Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Mooie kar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Taunusdriver. zei:Als je wil krijg je er een als nieuwe einddemper erbijHeb er nog een paar liggen
![]()
72grande zei:Sierra ghia zei:En, inmiddels nog wat dia's van je vader gescoord?
Tot mijn schande moet ik toegeven dat de dozen met dia's hier inmiddels wel in huis staan, maar er heeft nog geen ontmoeting plaatsgehad van dia's en scanner![]()

Moderator
ZDRIE zei:Helemaal super zo'n Tercel. De coupe van dit Toyootje is nog leuker.
Deze Ford staat in Kampen te koop in een zeldzaam perfecte staat. compleet met origineel glazen schuif-kanteldak. En volgens mij niet te duur.
![]()
Slechts 39000 kilometer onder de wieltjes, achterwielaangedreven. Dit is toch een klassieker van de toekomst?
Klik bij aanbod op de link klassiekers
Waarmee je de Sud wel ernstig tekort doet door hem in één adem te noemen met de Allegro. Volgens mij was van de Sud alleen de bouwkwaliteit slecht, al had hij tenminste nog wel een rond stuur.the Fox zei:Zowel de Sud als de Allegro vallen in de categorie 'leuk maar slecht'.
Inderdaad de Sud was een schitterende auto, op de kwaliteit van zijn koets na: een van de mooiste ontwerpen van Giugiaro, leuk interieur, schitterende (boxer)motoren, mooi geluid!Phoenixrot74 zei:Waarmee je de Sud wel ernstig tekort doet door hem in één adem te noemen met de Allegro. Volgens mij was van de Sud alleen de bouwkwaliteit slecht, al had hij tenminste nog wel een rond stuur.the Fox zei:Zowel de Sud als de Allegro vallen in de categorie 'leuk maar slecht'.

500 E zei:Ja, ik ben redelijk allergisch voor witte knippers daar waar ze niet horen. Die blijven dus. Ik ben qua adressen voor Sierra's een totale leek.
Moderator
In Sneek? Dan is het waarschijnlijk dezelfde als die ik bedoel. Ik ben alleen de gegevens even kwijt...Sierra ghia zei:voor 2e hands onderdelen zit in Friesland iemand die veel Sierra's heeft staan.
Moderator
Taunusdriver. zei:Wat voor mk2 onderdelen worden er gezocht??
Maat van me knikkert binnenkort een hele vracht sierra mk2 delen weg... Ik heb laatst ook al 110kg aan sierraspul afgevoerd![]()
renate zei:Ah, omdat Legasy het over "de rest van de auto's ken ik wel" ging ik uit van die eerdere set.
Vandaar.
Greetzz Renate.