen voor de lak.
Damianw26 zei:Overigens wacht ik op de registratie in januari, scheelt boekhoudkundig een jaar aan leeftijd.
Damianw26 zei:@charger
Bedankt, je hebt op het moment toch net zo”n 1 liter met turbo? Als de volgende een elektrische moet worden, koesteren die rio! Zolang we nog kunnen genieten van de mooie benzine brandstof motor moet je die tijd ook benutten! Elektrisch rijden is op termijn geen ontkomen aan.
Verder zal ik dan de prep en leather coat aanschaffen, een kameraad die ook het uitlaatstuk heeft gepolijst zal de glascoating aanbrengen op de lak en velgen. Wat ik mij afvroeg, de up komt begin december al binnen bij de garage. Kan ik de auto tussendoor op groene platen niet gewoon naar die kameraad brengen zodat ik in januari ook echt kan rijden direct ipv 2 dagen op de coatling laten wachten nog? Overigens wacht ik op de registratie in januari, scheelt boekhoudkundig een jaar aan leeftijd.
Moderator
Volgens mij is dat bijzonder achterhaald.Damianw26 zei:Nee, gewoon privé. Dealer raadde mij dat aan omdat een auto van eind december “17 in jan 18 alweer 1 jaar oud is. Zou ooit schelen met inruil ofzo.
Barri zei:Volgens mij is dat bijzonder achterhaald.Damianw26 zei:Nee, gewoon privé. Dealer raadde mij dat aan omdat een auto van eind december “17 in jan 18 alweer 1 jaar oud is. Zou ooit schelen met inruil ofzo.
RobEU zei:Hmm ik weet niet of het zo achterhaald is. Als je zoekt naar tweedehandsjes dan let je ook op het bouwjaar, en dan is 2018 gewoon nieuwer dan 2017. Dus als je een paar weekjes moet wachten, dan zou ik dit zeker doen. Kun je ondertussen al je interieur overzetten bijvoorbeeld.
Phaeton V8 zei:Micha D. zei:Ik hoor van Leathercoat vooral dat je het niet op je stuur moet smeren omdat het nogal glad wordt. Daar moet je op je stoelen wel van houden, maar is natuurlijk persoonlijk.
Ik heb ook Leathercoat van Gyeon op mijn leren stoelen van mijn BMW E91, en het leer is helemaal niet glad geworden. Het is juist minder glad geworden (en bovendien veel schoner). Hoe Leathercoat uitpakt op het stuur, weet ik niet, maar ik zou gelet op mijn ervaring met stoelen denken dat het zeker niet gladder gaat worden.
Springbok zei:RobEU zei:Hmm ik weet niet of het zo achterhaald is. Als je zoekt naar tweedehandsjes dan let je ook op het bouwjaar, en dan is 2018 gewoon nieuwer dan 2017. Dus als je een paar weekjes moet wachten, dan zou ik dit zeker doen. Kun je ondertussen al je interieur overzetten bijvoorbeeld.
Eens.
Het lijkt me ook niet achterhaalt. Waarom leveren leasemij’s anders over t algemeen nog steeds niet uit vanaf mid november?
Untitled by Damian Willemsen, on Flickr
Untitled by Damian Willemsen, on FlickrMechanix zei:Is het een 65 pk 3-cilinder beest?Of een echte Ecoboost?
Damianw26 zei:Mechanix zei:Is het een 65 pk 3-cilinder beest?Of een echte Ecoboost?
Zeker, hij roffelt enorm en die pk”s zijn niet bij te benen :T