Carfanatic
Wegverkenner
Bofkont zei:Bij JD mag je verwachten dat ze weten wat ze doen, maar je hoeft niet tot max te gaan toch, de klant bepaald.
ik kan op hun site in ieder geval niets vinden over het woord garantie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Bij JD mag je verwachten dat ze weten wat ze doen, maar je hoeft niet tot max te gaan toch, de klant bepaald.
Damianw26 zei:Abt heeft nog niets voor de 1.0 tsi qua chiptuning, maar als je de prijzen zo ziet van recente andere tsi's en tdi's![]()
https://www.autohaas.nl/prijslijst-pk-s
Damianw26 zei:Abt heeft nog niets voor de 1.0 tsi qua chiptuning, maar als je de prijzen zo ziet van recente andere tsi's en tdi's![]()
https://www.autohaas.nl/prijslijst-pk-s
Untitled by Damian Willemsen, on Flickr
Untitled by Damian Willemsen, on FlickrMijn moeder heeft het ook op haar Abarth. Ik vind het wel grappig, maar op een Up een beetje overdreven om eerlijk te zijn.Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Haha een UP met ppppssssssssssssttttttt........
Geinig wel. Op mijn Abarth had ik destijds ook een dump valve geplaatst. Best verslavend!
Untitled by Damian Willemsen, on FlickrBarri zei:Bijna 19k voor een A-segmenter. Pfoe.
Barri zei:Bijna 19k voor een A-segmenter. Pfoe.
CXXX zei:Het zal even zuigen zijn... maar wees slim en laat hem na 1-1-2018 op kenteken zetten.
Binnen 4 weken op kenteken zetten is het een auto uit 2017.. die met een ruime maand dus al van 2017 is (ipv 2018) en dat ga je merken bij inruil in de toekomst..
Bofkont zei:Je zou het ook kunnen proberen uit te buiten Damian, beding nog wat extra korting.
Damianw26 zei:Precies de 2 verhalen, beiden zijn gedeeltelijk waar. Als ik zelf een 2e hands zou kopen boeit het mij niet of ie van jan 18 is of dec 18. Het is meer hoe groot het verschil is, praten we over honderden euros of slechts wat tientjes, uiteraard afhankelijk van hoe lang ik er mee ga doen. Het liefste zou ik hem letterlijk nu nog ophalen, kan echt niet wachten namelijk
Dus er is inderdaad genoeg keuze, dus worden consumenten kritischer op wat ze wel en niet willen. Dat zie je weer terug in mensen die de staat van de auto, of een bouwjaar als belangrijk punt vinden.
Curieus ook dat het schijnbaar wel van belang zou zijn bij een grotere auto...![]()