Jay DoubleYou
Petrolhead
Frits79 zei:Of gewoon een delete knopJay DoubleYou zei:Edit: Hopelijk kunnen ze iets verzinnen om een dubbelpost te voorkomen…![]()
Mag ook.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Frits79 zei:Of gewoon een delete knopJay DoubleYou zei:Edit: Hopelijk kunnen ze iets verzinnen om een dubbelpost te voorkomen…![]()
Het is een heel ander soort auto dus in dat opzicht voegt het zeker wat toe.Engineer2 zei:Leuk! En een fantastische uitvoering natuurlijk. Voegt ook wel wat toe naast je Jag.
Daar kom ik vrij regelmatig, ik stuur wel een berichtje als ik weet wanneer ik er weer eens ben.Timo zei:Als je ooit in de buurt van Breda bent, moeten we ze ff naast elkaar zetten!
Jay DoubleYou zei:Voor mij zou deze op de kap na top zijn. Net niet helemaal hetzelfde, daarom zou ik een zwarte kap nemen.
Niseko zei:Jay DoubleYou zei:Voor mij zou deze op de kap na top zijn. Net niet helemaal hetzelfde, daarom zou ik een zwarte kap nemen.
Ik vind deze erg fraaie MG (complimenten!) één van de weinige auto’s die zo goed wegkomt met een groene kap, dus smaken verschillen.
De paar krasjes zijn jammer maar de motorkap heeft heel veel schade door ingevreten vogelpoep. Dashboard is volledig verkleurd door het altijd buiten staan.
MCW 84 zei:Ik zag net nog aardig wat TFjes te koop staan in de juiste kleurenspecs: https://www.marktplaats.nl/l/auto-s/mg/f/tf/989/
Dat klopt zeker. Maar er zijn een aantal die snel afvallen. De 08-JH-LX heeft een schade verleden afgaande op de naden en scheve koplampen. 25-LG-PD vind ik te duur en zeker met die kilometerstand. De 120 stepspeed is een automaat, dat hoort niet vind ik. Degene in geadverteerd door "sjac" uit Hoorn heeft maar 3 foto's, geen van het interieur en er is ook geen kenteken vermeld, dan haak ik af. En dan staat er eentje voor 15k en eentje met 235k gelopen.Barri zei:Er zit best wat prijsverschil tussen de te koop staande TF's valt me op!
406c zei:(..)
En dan is er ook eentje in Ridderkerk waar in de advertentietekst staat "Voor de juiste bieder worden er extra 2 goede banden (waarde 70 Euro) meegeleverd. " Als 70 euro de waarde is van zogenaamd extra goede banden dan wil ik niet weten wat er de afgelopen jaren op onderhoud is beknibbeld.
Durashift zei:406c zei:(..)
En dan is er ook eentje in Ridderkerk waar in de advertentietekst staat "Voor de juiste bieder worden er extra 2 goede banden (waarde 70 Euro) meegeleverd. " Als 70 euro de waarde is van zogenaamd extra goede banden dan wil ik niet weten wat er de afgelopen jaren op onderhoud is beknibbeld.
Ik lees het niet als extra goede banden maar als dat er als extra 2 goede banden worden meegeleverd. Gebruikte banden dus, wellicht met een (gebruikte) waarde van 70 euro (per stuk?). Iets om na te vragen. De autohoes van 150 euro lijkt mij ook wel een gun dingetje.
Auto heeft wel de goede specs, met hardtop, en een onderhoudshistorie dat klopt, als dat waar is.
Ik vind die rode in Burgh Haamstede ook wel mooi..van buiten dan. Van binnen is het interieur een afknapper.. zeker de versleten stoelbekleding bij die kilometerstand. Alhoerwel dat dit ook weer kan doordat er veel met open kap in de zon geparkeerd is?
Luxe platen staan nog op het lijstje.uwbuurman zei:Heerlijk! Dat soort details zijn bevredigend en geven een stuk mooiere uitstraling! Net zoiets als een paar strakke kentekenplaten die recht zitten.
Die viezigheid is zo oud en heeft er zo lang gezeten dat het niet even met een detailbrush gaat. Is ook het geval rondom de knipperlichten op de voorschermen. Dat gaat echt een kwestie van polijsten of zelfs wetsanden worden.Kristian2 zei:Mooi hoor, nu nog eventjes met een detailbrush rondom het TF embleem om het laatste puntje op de i te zetten![]()
Klopt! Op de sticker zelf staat alleen geen Veenis maar "Rovee Zaanstad".Peter O zei:Hij knapt heel erg op met nieuwe logo's. Was de dealersticker van Rovee, Veenis? Hij lijkt er wel op namelijk.

Een klusje dat ik eigenlijk voor komend weekend in gedachten had maar gezien de weersvoorspelling en de tussenkomst van een andere klus voor het weekend besloten om vandaag (en morgen) de polijst te pakken en bovenstaande aan te pakken. Dus de logotjes verwijderd, de auto gewassen en de achterkant en rechterkant gekleid, gepolijst, geglazed, gewaxt en nieuwe logotjes terug geplakt. Een resultaat waar ik heel blij van word.406c zei:Die viezigheid is zo oud en heeft er zo lang gezeten dat het niet even met een detailbrush gaat. Is ook het geval rondom de knipperlichten op de voorschermen. Dat gaat echt een kwestie van polijsten of zelfs wetsanden worden.Kristian2 zei:Mooi hoor, nu nog eventjes met een detailbrush rondom het TF embleem om het laatste puntje op de i te zetten![]()

Zou kunnen dat het daar gevolg/restant van is. Ooit moet er een nieuwe kap komen, vind het voor nu niet urgent.Ibud zei:Leuke aanwinst die MG, heb zelf een F gehad in 2004. Leek qua uitvoering wel een beetje op de jouwe. Dak lijkt me schimmel trouwens, iets wat je er niet meer zomaar afkrijgt denk ik.