406c
Asfaltkampioen
Had inderdaad liever zilveren accenten, velgen en dak gehad maar dat gaat niet op deze uitvoering, althans dak en spiegels wel maar dat ziet er heel raar uit als de rest zwart is. Middels de Classic of "you" uitvoering kan dat wel maar als je die uitrust met wat er nu gespecificieerd is dan is de auto zo'n 3k duurder. En ik zit nu €58 onder het gestelde maximum 
Van het weekend heb ik >150km gereden met de Golf 8 van mijn broertje, daar werd mijn rug niet vrolijk van.
Deze heeft de beste stoelen van alle auto's waar ik de afgelopen periode mee heb proefgereden. Ze bieden voldoende steun in de rug en hebben ook zo'n uitschuifbare zitting, ideaal. Verder vind ik het veergedrag hoewel stevig zeker niet stoterig, zolang ik niet elke dag het stukje A16 tussen Rotterdam en Dordrecht hoef te rijden komt dat wel goed.Nu maar zorgen dat je volgende opdracht niet zo ver rijden is
Van het weekend heb ik >150km gereden met de Golf 8 van mijn broertje, daar werd mijn rug niet vrolijk van.
Check, als ze die motor nog hadden geleverd had hij zeker op mijn shortlist gestaan.Dat ze die motor hebben geschrapt heb ik even gemist