Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, alleen de benzinemeter is veranderd in 2017/2018 volgens mij. In de Clubman die ik had zat nog degene met de losse blokjes.Klokken gaan sinds 2014 mee.
Er zit een tuimelschakelaar bij de leeslampjes om de kleur van de sfeerverlichting te veranderen. Volgens de verkoper kan dat (ik vermoed tezamen met de ring) in "discomodus" als je hem lang ingedrukt houdt. De hele sfeerverlichting had er van mij niet in gehoeven, moet nog even kijken hoe dat permanent uit te schakelen.Heb je ook de optie dat de gekleurde ring blijft variëren van kleur? Dan moet er volgens mij een extra knop aan het plafond zitten bij de knoppen voor de leeslampjes.
Haha, de discomodus inderdaad. Denk ook niet dat je in de praktijk dat vaak aan hebt staan, maar het is wel een leuke 'easter egg'.Er zit een tuimelschakelaar bij de leeslampjes om de kleur van de sfeerverlichting te veranderen. Volgens de verkoper kan dat (ik vermoed tezamen met de ring) in "discomodus" als je hem lang ingedrukt houdt. De hele sfeerverlichting had er van mij niet in gehoeven, moet nog even kijken hoe dat permanent uit te schakelen.
Hij lijkt natuurlijk ook wel erg op die van jouMooie Mini!
Die snapte ik al, net als Adinsx. Daar was alleen geen tijd voor en de mogelijkheid was ook niet besproken trouwens.Nu snap je waarom Ketelapper zelf zijn auto's poetst voor aflevering bij de dealer op de brug hahaha.
De ring rond multimedia scherm kleurt niet mee met sfeerverlichting. In de achteruit kleurt het mee met de parkeersensoren en als je de temperatuur of volume verandert dan visualiseert hij dat. Maar na twee weken ben ik er eindelijk achter wat het ding tijdens het rijden doet, hij visualiseert de toerenteller.Heb je ook de optie dat de gekleurde ring blijft variëren van kleur?
Dat was vroeger wel zo inderdaad maar bij de meeste merken is er inmiddels wel een logging aanwezig die ook regelmatig gegevens naar de fabriek stuurt.Onzin natuurlijk. Ik heb bij mijn BMW's ook het nodige aangepast, en als er een update van BMW overheen gezet wordt, is alles weer weg. Dus wat een geneuzel dat je garantie verloopt etc.
Heb je helemaal gelijk in. Ik bedoelde dan ook meer dat ik het belachelijk vind dat garantie vervalt door wat opties aan te zetten digitaal, die BMW al in die Mini heeft gestopt, terwijl ze met een simpele update al die aanpassingen weer weg hebben.Dat was vroeger wel zo inderdaad maar bij de meeste merken is er inmiddels wel een logging aanwezig die ook regelmatig gegevens naar de fabriek stuurt.
Het grootste probleem is dat je met die instellingen ook zaken kan aanpassen die iets wijzigen wat onder de typegoedkeuring valt... als de dealer of fabrikant daaraan meewerkt zijn ze verantwoordelijk en aansprakelijk. Inmiddels is dit al zover aangepast dat een fabrikant nu ook de verantwoordelijkheid gaat krijgen om regelmatig te controleren of dit niet gedaan is (via internet verbinding).Bij een Volkswagen is dat ook: diverse mensen kunnen met vag-com van alles aanpassen, maar de dealer heeft daar geen kaas van gegeten. Het wordt vanuit het merk niet gecommuniceerd dus de dealers weten het ook niet.
Naast meer beleving is zo'n cooper S daadwerkelijk een stuk sneller dan de elektrische leasebakken. Ik heb met de Megane E-Tech en Ioniq6 gereden en die waren beduidend minder snel. Misschien dat die van 0 tot 50 sneller zijn maar van 0 naar 100 is de Mini een seconde sneller en vooral op een tussenacceleratie van 100 naar 120 merk je dat die elektrobakken uit hun toeren lopen.elektrische leasebak die misschien sneller is maar lang niet de beleving biedt van zo’n Cooper S.
True. Al is een gordelwaarschuwing als je nog in P staat wel echt totaal zinloos.Wel is het zo dat er natuurlijk ook veel zaken aan te passen zijn die niet te maken hebben met een typegoedkeuring. Zoals gevraagd is bijvoorbeeld dat volumeverschil met Bluetooth niet relevant maar de gordelwaarschuwing wel.
Het is op een vrijdag overdag, dat gaat hem niet worden.Ga jij ook naar British Carclub day (of hoe het ook heet) in Houten? Dat is op 22 oktober.