Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Elco zei:Dat logo is gelukkig niet al te complex, daar is wel wat van te maken. En de stickers die je bedoelt heten domestickers, hopelijk maakt dat je zoektocht een stukje makkelijker!
ginkelvanmichiel zei:Misschien dat het bedrijf je nog kan helpen aan zo'n sticker?
https://www.lorenz-kfz.com/referenzen.php
Jay DoubleYou zei:Via Google vond ik deze:
![]()
Als ik mijn laptop op orde had gehad, dan had ik ‘m even overgetrokken voor je in Adobe Illustrator.
Twix zei:Jay DoubleYou zei:Via Google vond ik deze:
![]()
Als ik mijn laptop op orde had gehad, dan had ik ‘m even overgetrokken voor je in Adobe Illustrator.
Dat is denk ik een oud logo. Op de website hebben ze dat logo nu, maar op de auto zit een ander (ouder) logo.
Lorenz kan misschien wel helpen met dat oude logo.
Durashift zei:^^ Op hun website noemen ze wel de Saporro maar niet de Cordia.
marcel21674 zei:Ik zie op de foto's, dat die verstevigingen in de bodem volledig dicht zijn. Zou je daar niet beter een paar ventilatie openingen in maken. Snap dat er zo geen water in kan, maar condens kan er zo ook niet uit. Zou zonde zijn, als je daar straks weer roest ellende hebt.
Durashift zei:Knap dat je daar al het geduld voor hebt. 10 uur schuren aan twee deuren.. niet aan mij besteedt.
j ko zei:Petje af hoor.... benieuwd naar de kleurkeuze!
Barri zei:Spuit je de wielkasten niet mee?
Dizono zei:Mag ik een gokje wagen?
![]()
Ben heel benieuwd, gaat sowieso heel mooi worden denk ik!