Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Majortom zei:Ik vind dit ronduit een geweldig project en eigenlijk nog het meest omdat het een auto betreft die puur uit liefhebberij terug naar het land der levenden wordt gehaald....
Dat verdient voor mij nog meer respect als het restaureren van een auto die "financieel verantwoord" is als investering; als topic starter hiermee klaar is verwacht ik dat deze Mitsu tot in lengte van dagen in zijn garage blijft staan en af en toe/regelmatig uitgelaten wordt....en hoewel de Cordia voor mij geen klassieke schoonheid is, is het absoluut een verrijking van het wagenpark ...![]()
Hier nog 1 die zwaar onder de indruk is.renate zei:Had je niet gewoon een rol blik kunnen kopen en een geheel nieuwe auto kunnen bouwen, dat is volgens mij minder werk?
Heel diep respect voor jouw werk.
Ik ben best wel wat gewend, maar dit zou ik niet kunnen qua motivatie.
Vooral blijven posten, dit is leuk en heel leerzaam.
Greetzz Renate.
PascalD zei:Lijkt mij leuk om straks alle foto's van begin tot eind in een filmpje te zien. Ga vooral zo door!![]()
Auto Fanaat zei:Hetgeen wat je aangeeft staat ook in mijn planning, ik wil proberen om erbij te zijn zodat ik de balken zelf kan leeg blazen.
Het heeft mijn aandacht!