Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
the Fox zei:De groene 83-er is een viercilinder 2.0 diesel.

Klassiekerrijder zei:Ik was altijd een fan van de Probe 3, de styling- en aerodynamicastudie die heeft geleid tot de Sierra. Ik was dan ook teleurgesteld dat de Sierra niet meer op de Probe leek, maar gezien het contrast met de Taunus was dit al een enorme sprong.
vlamsierra zei:Originele bericht verwijderd.
Ivanov
AutoWeek Moderator

Wouter82 zei:Ik zal wat minder goed slapen de komende tijd....
![]()
![]()
![]()
![]()
https://nl.kapaza.be/limburg/merkur-xr4ti-72459771.htm
Met airco, stoelverwarming, elektrisch bedienbare ramen, schuifdak.... ik wil'em![]()
ouwediesel zei:Uit het EMW-topic, maar even wat moois na die treurig groen uitgeslagen Sierra's:
Wouter82 zei:Ik zal wat minder goed slapen de komende tijd....
![]()
![]()
![]()
![]()
https://nl.kapaza.be/limburg/merkur-xr4ti-72459771.htm
Met airco, stoelverwarming, elektrisch bedienbare ramen, schuifdak.... ik wil'em![]()
Taunusdriver. zei:
MwB zei:Taunusdriver. zei:
Nee! Hier baal ik dus echt van, hij was er zo trots op, en het is een geweldige vent, zeker na dat Ford-evenement en alles is dit zwaar kut.
Trouwens, aangezien je een Taunus rijdt en je Kilroy gebruikt... Woon je toevallig in Dalen?
MwB zei:Taunusdriver. zei:
Nee! Hier baal ik dus echt van, hij was er zo trots op, en het is een geweldige vent, zeker na dat Ford-evenement en alles is dit zwaar kut.
Trouwens, aangezien je een Taunus rijdt en je Kilroy gebruikt... Woon je toevallig in Dalen?
Moderator
MwB zei:Wat gaat een Sierra sedan MKII of MKIII mij eigenlijk totaal per kwartaal kosten?
Wouter82 zei:MwB zei:Wat gaat een Sierra sedan MKII of MKIII mij eigenlijk totaal per kwartaal kosten?
Dat hangt onder meer af van welke motor je kiest (en dus welk verbruik), in welke provincie je woont (mrb) en hoeveel km je gaat rijden...
Moderator
Sierra ghia zei:En de mijne is ook nog steeds in aanbod.
Hoewel deze straks max. €120 p./jaar aan belasting kost, lijken ze toch minder interessant geworden![]()
Sierra ghia
En de mijne is ook nog steeds in aanbod.
Hoewel deze straks max. €120 p./jaar aan belasting kost, lijken ze toch minder interessant geworden
Sierra ghia zei:En de mijne is ook nog steeds in aanbod.
Hoewel deze straks max. €120 p./jaar aan belasting kost, lijken ze toch minder interessant geworden![]()

Deze heb ik een paar keer gezien tijdens het fietsen, ziet er nog aardig goed uit ondanks dat de acherkant flink groen is. Misschien even een briefje onder de ruitenwisser plakken?D. Elzinga zei: